Tarkoitin että MÖLKKY on pihapeli ja taasen MÖYKKY se Kimmon palikka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Coc 1.5. Itellä menee nyt CoC 1 oikeella kädellä 16x ja vasurilla 7x, kannattaako ostaa jo CoC 2?Mikähän gripperi sitä kannattaisi ostaa aluksi, jos haluaa ettei joudu ostelemaan useampaa heti alkuun? Puristusvoiman arvelisin olevan treenaavaksi aika huono, tosin tangon pitämiseen löytyy sen verran voimia että pysyy ristiotteella vajaa 200 kg hyvin hikisillä käsillä, mutta töissä kaiken maailman kaapelikenkäpuristimet (yli 25 mm2) tuottavat jo ongelmia.
Coc 1.5. Itellä menee nyt CoC 1 oikeella kädellä 16x ja vasurilla 7x, kannattaako ostaa jo CoC 2?
Mä sanoisin, että aina pitää repusta löytyä sellainen gripperi mitä ei saa suljettua.Muistan jostain lukeneeni suosituksen tasoilta seuraavalle siirtymiseen jotenkin seuraavasti, kun saat esim. ykkösen kiinni 25 kertaa olisi aika siirtyä kakkoseen. Fiksummat korjatkoon jos olen aivan hakoteillä.
Mä sanoisin, että aina pitää repusta löytyä sellainen gripperi mitä ei saa suljettua.
Jotenkin sarjojen paukuttaminen ei gripperikuntoa vie eteenpäin, muuta kuin sarjakestävyyttä.
Ja nuo toistomäärät on yksilöllisiä, joku saa 10 #1:llä ja sulkee kakkosen, joku saa 20 #1 eikä saa #2:sta mihinkään. (Hiukan liioitellen)
COC#3 10 Reps / COC #2.5 28 Reps with 20mm Block
Video: http://www.youtube.com/watch?v=FDwgIqHLnpE&feature=share
Nice job man!:thumbs:
Mites kädet on kestänyt gripperitreeniä? Varmaan jo jonkin aikaa hinkannu noita puristus/ote-juttuja eli onko ollu mitään tenniskyynärpää/jännetuppitulehduksia? Sormilihakset kuitenki sen verta pieniä et suht helpolla (lue tyhmällä) treenillä saa ylirasitustilaan.. Kokemusta on:jahas:
Vasurista on revennyt jännetuppi ja koukistajan jänteet keskarista, nimettömässä paha revähdys. Ekasta meni 5kk toipuessa toinen hivenen nopeammin. Oikeasta kädestä repesi hauislihas. Tämä meni viikko GB Gym raw voimanostokisan jälkeen. :jahas: Sitä kuntoutan parasta aikaa. Välillä tulee erilaisia kiputiloja ja jumeja mutta olen kolmen vuoden aikana jotenkin oppinut jaksottamaan treeniä niin että homma säilyy nousujohteisena.