Captains of Crush gripperit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äijä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
koklasin saada niin lähel kahvat alkuasentoon ja puristaa niin sain alle 20mm..täytyy harjottaa lihashuoltoa 2-3päivää ja yrittää uudestaan..näyttää lupaavalta kehitys..kesäksi 2,5 kiinni täysin mahdollinen ja jopa ennenkin....183cm/85kg:thumbs:

100mm RB blockilla tuli pitoon 21kg + laite (~24kg henkilövaa´alla) maanantaina 4 päivän treeniputken jälkeen. Tekniikka vissiin löytyi. RB180 sain 5 toistoa sen jälkeen parallelista. Öljyä kun laittoi niin löystyi jouset aika paljon. Ehkäpä pari toistoa tuli suoraan lisää öljyn ansiosta. Jos taas alkais puristelemaan nuilla enemmän. Tänään hubia 2 alasormella :). Kesään mennessä jos saisin 100mm 25kg + laite.

No varmasti menee. Itse olen odotellut kohta pari viikkoa grippereitäni, perkele ku ei kusti polje ku on näitä lusmuilupäiviä ollut viime viikolla.. No, jospa ne ens viikon aikana tulis.

Ajattelin tilata pari gripperiä yhden millä voi treenailla ja toisen missä on sitten jo vähän haastetta. Mitkäköhän ehkä olisivat sopivat ajattelin itse että 1 ja 2 ikinä en ole moisia kokeillut mutta mavea pystyy tekemään ilman remmejä kyllä ainakin 160kg ja ei jää puristusvoimasta kiinni vaan alkaa olemaan tuntemuksia että nahka repeää käsistä... Treenivuosia jotain 3 vissiin takana ja painoakin siunaantunut 95kg :D

Ajattelin tilata pari gripperiä yhden millä voi treenailla ja toisen missä on sitten jo vähän haastetta. Mitkäköhän ehkä olisivat sopivat ajattelin itse että 1 ja 2 ikinä en ole moisia kokeillut mutta mavea pystyy tekemään ilman remmejä kyllä ainakin 160kg ja ei jää puristusvoimasta kiinni vaan alkaa olemaan tuntemuksia että nahka repeää käsistä... Treenivuosia jotain 3 vissiin takana ja painoakin siunaantunut 95kg :D

Myötäotteella vai ristiotteella? Jos käytät ristiotetta niin 160 kiloahan ei saakaan livetä. Myötäotteella ilman remmejä tuo on taas jo suht hyvin. Itse olen vetänyt 220 ristiotteella ilman mitään ongelmia ja RB 180lbs ei mene lähellekään kiinni (eikä taida mennä 160lbs myöskään).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään tuli omatkin gripperit, 8 arkipäivää meni ku Gripper Superstoresta tilasin. Oon minä heikko, ykkönen ei menny kummallakaan kädellä kiinni vaan parhaimmillaan jäi vasemmalla joitakin millejä vajaaksi ja oikealla selvästi enemmän :S

Tänään tuli omatkin gripperit, 8 arkipäivää meni ku Gripper Superstoresta tilasin. Oon minä heikko, ykkönen ei menny kummallakaan kädellä kiinni vaan parhaimmillaan jäi vasemmalla joitakin millejä vajaaksi ja oikealla selvästi enemmän :S

Ei se niin vaan suju ja alku on aina hankala, muutama päivä tai viikko menee niin saat kyllä sen. Meikälläki on välillä päiviä jollon ei mee gripperi kiinni kummallakaa kädellä (varmaan kyllä lähinnä treenien jälkeen), joskus saan 15 toistoo (Coc 1). Tekniikan opettelu on kans tärkeä osa hommaa, jos sitä gripperiä ei saa aseteltua kunnolla vaan se luistaa kättä pitkin niin ei siitä hommasta tuu yhtikäs mitään. Tossa on joku videonpätkä, josta tosin youtube on poistanu äänet. Vois melkein itekki hankkia joskus uuden 1.5? 2.0 voi olla turhanki haastava

Mulle tuli kans tuo kakkonen, ei se ero ykkösen ja kakkosen välillä ole niin kauheen suuri ku vois luulla.. Ekalla yrityksellä vasemmalla kädellä meni kakkosella melkein yhtä hyvin (tai huonosti) ku ykkösellä oikeella kädellä..

Jos todellakin saat ykkösen 15 kertaa kiinni, niin kyllä pitäisi kakkosenkin mennä ainakin pari kertaa.

Itsellä ykkönen meni 10 x korttisulkua peräkkäin, kun kakkonen kun tuli taloon. Kakkonen meni sitten nippa nappa pari kertaa heti, tosin ekalla yrityksellä kun revin paketin innostuksissani auki ja kokeilin ihan kylmiltään niin jäi vielä pari milliä auki. Hetken kun lämmittelin, niin meni kerran ja seuraavana päivänä kahdesti. Nyt ei ole ihmeemmin tullut grippejä pariin viikkon treenattua ja tänään taas kokeilin, niin pari kertaa se meni aikalailla kylmiltään. Kesäksi olisi kuitenkin tarkoitus taltuttaa 2.5, joten kaipa tässä täytyy taas alkaa grippiä treenaamaan...

Jos todellakin saat ykkösen 15 kertaa kiinni, niin kyllä pitäisi kakkosenkin mennä ainakin pari kertaa.

Ainoostaan oikeella kädellä menny 15 toistoo, vasemmalla.. En muista, tuskin kymmentäkää. Ja näähän ei mitään korttisulkuja oo vaan sitä parin-kolmen sentin loppunitkuttelua. Korttisululla menee justiinsa se ykkönen tai kakkonen jos on hyvä päivä, kun on niin pienet näpit ja ilman mankkua huonolla tekniikalla luistaa kyllä pahemman kerran. Jos bonkilla on menny 10 x korttisulkua ykkösellä siinä vaiheessa ku kakkonen saatiin sulettua, niin vähän epäilen että saisinko ite. Voishan se kakkonen toki mennäkki oikeella pienen harjottelun jälkeen, pitänee tilata joskus :)

Ainoostaan oikeella kädellä menny 15 toistoo, vasemmalla.. En muista, tuskin kymmentäkää. Ja näähän ei mitään korttisulkuja oo vaan sitä parin-kolmen sentin loppunitkuttelua. Korttisululla menee justiinsa se ykkönen tai kakkonen jos on hyvä päivä, kun on niin pienet näpit ja ilman mankkua huonolla tekniikalla luistaa kyllä pahemman kerran. Jos bonkilla on menny 10 x korttisulkua ykkösellä siinä vaiheessa ku kakkonen saatiin sulettua, niin vähän epäilen että saisinko ite. Voishan se kakkonen toki mennäkki oikeella pienen harjottelun jälkeen, pitänee tilata joskus :)

Kyllä se kakkonen olisi varmaan aiemminkin mennyt, mutta kun ei ollut mitä sulkea kun postipoika toi sen vasta jonkin aikaa takaperin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom