Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tilasin CoC #2 ja #2.5 hintaa postikuluineen n.48€. Saa nähdä meneekö kertaakaan kiinni toi #2 :D Ykkönen olisi kuitenkin voinut jäädä melko pian löysäksi ja nyt kuitenkin löytyy jotkut ikivanhat weiderin gripperit.
No on tosissaan. Huh huh. Minkähänlaiset taustat tällä Mikalla on? Voimannostaja? Kirvesmies? Kippari Kalle?
Meikäläisen tutuista ei kukaan ole saanut edes kakkosta kiinni (en tosin minäkään... laiskasti oon treenannu grippereitä).
Mites tuo gripperien tilaus tuolta gripperstoresta tapahtuu kun en ole tilannu milloinkaa ulkomailta mitää niin en oikein tiedä mitää käytäntöä, pystyykö muullakin tilaa kun luottokortilla esim.. visa electron? ja miten tuo maksu tapahtuu kun nuo on dollareita nii muuntaako nettipankki ne automaattisesti euroiksi vai miten tapahtuu? Vois tilata vaikka 2.5 ja 3 odottamaan:evil: Tilasin suomesta #2 ja pitäisi huomenna tulla.. Näihin on vähän jääny jo koukkuun
Voi anteeksi, ne kyselyt voi kato hypätä yli jos ei kiinnosta lukea kaikkia järestään en mäkään lue niitä mikä ei mua kiinnosta..Tämäkään threadi ei ole muuta kuin osto kysely paskaa...:curs:
Käyttäkää hyvät ihmiset sitä hakua ja ettikää itse tietoa netistä.
Hieno lukea ketjua, kun joka toinen kyselee halvimpia grippereitä.. prkl
Ok.. Pitää tuossa joskus kokeilla tilata ja kattoo miten käy..Tais pystyä Electronilla maksamaan. Sun ei tarvi itse mitään summaa muistaakseni naputella vaan se perii automaattisesti oikean summan.
kaveri raksal hommis ja ei treenaa ni veti coc#2 pohjaan ja coc#2,5 veti 5mm haarukkaan..oho...täytyy kaveria kannustaa treenaa...:wtf:
No niin tulihan se kakkonen ja meni helposti kiinni molemmilla kylmiltään, oikeella vähän enemmän teettää töitä kun pikkurilli pois pelistä mut meni muutaman kerran tappiin asti kun kokeilin ykkösiä, pitää nyt vähän aikaa tuota puristella ja tilata sitten jäykempää kalustoa..Tilasin suomesta #2 ja pitäisi huomenna tulla.. Näihin on vähän jääny jo koukkuun
Ennen kuin joku kysyy niin toimitukset suomeen 28$ ainakin kun tilaa kolme HeavyGrip puristinta. Kiitos ja näkemiin.Ulkomailta, esim Gripper Superstoresta. Voin suositella kyseistä firmaa