Mikä vastus minulle sopisi? olen 16 ja keskimäärästä vahvempi puristusvoima? suositelkaa jotain vahvuutta?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä vastus minulle sopisi? olen 16 ja keskimäärästä vahvempi puristusvoima? suositelkaa jotain vahvuutta?![]()
Saattaa tulla pikku ylläri, jos sattuu kunnon #3 tulemaan. Ero #3 ja #2.5 välillä on kuin yö ja päivä. #2 ja #2.5 tuntuu melko samalta, mutta ->#3 tulee aika kova hyppy.coc#3 saapuu pian postista ja saa nähdä miten inahtaa..täytyy alkaa treenaa coc#2staattisia pitoja ja coc#2.5kuristettuja sulkuyrityksiä(klemmarilla 30mm.istä).nimetön/pikkurilli harjoitukset on mielestäni pirun tehokkaita olleet ja sormikuminauhajumppa kans...loppuverryttely markettijousellla ja hieronnat+ice powerit loppuun/joka pvä ni koko aika kehittynyt.äkkiä se ykkönen meni kevyeksi kun nyt treeni päiviä takana 42pv ja ykkönen silloin 1 toisto..184cm/86kg:evil:

Ai niin jokuhan täällä epäili että #3 ja #4 on liiian kovia jousia aloitella grippailu. Muistaako Tomi ? Hahahaha :lol2:
Mullahan meni viikkoja #3 kanssa kun ei tajunnut tekniikasta mitään.....
#4 on tosin vielä auki jokusen millin joten turha mun pullistella olemattomista.
Tsemiä kaikille puristeluun jousien jäykkyydestä riippumatta!![]()

Kyllähän tuo yleinen voimataso vaikuttaa yleensä gripperivoimiinkin. Eikös Heimo ollut +300 raw vetäjä ja pitkälti yli 200 raw penkkaaja kun aloitit grippailun?

Oi niitä aikoja...Nahkurin kanssa koimme yhteisen kliimaksin Certin suhteen....![]()

Onko tavallista jäykempi ykkönen vai tavallista löysempi Trainer? Hirveä ero noiden välillä :O
Osaatteko yhtään sanoa että haukkasinko liian ison palan kun tilasin nyt RB240 ja joskus mulla oli RB130 mikä meni 30 kertaa parhaimmillaan?:(