- Ikä
- 40
CoC 2 menee kiinni oikealla n.10 kertaa, vasurilla 1-2. Kannattaistko ostaa seuraavaks suoraan 3 vai pitäskö välissä ostaa 2 gripperi kun on rahat vähän vähissä...?:D
Mitä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
CoC 2 menee kiinni oikealla n.10 kertaa, vasurilla 1-2. Kannattaistko ostaa seuraavaks suoraan 3 vai pitäskö välissä ostaa 2 gripperi kun on rahat vähän vähissä...?:D
Mitä?
Kannattaistko ostaa seuraavaks suoraan 3 vai pitäskö välissä ostaa 2.5 gripperi
Ei saa Beeffejä euroopasta.
Nyt on tullut uusi Brittiläinen gripperivalmistaja Atomgripz, jonka gripperit on laatukamaa kuten Beeffit. Kahvojen karhennuksessa 3 eri vaihtoehtoa ja aukeama valittavissa regular tai narrow. Jousi valittavissa musta tai krominen kiiltävä.
http://www.griptraining.co.uk/shopatomgripzgripper.htm
Onkos joku rautakouralainen jo kokeillut? Onko tietoa palautteesta jossain? Narrow olis kiva ja 3 rinkulainen olisi n. 2.2
^^ hyvä määrä suomalaisia tuolla listalla!!
Heimopäällikkö, sä kun olet gripperiguru niin millasta treeniä noilla grippereillä olis paras tehdä siis sarjat/toistot, miten usein ja käytätkö ite normitreeneissä remmejä?
Samaa mieltä. Toistot on pelleilyä paitsi apuliikkeissä ja lämppäreissä tottakai. 1-5 toistoa on homman nimi.
Noita remmejä näkee nykyään niin perkeleesti. Ne pitäs kieltää lailla. Jos painot ei pysy mavessa käsissä niin ristiote tai sitten ei ollenkaan. Vyöt on kans semmosia kikkailuja että kannattais jättää ihan oikeasti vasta 80% rautoihin tai yli. Ite en käytä edes raskaissa kolmosissa, viimeksi taisin 210kg mavessa pistää vyön kun se oli mulla liki ykkönen. :D
No en nyt laittaisi ehkä vyötä samaan kastiin hanskojen ja remmien kanssa. Selän kanssa ei yksinkertaisesti voi olla liian varovainen.
Tarkoitin jos treenataan kovaa voimailua ja siinä sivussa grippereitä niin eikö se vähän verota molempia. Itse en käytä kun suorinjaloin vedoissa isommissa painoissa remmejä kun ristiote ei oikein siinä toimi ja puristus voima ei riitä. Ei se myöskään huono ole jos normivedoissa isoissa käyttää myötä otteella remmejä. Käyttäähän voimamiehetkin treeneissä ja kisoissa remmejä yleensä.En tajua mihin remmejä tarvitaan,samoin näkee jätkillä saleilla käsissä jotain salihanskoja. Kerran meidän salille tuli ns bodari jolla oli hanskat sekä remmit. Teki hauiskääntöä 21kg painoilla ja oli pakko kysyä miksi käyttää kyseisiä härpäkkeitä. Vastasi kutakuinkin näin: Mä saan paremman tuntuman näillä remmeillä ja mä oon aina käyttäny näitä, hanskoihin se ettei nahka kärsi käsissä, huh huh kyllä..... :D
Suosittelen lukemaan treenipäiväkirjoja.
Jos haluaa päästä semmoiseen kuntoon että #3 menee vaikka keskellä yötä kiinni sängystä hyppäämällä niin pitää olla valmis tekemään säännöllisesti ja kovaa töitä.
Mitään selkeää ohjetta ei voi antaa. Kaikki riippuu hyvin paljon siitä paljonko on perusvoimaa varressa. Jos lähtökohtana on esim että lämmittelyjen jälkeen #2 tökkii niin ohjelma on aika erilainen mitä kaverilla jonka viimeinen lämmittelygripperi ennen kovia työ ykkösiä on kova #3.5.
Sen olen täältä lukenut että porukka vääntää jousilla kilpaa toistoja ja uskoo että se vaikuttaisi jotenkin ykköskuntoon. Turhaa touhua. Toistot käy hyvin palautteluun tai lämmittelyyn. Ei oikein muuhun.
Tarkoitin jos treenataan kovaa voimailua ja siinä sivussa grippereitä niin eikö se vähän verota molempia. Itse en käytä kun suorinjaloin vedoissa isommissa painoissa remmejä kun ristiote ei oikein siinä toimi ja puristus voima ei riitä. Ei se myöskään huono ole jos normivedoissa isoissa käyttää myötä otteella remmejä. Käyttäähän voimamiehetkin treeneissä ja kisoissa remmejä yleensä.