Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Pe-la yönä bongattu levillä areenalla pakkislainen. Pitihän se käyä lyömässä kättä päälle, nimimerkki tais olla andy tai jotain sinnepäin.. Muisti pätkii vähän... :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään Wolfilla bongattu Teijo (terveisiä Petunialle ;)), Fättis, Emmah ja Faidra ainakin. Tossa viiden ja kuuden välissä, mitä kello nyt olikaan sillon.

Ite lopettelin treeniä kun lihas-super-punttimimmikaksikko Faidra ja Emmah paukkasivat salille. Teijon bongasin aika alkureenistä. Muutama sana tuli vaihdettuakin.

PetSaid sanoi:
Joo, siellähän minä olen jaloissa seisoskelemassa ja nenää kaivamassa :nolo:

No tuntu ainaki äijälle rahka maistuvan. :D Ne muut äijät vähän katteli että onkohan toi yks ihan terve kun syö pelkkää rahkaa. Onneks huomasin sen ja pelastin tilanteen kertomalla että tyyppi käy kuitenkin salilla ja syö siks rahkaa koska ei kukaan täysjärkinen sitä muuten söis. Jos nyt sitten ees sama olet jonka sieltä bongailin. Kannattaa muuten pikkasen enemmän hiilareitakin napostella. Varsinkin tuommosissa hommissa missä sinäkin olit niin nuo oli jo melkein diettiruokia mitä söit. :)

ZweCCo sanoi:
No tuntu ainaki äijälle rahka maistuvan. :D Ne muut äijät vähän katteli että onkohan toi yks ihan terve kun syö pelkkää rahkaa. Onneks huomasin sen ja pelastin tilanteen kertomalla että tyyppi käy kuitenkin salilla ja syö siks rahkaa koska ei kukaan täysjärkinen sitä muuten söis. Jos nyt sitten ees sama olet jonka sieltä bongailin. Kannattaa muuten pikkasen enemmän hiilareitakin napostella. Varsinkin tuommosissa hommissa missä sinäkin olit niin nuo oli jo melkein diettiruokia mitä söit. :)
Tjoo, olin tuolla työmaalla jo aikaisemmin kuukauden ajan. Silloin söin sen 3-4 purkkia ehrmannia päivässä ja tein sellaisen huikaisevan tornin. Uudet ukot aina vähän katsoivat että mikä hullu täälläkin oikein asustaa :D
Ja vähän välidieettiä olen tässä vetämässä, kun olen jo saanut jenkkakahvoista mainintaa korkeammalta taholta :jahas:

Pakkispipo bongattu Helsingissä bussin 51 takarivin keskeltä klo 16.30.

PetSaid sanoi:

Täytys varmaan joku päivä kokeilla mitä ne mulle sanois kun ottasin 3 purkkia rahkaa evääks. :D Ei ois varmasti välidietti yhtään pahitteeksi mullekkaan. Kehitystä vaan tuntuu tulevan senverta hyvällä vauhdilla nyt että ei malttais rueta dietillä sitä pilaamaan. Suunnitelmissa on ollut semmosta että varmaan keväällä täytyis muuttaa yksikseen asumaan ja siinäpä sitten avautuiskin hyvä mahdollisuus diettailla jonkin verran ihroja pois kun ei enää äiti ole tuputtamassa kaikkee mahdollista hiilarikakkaa.

Tulee vähän turhan paljon nyt :offtopic: .

aziz[Fin] sanoi:
Pe-la yönä bongattu levillä areenalla pakkislainen. Pitihän se käyä lyömässä kättä päälle, nimimerkki tais olla andy tai jotain sinnepäin.. Muisti pätkii vähän... :hyper:

Ei ainakaan tämä Andy, ikinä en ole Levillä käynyt. Se on ollut joku halpa kopio.

Maikki ja Inkeri pongattu City Gymillä. En viitsinyt häiritä ja vitutti paska jalkatreeni, niin en sitten viitsiny sanoa mitään, mut Mike tulikin moikkaamaan mua :)

E: En ois kyllä uskonu et kukaan tunnistaa mua :D

Andy sanoi:
Ei ainakaan tämä Andy, ikinä en ole Levillä käynyt. Se on ollut joku halpa kopio.

Hehee joo luultavasti... Ehkäpä sit joku toinen saman niminen tai sit mun muisti pätkii vähän enemmänkin.. Hyvin paljon mahdollista sekin. :rock:

Jace bongattu tänään Elixian&Gigantin parkkipaikalla. Ehdittiin pari sanaakin vaihtamaan, eipä oltukaan sitten miitin jälkeen nähty.

ZannaZ sanoi:
Tänään Wolfilla bongattu Teijo (terveisiä Petunialle ;)), Fättis, Emmah ja Faidra ainakin. Tossa viiden ja kuuden välissä, mitä kello nyt olikaan sillon.

Ite lopettelin treeniä kun lihas-super-punttimimmikaksikko Faidra ja Emmah paukkasivat salille. Teijon bongasin aika alkureenistä. Muutama sana tuli vaihdettuakin.
Olit se sinä sitten. Siellä oli yksi Zannazin näköinen treenaamassa, mutta en ollut läheskään varma:D

Accord sanoi:
Olit se sinä sitten. Siellä oli yksi Zannazin näköinen treenaamassa, mutta en ollut läheskään varma:D

Joo, minä se olin. Tänäänkin siä keikuin Lilithin kaa. Samat naamat bongasin kun viimeks (Faidra, Emmah, Teijo), lisäksi viä Lisbeth Hälikän, Vellu Niskasen, Kriden ja Armageddonin ainakin.

Pakko nyt kommentoida.

Mä olen tässä oulun saliella pyörinyt nyt sen neljä kuukautta yhteensä ja kaikki paitsi alppilan uusi sali on aikalailla kokeiltu moneen kaertaan. Mutta, yhtään pakkislaista en ole vielä nähnyt..Missä ihmeessä kaikki luuraavat?

Täytyy kai mennä sinne alppilaan...kaikki on kaiketi siellä! :) Perskule!

olet varmasti nähnyt pakkislaisia. se edellyttää että menet salilla jokaiselta kysyyn että luetko pakkista ja mikä sun nikki on. ite en ainakaan kehtaa salilla vartavasten mennä jokaiselta kyselemään moista asiaa:)

pikkuarska sanoi:
Pakko nyt kommentoida.

Mä olen tässä oulun saliella pyörinyt nyt sen neljä kuukautta yhteensä ja kaikki paitsi alppilan uusi sali on aikalailla kokeiltu moneen kaertaan. Mutta, yhtään pakkislaista en ole vielä nähnyt..Missä ihmeessä kaikki luuraavat?

Täytyy kai mennä sinne alppilaan...kaikki on kaiketi siellä! :) Perskule!

Mistäs tiiät ettet oo nähny pakkislaista, mäkin liikun anonyyminä ettei mulle vain tulis kukaan puhuun mitään :D

Paha saleilta (tai muualtakaan) ketään on bongata jos ei ole ennen tavannut, ellei sitten kyseisellä henkilöllä ole pakkis-kamaa päällä/mukana. Melkein saletisti on jokaisella joskus ollut samaan aikaan joku pakkislainen salilla tietämättään (ellei sitten treenaa autotallissa :) ).

No toki, mutta onhan osalla täällä kuvia joiden perusteela tunnistaa ja luulisi että niitä vermeitä mitä ostetaan, pidetään päälläkin....

Mä alan kohta verhoutumaan kokonaisuudessaan pakkotoistoon jos ei muuten hengenheimolaisia löydy.

Mike: onko myynnissä pakkotoisto kisa(alus) housuja?
tunnistaisi pukkarissakin..

Kiva aina vainoharhaisena katella, että onkohan tuo nyt joku pakkislainen ja mitähän se tuokin tuijottaa, kuvitteleekohan se että mä oon joku sieltä... OMG!!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom