Brock Lesnar

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
No tuskinpa kukaan voi sanoa että on erittäin kova kaveri koska mies ei vissii oo kun 1-2 MMA matsia ottanu, ja mitä mä oon nähny niin seki tappio oli ihan vastustajan tyhmyyttä :D mut jäätävän kokonen ukko, ei sen tarvii kun kerran osuu kunnol niin tulee nukkumatti, 160kg massaa, taino tosta jäbäst voi melkeen jo sanoo et lihasta :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Toivotaan ettei otella pystyottelu säännöillä mikäli Choi tosiaan tulisi vastaan.
Jos saa viedä maahan, niin uskoisin että Lesnarilla on erittäin hyvät mahdollisuudet voittaa.

Eikä tuo Choi mitenkään voittamaton muutenkaan ole (vaikka kokonsa takia on erinomainen ottelija). LeBannerhan vei heidän kohtaamisen finaalikarsinnoissa nimiinsä.

Eikös K-1 ole vain ja ainoastaan pystyottelua?

Ihmettelen miksi Lesnar lähtee mukaan moiseen leikkiin, sillä Choin ulottuvuus on myrkkyä pystyssä. Mikäli maahanviennit ja painiminen olisi sallittua uskoisin Brockin olevan vahvoilla. Voisi tulla Choille kiire...

Sen kummemmin Lesnaria fanittamatta toivoisin että se pistäisi idän friikkiä oikein kunnolla bataattiin!

Veikkaan että tost lesnarist tulee viellä aikamoinen päälikkö kyseissä lajissa..jos sil on yhtään skillejä samalla tavalla kun oli "pellepainissa"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä tuon Choin (lyönti)tekniikka aikas hyvin loistaa poissaolollaan (tuosta videosta päätellen)... Tästä haastattelusta ainakin käy ilmi se, että otellaan MMA-säännöillä (eli maihin voidaan mennä), jolloin Lesnar on kyllä vahvoilla. Nyt vain malttamattomin mielin odottelemaan tätä kohtaamista.

Tiedoksi monille jotka eivät tiedä: Choihan oli ennen K-1 uraa stara ja ilmeisesti mestarikin jossain oudossa korealaisessa kamppailulajissa. Valitettavasti itse lajista en tiedä paskaakaan kun en ole siitä koskaan kuullut sitä ennen tai sen jälkeen kun Choista uutisoitiin. Miehellä voi kuitenkin löytyä muitakin kuin kickboxing taitoja.

Eiköhän kaveri ole sielläkin pärjännyt naurettavalla koollaan yhdistettynä juuri välttäviin taitoihin mutta edes jotain taustaa voi löytyä.

Löytyhän toi lajikin wikistä eli Ssireum-paini.

Eipä tuo kauheasti jaksa säväyttää, mutta kai tämä matsi menee siinä kun muutkin friikkishow-ottelut. Itse veikkaan voittoa lesnarille vaparisäännöillä, eipä mies fysiikassa kauheasti choille häviä, ja mun silmissä oikean painin taitaja peittoaa aina jonkun Ssireum-painijan :). varsinkin vapariin paini on tosi hyvä pohjalaji.

Millon tää matsi sitten otellaan?

Ainakin mitä olen noita Hong Man Choin matseja katellut, niin suht haparoivaa touhua. Mutta mitäpä väliä sillä on, kun miehen lyönti vastaa naamaan heitettyä 20 kilon perunasäkkiä 10 metrin päästä osuessaan. Ei ton kokosen jättiläisen tartte edes lyödä kovin nopeasti, koska tossa kädessä on niin paljon vipuvartta ja massaa, että se vastaa moukaria. Toivon että Lesnari pieksee ton friikin:D Hidas ja kömpelö on tuo Choi. Monilla ulkomaisilla foorumeilla ihmetellään, että miten ton kokonen 218 senttinen äijä voi hävitä jollekin, kaikki sanoo että enemmän treeniä, niin kukaan ei pieksisi sitä ilman kättä pidempää.

Sherdogin mukaan 6.2 K1 Hero´s tapahtumassa

ottelu lista näyttää tässä vaiheessa tältä:

Royce Gracie vs. ?
Brock Lesnar vs. ?
Hong Man Choi vs. ?

eikö siis lesnar ja choi ottelekaan keskenään?

Zone-sarja -42%
K-1 HERO'S / ELITE XC: JUNE 2, 2007 ON PPV & SHOWTIME
venue: L.A. Coliseum in Los Angeles, California

Will air on Showtime from 9:00 PM Eastern Time to 10:00 PM Eastern Time (free for Showtime subscribers):
-Jake Shields vs. TBA
-Gina Carano vs. TBA
-Antonio Silva vs. TBA

Will air on pay-per-view from 10:00 PM Eastern Time to 1:00 AM Eastern Time:
-Brock Lesnar vs. Hong-Man Choi
-Royce Gracie vs. TBA
-Johnnie Morton vs. TBA
-David "Tank" Abbott vs. Eric "Butterbean" Esch

Tossa on mma weeklyn lista otteluista, huhuja tosin osa. Kyllä lesnari on haastatteluja antanu liittyen matsiin choita vastaan, eli taitaa otella vastakkain ellei jotain ihmeellistä tapahdu. Aika odotettua hero´s laatua matsi Tankki-Butterbean!!!

Mä luulen kyllä että Choi pieksee Lesnarin. En tiedä edes miksi, on vaan semmonen fiilis. Ja Abbotti tyrmätään niin perkeleen lujaa tossa matsissa että auta armias!!!

Mitä se Tank tuolla tekee? Pysys nyt perkele poissa kehästä.

Brockin on paree keskittyä siihen treenaamiseen kun ei noi pressitilasuudetkaan oikeen suju.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom