Brock Lesnar

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Millos tämä on tapahtunut?

Nuo kaksihan ovat ottaneet useammankin kerran wwe:ssä yhteen, ja toisaalta melko näyttävällä tavallakin (mm. Lesnarin epäonnistunut takaperin voltti ilmassa). Mutta kyseessähän on kuitenkin showpaini, eikä kukaan voi todellisuudessa sanoa, että juuri näin siinä olisi käynyt!

Ja mitä Angleen vielä tulee.. niin on tehnyt sopimuksen toisen show-promootion kanssa (TNA), joten voidaan varmaan unohtaa kaikki MMA jutut.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pientä nostoa tähän.

Eli tuleeko tästä Brockin matsista nyt mitään? Onko jollain tietoa koska tämä matsi nyt olisi?

Itse en ole kuullut mitään, mutta jos kerran vuodenvaihteessa on niin silloin se on K-1:n jokavuotisessa Dynamite-showssa. Myös PRIDE pitää uutenavuotena tapahtuman joten K-1 kyllä käyttää kaikki mahdolliset keinot jotta voittaa taistelun katsojista.

from mmaweekly.com
So it's finally official after all the rumors. Lesnar will fight in the HERO'S promotion of K-1 when it is tentatively planned to have his first fight for HERO'S in February of 2007. Lesnar said, "I was a takedown artist in wrestling, and I hope to do that again. My goal is to get guys on the ground -- that's what I'm comfortable with -- and then beat their heads in!"

from mmaweekly.com
So it's finally official after all the rumors. Lesnar will fight in the HERO'S promotion of K-1 when it is tentatively planned to have his first fight for HERO'S in February of 2007. Lesnar said, "I was a takedown artist in wrestling, and I hope to do that again. My goal is to get guys on the ground -- that's what I'm comfortable with -- and then beat their heads in!"

Näin on, ja virallinen tiedotehan löytyy http://www.k-1.co.jp/k-1gp/b06_0812_3.htm ja on päivätty elokuun 12, 2006

Edit: ja Angleen liittyen http://www.mmanews.com/ufc/Kurt-Angle-Says-UFC-Tried-To-Own-Him--More.html

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"ei oo ja pitää toivoo ettei oteltaiskaa!"

Oliks tällä kommentilla jokin syvempi merkitys? :david: Luulen että monia tää matsi kiinnostaa, kuten allekirjoittajaa.

"ei oo ja pitää toivoo ettei oteltaiskaa!"

Oliks tällä kommentilla jokin syvempi merkitys? :david: Luulen että monia tää matsi kiinnostaa, kuten allekirjoittajaa.

Mua kiinnostaa myös, äijä on ihan älytön atleetti ja viel ihan tajuttoman kokonen. Silläkin on mun mielestä jotain pidempää paini taustaa takana..tsiigatkaa youtubesta tai jostain sen treeni video, saatte jonkun näkösen kuvan äijän kyvyistä.Ja en nyt muista missä campissa se majailee mut joku kovan luokan porukka se oli.

Subfighter.com foorumeilta luin että Brock ottelee huhtikuussa K1 Heroesissa. Vastustaja on joku iso aasialainen, jonka nimeä ei mainittu.

jos ottelu käydää k-1 säännöil. lesnar ottaa pataa 100-0!! choi hong man o erittäin kova kaveri

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom