Brock Lesnar

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitä sillä oli suussa tuossa haastattelussa etualahampaiden edessä?
Oiskohan tupakkaa...? Jenkit vetää sitä mällitupakkaa ja olen nähnyt erään jenkin pitävän tavallista Ettaniakin tollai alahuulessa. Sitten se vielä väitti, että nuuskaajat näyttää tyhmältä mälli ylähuulessa. :D

Oiskohan tupakkaa...? Jenkit vetää sitä mällitupakkaa ja olen nähnyt erään jenkin pitävän tavallista Ettaniakin tollai alahuulessa. Sitten se vielä väitti, että nuuskaajat näyttää tyhmältä mälli ylähuulessa. :D

Aluksi kävi kans mielessä että olisko purutupakkaa.. Kai se sitä sitten on.

Voi olla häkki hyvä paikka Brocille. Jos mies on hyvin reenaillu, niin mahtanee olla kova kaveri viemään häkkiä vasten ja mattoon. Ja voimakin riittänee antoisaan mattömättöön :)

Lesnarista tulee jotenkin mieleen Kevin Randleman. Löytyy kaikki työkalut, mutta enää pitäis osata käyttää niitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo kaveri UFC:hen sitten. En mene paljon ekan ottelun perusteella sanomaan. Ehkä se noita muita ufc ekakertalaisia ground'n'poundaa. Kattoo nyt :>

Nyt on UFC:n saitilla ilmoitettu, että Brock Lesnar vs. Frank Mir-ottelu tullaan käymään UFC 81-tapahtumassa. Eivät antaneet Lesnarille niinkään helppoa vastusta, kuin odotin. Tosin, eihän Mir ole siinä kunnossa, kun hän joskus oli. Uskoisin, että Lesnar vie G'nP:lla ekassa erässä.

Hyvän vastuksen antoivat. Nähdään kuuluuko Brock UFC:hen vai näytelmäpainiin. Veikkaanpa, että Mir vie triangelilla ekassa.

Zone-sarja -42%
Ei ole harjoitellut minuuttiakaan Roycen kanssa.
Jaa, no sitten puhuivat paskaa. Muistaakseni Lesnar itse mainitsi tästä jossain haastattelussa... Joka tosin oli ennen hänen ensimmäistä MMA-otteluaan. Tai sitten muistan väärin.

No, oli miten oli, niin ainakin treenaan samassa paikassa, kuin Sean Sherk.

Jaa, no sitten puhuivat paskaa. Muistaakseni Lesnar itse mainitsi tästä jossain haastattelussa... Joka tosin oli ennen hänen ensimmäistä MMA-otteluaan.
Joo, oli K1:n julkisuuskikka mutta Lesnar on myöhemmin sanonut etteivät aikataulut sopineet yhteen. Tuskin yrittivät edes sovittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom