Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tilasin CoC #2 ja #2.5 hintaa postikuluineen n.48€. Saa nähdä meneekö kertaakaan kiinni toi #2 :D Ykkönen olisi kuitenkin voinut jäädä melko pian löysäksi ja nyt kuitenkin löytyy jotkut ikivanhat weiderin gripperit.

Muutaman päivän sisään tulee tuo coc #1, aikaisemmin ei mitään kokemusta grippereistä. Jos sattuu käymään niin hassusti että se ei mene kertaakaan kiinni niin mikä neuvoksi ? :D

Ulkomailtahan hänkin luultavasti tilasi. Mulla makso kaks kappaletta CoCeja postikuluineen n. 36e, kauppa mainittu pari postausta ylempänä..

E: Cmonille tämä siis.

:david:Kiitosta nyt ketuttaa :D noeivaa eipähä sille voi mitää omapa vika että menin suoraa tilaamaan ekasta paikasta enkä selvittäny onko halvempia:david: pääsen vasta viikonlopulla puristelemaan:( miten teillä sujuu onko tuloksii tullu?

Tilasin CoC #2 ja #2.5 hintaa postikuluineen n.48€. Saa nähdä meneekö kertaakaan kiinni toi #2 :D Ykkönen olisi kuitenkin voinut jäädä melko pian löysäksi ja nyt kuitenkin löytyy jotkut ikivanhat weiderin gripperit.

Punakahvaiset iänikuiset weiderin puristimet löytyy iteltäkin. Toimii hyvin lämmittelynä. Jäykkyydestä en tiedä, mutta 40 kertaa menee kiinni. CoC #2 sulkeutuu oikealla, mutta ei vielä vasurilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mites tuo gripperien tilaus tuolta gripperstoresta tapahtuu kun en ole tilannu milloinkaa ulkomailta mitää niin en oikein tiedä mitää käytäntöä, pystyykö muullakin tilaa kun luottokortilla esim.. visa electron? ja miten tuo maksu tapahtuu kun nuo on dollareita nii muuntaako nettipankki ne automaattisesti euroiksi vai miten tapahtuu? Vois tilata vaikka 2.5 ja 3 odottamaan:evil: Tilasin suomesta #2 ja pitäisi huomenna tulla.. Näihin on vähän jääny jo koukkuun:hyper:

Tämäkään threadi ei ole muuta kuin osto kysely paskaa...:curs:
Käyttäkää hyvät ihmiset sitä hakua ja ettikää itse tietoa netistä.
Hieno lukea ketjua, kun joka toinen kyselee halvimpia grippereitä.. prkl

No on tosissaan. Huh huh. Minkähänlaiset taustat tällä Mikalla on? Voimannostaja? Kirvesmies? Kippari Kalle? :):rock:

Meikäläisen tutuista ei kukaan ole saanut edes kakkosta kiinni (en tosin minäkään... laiskasti oon treenannu grippereitä).

198 cm, 150 kiloo ja joskus työntänyt kuulaa, nyt tekee van jotain metalli töitä.. Mukava kun mikä!

Ittellä menee nyt kakkonen jo silleen kiinni ykkösiä ja kakkosia, että voi jo sarjoja tehdä. :) #2.5 noin puol senttiä kiinni menemisestä!

Mites tuo gripperien tilaus tuolta gripperstoresta tapahtuu kun en ole tilannu milloinkaa ulkomailta mitää niin en oikein tiedä mitää käytäntöä, pystyykö muullakin tilaa kun luottokortilla esim.. visa electron? ja miten tuo maksu tapahtuu kun nuo on dollareita nii muuntaako nettipankki ne automaattisesti euroiksi vai miten tapahtuu? Vois tilata vaikka 2.5 ja 3 odottamaan:evil: Tilasin suomesta #2 ja pitäisi huomenna tulla.. Näihin on vähän jääny jo koukkuun:hyper:

Tais pystyä Electronilla maksamaan. Sun ei tarvi itse mitään summaa muistaakseni naputella vaan se perii automaattisesti oikean summan.

Tämäkään threadi ei ole muuta kuin osto kysely paskaa...:curs:
Käyttäkää hyvät ihmiset sitä hakua ja ettikää itse tietoa netistä.
Hieno lukea ketjua, kun joka toinen kyselee halvimpia grippereitä.. prkl
Voi anteeksi, ne kyselyt voi kato hypätä yli jos ei kiinnosta lukea kaikkia järestään en mäkään lue niitä mikä ei mua kiinnosta..
Vähä helpompi täältä kysyä kun jätkät ovat tilanneet sieltä..

Tais pystyä Electronilla maksamaan. Sun ei tarvi itse mitään summaa muistaakseni naputella vaan se perii automaattisesti oikean summan.
Ok.. Pitää tuossa joskus kokeilla tilata ja kattoo miten käy..

kaveri raksal hommis ja ei treenaa ni veti coc#2 pohjaan ja coc#2,5 veti 5mm haarukkaan..oho...täytyy kaveria kannustaa treenaa...:wtf:

tuli raksakaveri taas testaan(ei käy salil) coc2.5 ja kissankarva menis väliin!! ja 3kertaa käyny kyläs puristelemas satunaisesti ..no huomen/ylihuomen coc#3 tulee ja lähetään kattoo kumpi rutistaa lähemmäs ku puristin saapuu..nyt koossa 4hlö treeniporukka joka kokoontuu 1xvkos treenaa puristimil..untuvikkoja ollan vasta ku nyt itel 47pv puristintreenejä takana!!:jahas:

Tilasin suomesta #2 ja pitäisi huomenna tulla.. Näihin on vähän jääny jo koukkuun:hyper:
No niin tulihan se kakkonen ja meni helposti kiinni molemmilla kylmiltään, oikeella vähän enemmän teettää töitä kun pikkurilli pois pelistä mut meni muutaman kerran tappiin asti kun kokeilin ykkösiä, pitää nyt vähän aikaa tuota puristella ja tilata sitten jäykempää kalustoa..

Juubs pientä päivitystä: COC #2 tuli postissa ja sain 2 toistoo.. Noin kuukauden säännöllisen epäsäännöllisellä treenillä (COC#1)
Taitaa #3 kiinni saamiseen mennä sitten vähän pitempi tovi...

Ite otin eilen ykkösellä 11 toistoo ja sen innoittamana tilasin #2 ja #2.5. Tavoitteena se #3 sitten joskus.

Suositut

Back
Ylös Bottom