Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Gripper Superstoresta saa koodilla: APRILFB alennusta 5%. Koodi on voimassa kuun loppuun. Eihän toi kauhean paljon ole, mutta jotain kuitenkin. Koodi löytyi kaupan Facebook sivulta. Laitoin itselle tulemaan COC 1,5 ja 2, jos sitä vaikka vähän saisi kehitettyä näppivoimia.

Mikähän gripperi sitä kannattaisi ostaa aluksi, jos haluaa ettei joudu ostelemaan useampaa heti alkuun? Puristusvoiman arvelisin olevan treenaavaksi aika huono, tosin tangon pitämiseen löytyy sen verran voimia että pysyy ristiotteella vajaa 200 kg hyvin hikisillä käsillä, mutta töissä kaiken maailman kaapelikenkäpuristimet (yli 25 mm2) tuottavat jo ongelmia.

Mikähän gripperi sitä kannattaisi ostaa aluksi, jos haluaa ettei joudu ostelemaan useampaa heti alkuun? Puristusvoiman arvelisin olevan treenaavaksi aika huono, tosin tangon pitämiseen löytyy sen verran voimia että pysyy ristiotteella vajaa 200 kg hyvin hikisillä käsillä, mutta töissä kaiken maailman kaapelikenkäpuristimet (yli 25 mm2) tuottavat jo ongelmia.
Coc 1.5. Itellä menee nyt CoC 1 oikeella kädellä 16x ja vasurilla 7x, kannattaako ostaa jo CoC 2?

Coc 1.5. Itellä menee nyt CoC 1 oikeella kädellä 16x ja vasurilla 7x, kannattaako ostaa jo CoC 2?

Muistan jostain lukeneeni suosituksen tasoilta seuraavalle siirtymiseen jotenkin seuraavasti, kun saat esim. ykkösen kiinni 25 kertaa olisi aika siirtyä kakkoseen. Fiksummat korjatkoon jos olen aivan hakoteillä.

Muistan jostain lukeneeni suosituksen tasoilta seuraavalle siirtymiseen jotenkin seuraavasti, kun saat esim. ykkösen kiinni 25 kertaa olisi aika siirtyä kakkoseen. Fiksummat korjatkoon jos olen aivan hakoteillä.
Mä sanoisin, että aina pitää repusta löytyä sellainen gripperi mitä ei saa suljettua.
Jotenkin sarjojen paukuttaminen ei gripperikuntoa vie eteenpäin, muuta kuin sarjakestävyyttä.
Ja nuo toistomäärät on yksilöllisiä, joku saa 10 #1:llä ja sulkee kakkosen, joku saa 20 #1 eikä saa #2:sta mihinkään. (Hiukan liioitellen)

Mä sanoisin, että aina pitää repusta löytyä sellainen gripperi mitä ei saa suljettua.
Jotenkin sarjojen paukuttaminen ei gripperikuntoa vie eteenpäin, muuta kuin sarjakestävyyttä.
Ja nuo toistomäärät on yksilöllisiä, joku saa 10 #1:llä ja sulkee kakkosen, joku saa 20 #1 eikä saa #2:sta mihinkään. (Hiukan liioitellen)

Muistaakseni en saanut ykkösellä kymppiä silloin kun sain ekan kerran kakkosen kiinni.

Jos jollain ois ylimmääräsenä sellaset ei-niin-jäykät gripperit ni voitais tehdä kauppaa. Eli sellaset marketista ostetut gripperit o liian löysät jollon seuraava vaihe olis varmaan CoC-gripperit tai vastaavat, suht kevyt malli näin alkuun. Privalla vaikka viestiä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyl kai. Tai no ainaki nii vierasviestei pytyy jättämään sinne toisen seinäl, kait..

Ei löydy nappulaa ei.. :/
edit. eniveis olis 2kpl maksimissaan 20krt kiinnipainetut rutkua. Mutulla sanoisin, että kevyempi (lukee 130 paunaa) olisi joku 0.6-0.75# jos vertaisin kapteeneihin ja toinen mutulla 1.25-1.5#.
20e yht?

Sori jos ot. tai ei tänne sovi mut en keksinyt muuta keinoa laittaa viestiä.

onko tekniikka väärä jos rystysissä naksuu grippaillessa kun alkaa meneen maksimi suoritukseksi. meinaan kuuluu semmonen ääni niinku jos niskoja naksauttaa, kipua tai mitään ei oo tähän mennessä näkyny kuitenkaan?

Itsellä tuli juuri CoC 2# postissa ja ranne vissiin napsahti kun laitoin kiinni. Oikealla meni yks ja toinen puristus jäi vain parin millin päähän. Vasurilla ei taida kiinni mennä.. Pääsikö Jäätävä vielä grippailemaan?

Laskelmieni mukaan huomenna pitäs päästä ku tällaset pyhäpäivät pysäyttää kaiken logistiikan. Eli piakkoin :evil:

Nice job man!:thumbs:

Mites kädet on kestänyt gripperitreeniä? Varmaan jo jonkin aikaa hinkannu noita puristus/ote-juttuja eli onko ollu mitään tenniskyynärpää/jännetuppitulehduksia? Sormilihakset kuitenki sen verta pieniä et suht helpolla (lue tyhmällä) treenillä saa ylirasitustilaan.. Kokemusta on:jahas:

Vasurista on revennyt jännetuppi ja koukistajan jänteet keskarista, nimettömässä paha revähdys. Ekasta meni 5kk toipuessa toinen hivenen nopeammin. Oikeasta kädestä repesi hauislihas. Tämä meni viikko GB Gym raw voimanostokisan jälkeen. :jahas: Sitä kuntoutan parasta aikaa. Välillä tulee erilaisia kiputiloja ja jumeja mutta olen kolmen vuoden aikana jotenkin oppinut jaksottamaan treeniä niin että homma säilyy nousujohteisena.

Vasurista on revennyt jännetuppi ja koukistajan jänteet keskarista, nimettömässä paha revähdys. Ekasta meni 5kk toipuessa toinen hivenen nopeammin. Oikeasta kädestä repesi hauislihas. Tämä meni viikko GB Gym raw voimanostokisan jälkeen. :jahas: Sitä kuntoutan parasta aikaa. Välillä tulee erilaisia kiputiloja ja jumeja mutta olen kolmen vuoden aikana jotenkin oppinut jaksottamaan treeniä niin että homma säilyy nousujohteisena.

Perussettiä siis :D Tsemppiä palautumiseen, ite joskus olin sellases kortisonipiikkikiertees kyynärvarsien kans et heikompaa hirvittää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom