Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Yhtä#Hauista sanoi:
Taas bongasin pakkislaisen mutta en muista nickiä!!!:D

edit. taisi olla Tabe?

Vaihdetaan tuo bertta pekaksi. Sää menit niin jäihin - ääh, minä se jäissä olen aina vastakkaisen sukupuolen kanssa, oon vielä niin kokematon :nolo: . Takki koestettu jo epävoimailijamaisesti metsässä koirien kanssa lumihangessa rämpien.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tape sanoi:
Vaihdetaan tuo bertta pekaksi. Sää menit niin jäihin - ääh, minä se jäissä olen aina vastakkaisen sukupuolen kanssa, oon vielä niin kokematon :nolo: . Takki koestettu jo epävoimailijamaisesti metsässä koirien kanssa lumihangessa rämpien.

Hitsi kun oisin tienny sut pakkislaiseksi niin kättä olisin tullu puristaan,kuikuilin sieltä hieman taaempaa.Tervehtiä taisin sentään?:nolo:

Tänään 23.12 hieman ennen kolmea bongattu tuiman näköinen pakkispipoinen täti Tampereen stockmannin ala-aulassa :)

n. 14 aikaan helsingin keskustan stockalla pakkispipopäinen jannu rullaportaissa, pääovien vierestä oikealla....kuka olit?

Eilen illan suussa Jyväskylässä Seppälän prismassa P-pipoinen jannu työnteli lasten rattaita.

Tänään 23.12.2005 bongattu pakkispipoinen jätkä Kirkkonummen Prismassa. Juteltiin kyllä siinä pieni hetki, mutta ei nyt muista nimimerkkiä, ilmottaudu tänne :whip:. Joskus 18-19 aikaan taisi olla. Niin määää olin siis duunis ja se hengaili siä jotain jouluostoksia(?).

ZannaZ sanoi:
Tänään 23.12.2005 bongattu pakkispipoinen jätkä....

Juu minähän se tosiaan olin :). Viimesiä joulostoksia tosiaan siinä piti käydä vielä tekemässä... Nyt se ois sitten pari päivää vaan pelkkää syömistä ja nukkumista :). Kivakiva x)

Pongattu tänään tiukan näköinen Pakkis-paitainen "hevari" Oulun Onnelassa Rock-puolella!!!. Kävin vaihtaa pari sanaa, sitten häivyin! Nimimerkkiä en enää muista... :nolo: Saa tulla heittää läppää myöhemmikin! :)

Ps. Hyvää joulua kaikille....

Örkki sanoi:
Pongattu tänään tiukan näköinen Pakkis-paitainen "hevari" Oulun Onnelassa Rock-puolella!!!. Kävin vaihtaa pari sanaa, sitten häivyin! Nimimerkkiä en enää muista... :nolo: Saa tulla heittää läppää myöhemmikin! :)

Ps. Hyvää joulua kaikille....
Minähän se olin istuskelemassa kavereiden kans siellä. Kävihän siinä juttelemassa joku kaunis nainenkin palstalta. Olikohan helga?
:kippis1:

Bonehead sanoi:
Minähän se olin istuskelemassa kavereiden kans siellä. Kävihän siinä juttelemassa joku kaunis nainenkin palstalta. Olikohan helga?
:kippis1:

Kaunis ja Oulusta, nou nou! Ihan tavistyttö JKL:stä :) Tuu tänne baareilemaan, niin mut voi bongatakkin!

Bongattu Corbulo tekemässä espanjan tenttiä Turun kauppakorkeen juhlasalissa. Tentti oli jo aikoja sitten mut nyt vasta muistin tänne raapustaa. Ite sain ykkösen :nolo:

Tape sanoi:

Ai sullakin on ollut onni tavata Yhtä#Hauista?:rock:

vilma-liina sanoi:
Siellä on näköjään sitten pyörinyt enemmänkin Pakkis-pipoja... kyllä tää bongattu henkilö tais olla semmonen juuri ja juuri täysikäinen... :)

Tunnustaudun ainakin yhdeksi ehdokkaaksi nippanappa täysi-ikäisenä :D

Crowley sanoi:
Tulipa eilen bongattua muutama pakkislainen onnelassa, ainakin pöllö siellä pyöri ja pari tuntematonta pakkis-pipolaista.

Juh. Eli Crowley oli eilen Onnelassa Oulussa ja sitten jonkun valkopaitasen pakkispipolla varustetun kaverin näin kaukaa.

Wolffilla bongattu eilen pakkispaitanen heppuli kl. 18 aikoihin:D

Minäpäs bongasinkin tänään Seinäjoen Minimanissa itse Hanssi Fellin (lalli1 nimimerkillä on ainakin vastaillut kysymyksiin täällä)! Mies oli todella isossa kunnossa :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom