quaz sanoi:Leelucky: Taisit rämpätä jotain tekstiviestiä just kun tulin pukuhuoneeseen.
Pitää koittaa ens kerral sanoa jotain![]()
No paree ois,en mä pure

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
quaz sanoi:Leelucky: Taisit rämpätä jotain tekstiviestiä just kun tulin pukuhuoneeseen.
Pitää koittaa ens kerral sanoa jotain![]()

PetSaid sanoi:On siellä varmaan enemmänkin "meitä" ;)
Mike sanoi:Musta Pörssi ja 39 euroa, eli hinta on yllättävän alhainen.
Hanne joo, kova emäntä!joke sanoi:bongattu, Mölliskö 30.-31.12 Kantiksessa, "sen" nyrkkeilijän kans![]()
..Hanne?
Sama mimmi!neutraali sanoi:jahas, onko tää hanne se tumma tukkanen emäntä? kyllähän määkin sen tiiän. oon jopa käyny kylässä joskus siellä hänen ex:n kanssa![]()
(ja EM kolmonen....)
Kappas vain, siellähän minä :D Itse en kyllä yhtään pakkislaista eilen onnistunut bongaamaan..tosin eipä tuntunut olevan muitakaan ihmisiä juuri missään :(mammoth sanoi:Hummerivirta bongattu Tikkurilan asemalla eilen vähän vaille kymmenen![]()
Late86 sanoi:Viime yönä/ aamuyönä Mechelininkadun essolla pakkispipoinen herrasmies![]()
Joo, siellähän minä olen jaloissa seisoskelemassa ja nenää kaivamassaZweCCo sanoi:No perhana. Tiiätkö kuka oli nyt Savoconilla joulun ajan hommissa? Sinäkö muka? :evil:

SC042116 sanoi:Tommi h bongattu vuoden vaihtuessa Nöykkiössä.
tommih sanoi:Jossai Mikkelässä koti bileissä P-pipoinen jäbä. Ja juomat oli oikeeta, eli kirkasta;)
neutraali sanoi:otettiin mellyn kanssa muutamia tanssi askeleitakin![]()
SC042116 sanoi:Oltaiskohan bongattu toisemme, vaikka paikasta ei ollakaan ihan samaa mieltä? Mulla oli pakkispipo ja valkoinen kauluspaita.