Brock Lesnar

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
No voi jeesus mitä touhua, oikeaa urheilun ilotulitusta :rolleyes:

Ite en maksaisi penniäkään tollasesta kehäraakkien verijuhlasta. Ei tee hyvää koko lajille tuollainen touhu.

Silti varmaan katon youtubesta kun sinne ehtivät :nolo:

Noista kundeista yhdestäkään ei ole vastustsa Brockille.

Villarealla olisi ehkä teoreettisesti parhaat mahdollisuudet voitta, ja ne mahdollisuudet on ihan vitun olemattomat. Thomsonilla ei mitään aseita. Butteri on niin kömpelö että se kaatuu tonttiin ihan vitun kevyesti ku Brock hakee alasviennin ja Tankki ny on Tankki, se kerkeis lyömään kaks heijjarii ja sitten olis tontissa ja siellä sais nyrkkiä suuhun koko rahan edestä... Säälittäviä vaihtoehtoja.

Noista kundeista yhdestäkään ei ole vastustsa Brockille.

Villarealla olisi ehkä teoreettisesti parhaat mahdollisuudet voitta, ja ne mahdollisuudet on ihan vitun olemattomat. Thomsonilla ei mitään aseita.

Ei ehkä kannattaisi yliarvioida Brockia liikaa. Äijä ottaa kuitenkin vaparidebyyttinsä. On varmasti kova painija, mutta onnistuuko lyöminen ja vapari yleensä? Ja "Warpath" parempi kuin Thompson? Puh-lease...

Ou jees! Taas saa kattella Gina Caranon matsia suupielet kuolassa!
Joko sille on vastus löytyny? Ettei vaan olis taas jotain "tallikaveria" vastaan jota se ei raaski ees kunnolla piestä :whip:

Ei ehkä kannattaisi yliarvioida Brockia liikaa. Äijä ottaa kuitenkin vaparidebyyttinsä. On varmasti kova painija, mutta onnistuuko lyöminen ja vapari yleensä? Ja "Warpath" parempi kuin Thompson? Puh-lease...

Parempi... no en mä sanois välttämättä sitä. Mutta paremmat mahdollisuudet Brockia vastaan mun silmissä. Thompson on iso ku hevonen muttei sais edes lasta tyrmättyä vaikka löis puun takaa. Ja ainut mahdollisuus mun silmissä voittaa Brocki on vetää sprawl 'n brawl ku ykskään noista ehdokkaista ei ole mikään jujutsuka... Ja Butterbeani ja Tank on niin kankeita ettei mitää rajaa, joten sen takia nostin Villarean tohon esille.

Kyllähän se on sen debyytti, mutta sen takia mä haluisinkin saada sille jonkun joka pistäis vähän kampoihin, venyis edes se ottelu toiseen erään....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Milloinkas tämä matsi nyt sitten käydäänkään?
Tullut useita päivämääriä ja mikään pitänyt...

Yllättävän hiljaista keskustelu nyt, kun Brock voitti ensimmäisen ottelunsa! Aika moni joutui täälläkin syömään sanansa! :hyper:

Rujoa runttaustahan tuo.

En tiedä mistä johtuu, mutta itse en nauti katsella noita isoimpien jätkien matseja. Raskaan- ja superraskaan sarjan ottelut ovat mielestäni ehkä vähän liian paljolti tietyntyyppistä "mursuamista".

Eiköhän jokainen keskiverto vapaaottelija hoida tuollaisen kim soon omalla tyylillään.
Brock:n tyyli oli vakuuttava.:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom