Mikä vastus minulle sopisi? olen 16 ja keskimäärästä vahvempi puristusvoima? suositelkaa jotain vahvuutta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä vastus minulle sopisi? olen 16 ja keskimäärästä vahvempi puristusvoima? suositelkaa jotain vahvuutta?
Saattaa tulla pikku ylläri, jos sattuu kunnon #3 tulemaan. Ero #3 ja #2.5 välillä on kuin yö ja päivä. #2 ja #2.5 tuntuu melko samalta, mutta ->#3 tulee aika kova hyppy.coc#3 saapuu pian postista ja saa nähdä miten inahtaa..täytyy alkaa treenaa coc#2staattisia pitoja ja coc#2.5kuristettuja sulkuyrityksiä(klemmarilla 30mm.istä).nimetön/pikkurilli harjoitukset on mielestäni pirun tehokkaita olleet ja sormikuminauhajumppa kans...loppuverryttely markettijousellla ja hieronnat+ice powerit loppuun/joka pvä ni koko aika kehittynyt.äkkiä se ykkönen meni kevyeksi kun nyt treeni päiviä takana 42pv ja ykkönen silloin 1 toisto..184cm/86kg:evil:
Ai niin jokuhan täällä epäili että #3 ja #4 on liiian kovia jousia aloitella grippailu. Muistaako Tomi ? Hahahaha :lol2:
Mullahan meni viikkoja #3 kanssa kun ei tajunnut tekniikasta mitään.....
#4 on tosin vielä auki jokusen millin joten turha mun pullistella olemattomista.
Tsemiä kaikille puristeluun jousien jäykkyydestä riippumatta!
Kyllähän tuo yleinen voimataso vaikuttaa yleensä gripperivoimiinkin. Eikös Heimo ollut +300 raw vetäjä ja pitkälti yli 200 raw penkkaaja kun aloitit grippailun?
Oi niitä aikoja...Nahkurin kanssa koimme yhteisen kliimaksin Certin suhteen....
Oi niitä aikoja...
Onko tavallista jäykempi ykkönen vai tavallista löysempi Trainer? Hirveä ero noiden välillä :O
Osaatteko yhtään sanoa että haukkasinko liian ison palan kun tilasin nyt RB240 ja joskus mulla oli RB130 mikä meni 30 kertaa parhaimmillaan?:(