Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
SSS bongattu City gymillä ja samalla sovittiin, että aletaan treenaamaan kimpassa. Vois tehdä vaikka yhteisen treenipäiväkirjan tuonne vip-osiolle. Nyt lähtee Mike takaisin kondikseen projekti. Hirveessä ylikunnossa kun olen tehnyt töitä 7 päivää viikossa yli kuukauden. Nyt sain jouluna nukuttua ja motivaatio treeniin palasi heittämällä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä nyt ollaan huonoimmassa kunnossa varmaan ikinä koko treeniuran aikana. Jengi kommentoi että olin yllättävän pieni jne. Varmaan kööri vieläkin luulee että olen joku hirviö. No pitää vähän petrata tässä kevään aikana. Niin ja ostin riisinkeittimen, mikä on maailman paras keksintö.

Semmoinen vekotin, minne lykätään riisit ja se keittelee ne valmiiksi. Tulee semmoista kinkkiriisiä. Ihan ehdoton ykkönen, se pitää riisit lämpimänä 5 tuntia jos sikseen on. Vaivaton vekotin ja kun sinne heittää sekaan vähän mausteita, niin voila. Uskomattoman helppoa vetää tuossa väännettyä riisiä kun se on irtonaista ja kuivaa.

HaRzA sanoi:
On vähän off topic mutta minkäslainen laite tuollainen on? Hintaa, kuvaa ?

Vehkeellä tulee loistavaa riisiä. Itse en omista mutta pakko on joskus saada.

getimg2.jpg

edit. Gigantista löytyy myös. Juuri tänään katsoin, mutta en kirveelläkään muista hintaa...

Tän on pakko olla joku pakkislainen vaikka en pakkiskamoja kyseisellä tyypillä olekaan nähnyt. Eli täältä kuopiosta ja semmonen joka tekussa käy rakennuspuolta? Näitä tuskin montaa on joten kerro kuka olet.

Mike sanoi:
Musta Pörssi ja 39 euroa, eli hinta on yllättävän alhainen.

Vertailukohtaa: Täällä meilläpäin ko. laite on (lähes) joka taloudessa. Ostin omani paikallisesta marketista 59 rempalla (RMB), eli 5,9 €:lla. Tuolla laitteella tekee muuten näppärästi kaurapuuronkin. :)

kaisa sanoi:
Vertailukohtaa: Täällä meilläpäin ko. laite on (lähes) joka taloudessa. Ostin omani paikallisesta marketista 59 rempalla (RMB), eli 5,9 €:lla. Tuolla laitteella tekee muuten näppärästi kaurapuuronkin. :)
W000t? Perkeles, pitää zekkaa toi puurojuttu.

No pistetään ny. Bongattu pakkispaitainen tavallisen näköinen jannu junassa välillä Oulu-Kontiomäki joskus klo:16-18 22.12.

Mayor's tänään n. 16.30, ehkä Leelucky ja Yhtä#Hauista? Keski-suomesta aika kaukana, mutta pakko se on silmiään uskoa. Varmasti oli myös muita pakkislaisia paikalla?

Late^ bongattu tänään emännän toimesta Vaatehuoneella 15-16 aikaan. Ei ollut varma olitko se sinä, piti galleriasta asti käydä tarkistamassa. ;)

ZweCCo sanoi:
Tän on pakko olla joku pakkislainen vaikka en pakkiskamoja kyseisellä tyypillä olekaan nähnyt. Eli täältä kuopiosta ja semmonen joka tekussa käy rakennuspuolta? Näitä tuskin montaa on joten kerro kuka olet.
On siellä varmaan enemmänkin "meitä" ;)

Mike sanoi:
W000t? Perkeles, pitää zekkaa toi puurojuttu.

Bongaa pakkislainen :offtopic: jatkuu vielä hetken: Se kaurapuuro sitten kärähtää aika helposti, reilusti vettä ja sekoittelua aina välillä. Vähän aikaa kiehuttaa ja sitten siihen lämmitysmoodiin.

quaz sanoi:
Mayor's tänään n. 16.30, ehkä Leelucky ja Yhtä#Hauista? Keski-suomesta aika kaukana, mutta pakko se on silmiään uskoa. Varmasti oli myös muita pakkislaisia paikalla?

Joo,mehän siellä olimme. Et tullu esittäytymään :jahas: minkänäköinen jamppa olit? Arvattiin että oli muitakin pakkislaisia. Treenin lomassa tuli bongattua ainakin: Tomi,Hulkki,Viitala,Jonna83. Oltiin pyhiinvaelluksella :D Mike ja Virtamokin tuli kaupalla bongattua,hyvät oli kahvit,kiitos :)

Crowley sanoi:
Tulipa eilen bongattua muutama pakkislainen onnelassa, ainakin pöllö siellä pyöri ja pari tuntematonta pakkis-pipolaista.
Ööh.. Itekin olin kyl sillon onnelassa, mutta miks mä en bongannu yhtää...tai en ainakaa muista... :nolo:
btw oli muuten melko sokkelo mesta kun vasta korkkasin sen. Ens kerralla muutama vähemmän ja silmät auki nii katellaan jos joku sattuis vastaan. :)

Leelucky: Taisit rämpätä jotain tekstiviestiä just kun tulin pukuhuoneeseen.

Pitää koittaa ens kerral sanoa jotain :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom