Mun mielestä ei oo mitään pahaa jos haluaa näyttää varallisuuttaan.. tai ihan sama vaikka ne olis iskän varoja..tai lainarahalla ostettuja statussymboleita... se on niin luonne kysymys,... joku haluaa elää mahdollisimman huomaamattomasti, ei vaan tykkää huomiosta..oli sitten rahaa tai ei. Joku taas tykkää erottua porukasta. Erilaisuus on hieno asia. Antaa kaikkien kukkien kukkia..
Ja mikä on brassailua...jos esim palelen taksijonossa, juttelen siinä vieraiden ihmisten kanssa...jono ei liiku, on kylmä..soitan numerotiedusteluun, käsken yhdistää viereiseen hotelliin, otan huoneen..totean jonossa olevalle porukalle että "se on morjens..mä menen hotelliin.." ja kävelen pois jonosta. Varmaan osa porukasta piti mua kusipäisenä, vaikka varmaan useimmilla olis ollut varaa tehdä ihan sama liike. Todennäköistä on että joku tosi varakaskin henkilö paleli siinä jonossa sen tunnin tai kaks.. nämä on valintakysymyksiä.
Moni varakas ajaa jollain tosi vanhalla autolla..tiedän yhden kiinteistösijoittajan jolla on varallisuutta hyvin, mutta ajaa silti ladalla
Itse en tykkää kitsastella... mun mielestä pitää nauttia, ikinä ei tiedä mikä on viimeinen päivä, tai koska pettää terveys.. on mukavaa ajaa kunnon autolla, satsata syömiseen, vaatteisiin, lomailuun ym..Ja kaikki tämä onnistuu vaikka en ole erityisen varakas. Valintakysymyksiä.