Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
CoC 2 menee kiinni oikealla n.10 kertaa, vasurilla 1-2. Kannattaistko ostaa seuraavaks suoraan 3 vai pitäskö välissä ostaa 2 gripperi kun on rahat vähän vähissä...?:D

Mitä?

Kannattaistko ostaa seuraavaks suoraan 3 vai pitäskö välissä ostaa 2.5 gripperi

No jos rahat on vähissä niin ostat sen kolmosen suoraan. Mitäpä tuota miettimään.

Itse laitoin juuri CoC kakkosen tilaukseen. Kokeilin liikkeessä tuota 1.5:sta, ja meni helposti pari toistoa. Yllätyin asiasta itsekkin, kun kuitenkaan forkut kovin suuret ole ja aina olen luullut niiden olevan keskimääräistä heikommat. Mutta taitaapa ne kämmenen sulkijalihakset olla jossain siellä piilossa.

CoC 2 menee kiinni oikealla n.10 kertaa, vasurilla 1-2. Kannattaistko ostaa seuraavaks suoraan 3 vai pitäskö välissä ostaa 2 gripperi kun on rahat vähän vähissä...?:D

Osta molemmat. Mutta jos valita pitää niin #2.5 saat enemmän irti. Harppaus kakkosesta kolmoseen on sen verran iso että joudut mitä luultavammin ainakin vasurin kehityksen kannalta sen kakspuokin ostaa.

Ei saa Beeffejä euroopasta.
Nyt on tullut uusi Brittiläinen gripperivalmistaja Atomgripz, jonka gripperit on laatukamaa kuten Beeffit. Kahvojen karhennuksessa 3 eri vaihtoehtoa ja aukeama valittavissa regular tai narrow. Jousi valittavissa musta tai krominen kiiltävä.

http://www.griptraining.co.uk/shopatomgripzgripper.htm

Onkos joku rautakouralainen jo kokeillut? Onko tietoa palautteesta jossain? Narrow olis kiva ja 3 rinkulainen olisi n. 2.2

Onkos joku rautakouralainen jo kokeillut? Onko tietoa palautteesta jossain? Narrow olis kiva ja 3 rinkulainen olisi n. 2.2

On noita jo porukalla ja itselläkin on Triple Band Carbon Black jousella ja Razor Sharp kahvoilla. Tämä on yllättävän vaikea sulkea, samaa luokkaa kuin omistamani BBSM 61kg (2.61). Karhennus on kovin mitä missään grippereissä, hyvä koviin ykkösiin mutta jos usean toiston settejä tykkää puristella niin ite ottaisin medium tai soft karhennuksen.

Yksi triple band mitattiin uutena ja 120 sulun jälkeen ja tulos täsmälleen sama.

Tässä valmistajan karkeita arvioita miten jousten kovuudet vertaantuvat CoC-jousiin. Triple Band narrow on todennäköisesti helpompi kuin CoC #2.

I'd go with these but they are not 100% correct as I don't have the finished product in the hand, just samples.

Tässä
Regular
Single band= Trainer
Double= 1.0-1.2
Triple= 2.2-2.8
Quad=3.1-3.5
5 band 3.5-4.0
6 band 4.2-4.8

Narrow
single= 0.4-0.6
Double= 0.7-0.9
Triple= 1.5-1.9
Quad= 2.3-2.7
5 Band= 3.0-3.5
6 Band 3.9-4.3

This is a very rough guide,

Tässä on lista missä mennään tällä hetkellä maailman kärjessä hyväksyttyjen gripperisulkujen kanssa ( Paused MM-Set Close). Suomalaisia löytyy jo aika hyvä määrä listalta. Lisääkin saa tulla.

Lista 5 sulku
http://www.youtube.com/watch?v=SbCV1if0k_w

Yritin myös päästä lista 1. sijalle sulkemalla 211lbs Coc#4 gripperin. 6 viikkoa tein kovaa työtä ja vieläkin jäi puoli milliä auki. Tästä on tie vain ylöspäin.

Video http://www.youtube.com/watch?v=ynPsOI-xQCU

CALIBRATED GRIPPER CLOSES
Martin Arildsson...SWEDEN.....207.00....#4
Mobsterone.........ENGLAND....205.00....#4
Paul Knight........USA........205.00....#4

Gabriel............GERMANY.....198.70.....RB330
Juha Harju.....FINLAND.....198.67.....BBSE
Acorn..............USA.........195.00.....BBGE
Too Tall...........USA.........190.60.....BBSE
Teemu I............FINLAND.....190.00.....#3.5
Magnus.............USA.........182.10.....#3.5
ADurniat...........USA.........182.10.....#3.5
Bencrush...........USA.........182.00.....#3.5
Ox3782.............USA.........180.50.....BBSE
Lukeamdman.........USA.........179.00.....#3.5
Bullitt............USA.........178.00.....#3.5
Nahkuri............FINLAND.....177.70.....#3.5
Timo Tuukkanen.....FINLAND.....177.70.....#3.5
Teme...............FINLAND.....176.60.....#3.5
Jedd Johnson.......USA.........176.24.....Unknown
Kilkkinen..........FINLAND.....175.50.....BBE
coombsfh...........ENGLAND.....175.00.....#3.5
Dave Thornton......USA.........174.20.....TSHD
Bob Lipinski.......USA.........174.20.....TSHD
Bodom..............GERMANY.....171.08.....BBE
Porkchop...........USA.........170.00.....BBE
Goody..............USA.........170.00.....#3.5
John Eaton.........USA.........169.20.....BBSE
Niko Eerola........FINLAND.....166.80.....#3.5
Autolupus..........ENGLAND.....166.64.....HG350...(filed)
Cannon.............USA.........164.00.....BBE (over bodyweight)
Brent Barbe........USA.........162.50.....Unknown RB
Chop163............AUSTRALIA...160.00.....BBE
Vikingsrule92......USA.........157.00.....#3
Malachimcmullen....USA.........156.40.....#3
Draught-Player.....UNKNOWN.....154.76.....#3
Ville Eira.........FINLAND.....154.52.....#3
Hubgeezer..........USA.........153.05.....BBE
Captain Sam........SWEDEN......151.11.....#3
Ville Eira.........FINLAND.....140.10.....#3
Climber511.........USA.........145.41.....#3
Captain Amazing....USA.........143.75.....#3
tchcalvin..........USA.........143.00.....BBGM
Noob Saibot........ENGLAND.....138.80.....DHRWM
Steve Pekarskiy....USA.........137.00.....#2.5
Robert Alva........USA.........136.50.....BBSM
Force..............FINLAND.....134.70.....BBSM
Tim T..............USA.........125.80.....#2.5

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^^ hyvä määrä suomalaisia tuolla listalla!!

Kannattaa katsoa tuota kärkipuoliskoa lähinnä tuossa listassa, sillä tuossa puolenvälin alapuolelle sijoittuisi pirusti grippaajia mutta eivät viitsi postata tulostaan listalle.
Oma mielipide on, että yli 170lbs (3.30) tulokset MM-setillä on tosi kovia. Se vaatii BB Eliten tai CoC #3.5:n sulkemista. Yli 180 pirun kovia, 190 ihan perkeleen kovia, yli 200 käsittämättömiä. :)

Veikkaan että Juha vielä täräyttää itsensä tuon listan kärkeen. Oli tuo 211 paunainen CoC #4 vaan niin pirun lähellä!

Kyl se sen nelosen sulkee. Mä pistin tilaukseen noita atomgripzejä. Pitää päästä eteenpäin tässä gripperitouhussa.

Tilasin 4 band, medium knurl, narrow black ja 3 band, soft, regular ja black

Tottakai noi kalibroidaan sit kans kunhan tulee.

Heimopäällikkö, sä kun olet gripperiguru niin millasta treeniä noilla grippereillä olis paras tehdä siis sarjat/toistot, miten usein ja käytätkö ite normitreeneissä remmejä? Ite tulee sillon tällöin tehtyä noilla mut ei mitenkään kovin säännöllisesti. Muutaman viikon saatan tehdä kerran viikkoon mut sit saattaa taas jäädä pitemmäksi aikaa. Ite oon saanu CoC#2.5 kiinni, grippereitä löytyy 1, 1.5, 2, 2.5, 3 ja kaks jotain todella kevyttä. Hyvä olisi että sais tuon kolmosen millon vaan kiinni vaikka keskellä yötä jos siltä tuntuu:D Millasta treeniä suosittelisit noilla mitä nyt löytyy?

Heimopäällikkö, sä kun olet gripperiguru niin millasta treeniä noilla grippereillä olis paras tehdä siis sarjat/toistot, miten usein ja käytätkö ite normitreeneissä remmejä?

En tajua mihin remmejä tarvitaan,samoin näkee jätkillä saleilla käsissä jotain salihanskoja. Kerran meidän salille tuli ns bodari jolla oli hanskat sekä remmit. Teki hauiskääntöä 21kg painoilla ja oli pakko kysyä miksi käyttää kyseisiä härpäkkeitä. Vastasi kutakuinkin näin: Mä saan paremman tuntuman näillä remmeillä ja mä oon aina käyttäny näitä, hanskoihin se ettei nahka kärsi käsissä, huh huh kyllä..... :D

Suosittelen lukemaan treenipäiväkirjoja.

Jos haluaa päästä semmoiseen kuntoon että #3 menee vaikka keskellä yötä kiinni sängystä hyppäämällä niin pitää olla valmis tekemään säännöllisesti ja kovaa töitä.

Mitään selkeää ohjetta ei voi antaa. Kaikki riippuu hyvin paljon siitä paljonko on perusvoimaa varressa. Jos lähtökohtana on esim että lämmittelyjen jälkeen #2 tökkii niin ohjelma on aika erilainen mitä kaverilla jonka viimeinen lämmittelygripperi ennen kovia työ ykkösiä on kova #3.5.

Sen olen täältä lukenut että porukka vääntää jousilla kilpaa toistoja ja uskoo että se vaikuttaisi jotenkin ykköskuntoon. Turhaa touhua. Toistot käy hyvin palautteluun tai lämmittelyyn. Ei oikein muuhun.

Suosittelen yhdistämään grippitreenit salitreenien yhteyteen, varsinkin työntävien lihasten kanssa samaan. Silloin on kroppa paremmin lämmennyt ja tulos on aivan toista luokkaa. Pistän tähän nyt yhden harjoitukseni malliksi jos siitä olisi jotain apua.

BENCH & Grippers ME

Reverse Band Bench Press

2x15 40kg Siniset Monsterit
1x10 60kg
1x10 80kg
1x10 100kg
1x6 120kg
1x6 140kg
1x6 160kg
2x3 180kg
1x3 200kg
1x3 220kg
1x1 235kg PR leikkauksen jälkeen

Varoja jäi vaikka kuinka. Ehkä toivo +200kg raakapenkeistä ei olekaan hukkaan heitetty. Idea Laitan huomenna videota otetreenin jälkeen....

Pystypunnerrus laitteessa

1x8 60kg
1x8 80kg
1x6 100kg
1x6 120kg
1x6 140kg PR

Kulmasoutu Smithissä Yates Style

1x6 70kg
1x6 100kg
1x6 130kg
1x6 160kg

Gripperit Oikea käsi

1x10 #2 Paused MM-Set
1x5 #2.5
1x5 #3 (3.17)
1x2 #3.5 (3.56)
1x1 BBSE (3.64)
1x- BBSE (3.82) -1mm
1x1 BBSE (3.82)
1x- BBGE (no calibrated) -3mm Shocked (aika kova oli lopusta)
1x- #4 (4.18 ) -5mm (aivan kiveä loppu,huh huh)
2x1 #4 (4.05) Choker 15mm

Ranskalainen Punnerrus Seisten KP

1x8 33.5kg
1x8 38.5kg
1x8 41kg
1x8 46kg
1x8 51kg

Leoko 2x20kg

2x1 V/O

2HP Euro Pinch

1x3 55.7kg
1x1 75.7kg
2x1 85.7kg
1x1 96.1kg

Euro Pinch kevyenä versiona jotta tuntuma säilyy näpeissä.

Samaa mieltä. Toistot on pelleilyä paitsi apuliikkeissä ja lämppäreissä tottakai. 1-5 toistoa on homman nimi.

Noita remmejä näkee nykyään niin perkeleesti. Ne pitäs kieltää lailla. Jos painot ei pysy mavessa käsissä niin ristiote tai sitten ei ollenkaan. Vyöt on kans semmosia kikkailuja että kannattais jättää ihan oikeasti vasta 80% rautoihin tai yli. Ite en käytä edes raskaissa kolmosissa, viimeksi taisin 210kg mavessa pistää vyön kun se oli mulla liki ykkönen. :D

Samaa mieltä. Toistot on pelleilyä paitsi apuliikkeissä ja lämppäreissä tottakai. 1-5 toistoa on homman nimi.

Noita remmejä näkee nykyään niin perkeleesti. Ne pitäs kieltää lailla. Jos painot ei pysy mavessa käsissä niin ristiote tai sitten ei ollenkaan. Vyöt on kans semmosia kikkailuja että kannattais jättää ihan oikeasti vasta 80% rautoihin tai yli. Ite en käytä edes raskaissa kolmosissa, viimeksi taisin 210kg mavessa pistää vyön kun se oli mulla liki ykkönen. :D

No en nyt laittaisi ehkä vyötä samaan kastiin hanskojen ja remmien kanssa. Selän kanssa ei yksinkertaisesti voi olla liian varovainen.

En tajua mihin remmejä tarvitaan,samoin näkee jätkillä saleilla käsissä jotain salihanskoja. Kerran meidän salille tuli ns bodari jolla oli hanskat sekä remmit. Teki hauiskääntöä 21kg painoilla ja oli pakko kysyä miksi käyttää kyseisiä härpäkkeitä. Vastasi kutakuinkin näin: Mä saan paremman tuntuman näillä remmeillä ja mä oon aina käyttäny näitä, hanskoihin se ettei nahka kärsi käsissä, huh huh kyllä..... :D

Suosittelen lukemaan treenipäiväkirjoja.

Jos haluaa päästä semmoiseen kuntoon että #3 menee vaikka keskellä yötä kiinni sängystä hyppäämällä niin pitää olla valmis tekemään säännöllisesti ja kovaa töitä.

Mitään selkeää ohjetta ei voi antaa. Kaikki riippuu hyvin paljon siitä paljonko on perusvoimaa varressa. Jos lähtökohtana on esim että lämmittelyjen jälkeen #2 tökkii niin ohjelma on aika erilainen mitä kaverilla jonka viimeinen lämmittelygripperi ennen kovia työ ykkösiä on kova #3.5.

Sen olen täältä lukenut että porukka vääntää jousilla kilpaa toistoja ja uskoo että se vaikuttaisi jotenkin ykköskuntoon. Turhaa touhua. Toistot käy hyvin palautteluun tai lämmittelyyn. Ei oikein muuhun.
Tarkoitin jos treenataan kovaa voimailua ja siinä sivussa grippereitä niin eikö se vähän verota molempia. Itse en käytä kun suorinjaloin vedoissa isommissa painoissa remmejä kun ristiote ei oikein siinä toimi ja puristus voima ei riitä. Ei se myöskään huono ole jos normivedoissa isoissa käyttää myötä otteella remmejä. Käyttäähän voimamiehetkin treeneissä ja kisoissa remmejä yleensä.

Tarkoitin jos treenataan kovaa voimailua ja siinä sivussa grippereitä niin eikö se vähän verota molempia. Itse en käytä kun suorinjaloin vedoissa isommissa painoissa remmejä kun ristiote ei oikein siinä toimi ja puristus voima ei riitä. Ei se myöskään huono ole jos normivedoissa isoissa käyttää myötä otteella remmejä. Käyttäähän voimamiehetkin treeneissä ja kisoissa remmejä yleensä.

Tohon vikaan lauseeseen voin lisätä että parin viime vuoden aikana olen saanut normi salitreenaajien lisäksi asiakkaikseni juuri voimamieskisaajia jotka tarvitsevat lisää staattista puristusta. Remmeillä ei tosiaan tee hevon vittua jos halutaan puristusvoimaa lisätä. Selkäliikkeissä toimii apuna jos on heikot näpit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom