Tarinoita Bujinkanin ympäriltä löytyy vaikka muille jakaa. Itsellä vaakakupissa painaa myös se aika paljon, että koulukuntia ei hyväksytty kahteen suureen koryu-tyylien järjestöön (lyhenteitä tai nimiä en muista). Siitä on sitten kanssa väännetty, että minkä takia Hatsumi tyyleineen sitten hylättiin.
Juuh, netissä varsinkin kirjoitellaan kaikenlaista, erilaisilla motiiveilla. Vaikea lähteä spekuloimaan, kun ei asiasta oikeasti tiedä.
Itseä ei asia kauheasti loppupeleissä kiinnosta. Pistin vaan tuon klipin kun se on mun mielestä aika
Siitä pitikin kysyä, että miten tuo klippi liittyy Bujinkaniin tai Bujinkan Budo Taijutsun harjoitteluun? Soke Hatsumi esiintyy sarjassa näyttelijänä, mutta mitä sitten?
Edit: Aika hifiä kamaa noissa kahdessa klipissä muuten, ei tulisi heti mieleen levittää käsiä ja seisoa odottamassa kun toinen kaveri iskee miekalla kohti. Olisi kiva nähdä jos noita heittojen countereita ja miekan väistelyitä demoaisi judokaa ja kendokaa vastaan, on vähän mututuntuma, että ei ihan niin sulavasti onnistuisi.
Muodollista Kata-harjoittelua, jota löytyy myös Judosta ja Kendosta. Harjoitellessani Judoa ja Kendoa, tuli tehtyä sekä heittojen vastatekniikoita että miekan väistämistäkin, itse en näe siinä mitään "hifiä kamaa". Joskus osu kohdalle, joskus ei, yrittää piti.
Itse Kata-harjoittelusta löytyy hyvät kirjoitukset http://www.potku.net/forum/viewtopic.php?t=7984, siis niille joita asia loppupeleissä kiinnostaa.