Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PetSaid sanoi:Joo, siellähän minä olen jaloissa seisoskelemassa ja nenää kaivamassa
Tjoo, olin tuolla työmaalla jo aikaisemmin kuukauden ajan. Silloin söin sen 3-4 purkkia ehrmannia päivässä ja tein sellaisen huikaisevan tornin. Uudet ukot aina vähän katsoivat että mikä hullu täälläkin oikein asustaa :DZweCCo sanoi:No tuntu ainaki äijälle rahka maistuvan. :D Ne muut äijät vähän katteli että onkohan toi yks ihan terve kun syö pelkkää rahkaa. Onneks huomasin sen ja pelastin tilanteen kertomalla että tyyppi käy kuitenkin salilla ja syö siks rahkaa koska ei kukaan täysjärkinen sitä muuten söis. Jos nyt sitten ees sama olet jonka sieltä bongailin. Kannattaa muuten pikkasen enemmän hiilareitakin napostella. Varsinkin tuommosissa hommissa missä sinäkin olit niin nuo oli jo melkein diettiruokia mitä söit.
PetSaid sanoi:Tjoo...
aziz[Fin] sanoi:Pe-la yönä bongattu levillä areenalla pakkislainen. Pitihän se käyä lyömässä kättä päälle, nimimerkki tais olla andy tai jotain sinnepäin.. Muisti pätkii vähän...
Andy sanoi:Ei ainakaan tämä Andy, ikinä en ole Levillä käynyt. Se on ollut joku halpa kopio.
Olit se sinä sitten. Siellä oli yksi Zannazin näköinen treenaamassa, mutta en ollut läheskään varma:DZannaZ sanoi:Tänään Wolfilla bongattu Teijo (terveisiä Petunialle ;)), Fättis, Emmah ja Faidra ainakin. Tossa viiden ja kuuden välissä, mitä kello nyt olikaan sillon.
Ite lopettelin treeniä kun lihas-super-punttimimmikaksikko Faidra ja Emmah paukkasivat salille. Teijon bongasin aika alkureenistä. Muutama sana tuli vaihdettuakin.
Accord sanoi:Olit se sinä sitten. Siellä oli yksi Zannazin näköinen treenaamassa, mutta en ollut läheskään varma:D
pikkuarska sanoi:Pakko nyt kommentoida.
Mä olen tässä oulun saliella pyörinyt nyt sen neljä kuukautta yhteensä ja kaikki paitsi alppilan uusi sali on aikalailla kokeiltu moneen kaertaan. Mutta, yhtään pakkislaista en ole vielä nähnyt..Missä ihmeessä kaikki luuraavat?
Täytyy kai mennä sinne alppilaan...kaikki on kaiketi siellä! Perskule!