Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joke sanoi:
bongattu, Mölliskö 30.-31.12 Kantiksessa, "sen" nyrkkeilijän kans:rock:
..Hanne?
Hanne joo, kova emäntä!:worship:
Bongattu myös Garagen poke joka salailee henkilöllisyyttään viimeiseen asti....:jahas: ;)

jahas, onko tää hanne se tumma tukkanen emäntä? kyllähän määkin sen tiiän. oon jopa käyny kylässä joskus siellä hänen ex:n kanssa:)

neutraali sanoi:
jahas, onko tää hanne se tumma tukkanen emäntä? kyllähän määkin sen tiiän. oon jopa käyny kylässä joskus siellä hänen ex:n kanssa:)
Sama mimmi!:) (ja EM kolmonen....)

Hummerivirta bongattu Tikkurilan asemalla eilen vähän vaille kymmenen :)

mammoth sanoi:
Hummerivirta bongattu Tikkurilan asemalla eilen vähän vaille kymmenen :)
Kappas vain, siellähän minä :D Itse en kyllä yhtään pakkislaista eilen onnistunut bongaamaan..tosin eipä tuntunut olevan muitakaan ihmisiä juuri missään :(

bongattu melly ja ronin(muistaaakseni oli ronin) oulun onnelassa eilen.

otettiin mellyn kanssa muutamia tanssi askeleitakin:)

Eilen bongattu päivällä tsadissa tunnelin alepassa joku setä pakkispipo päässä ja mäyräkoira kainalossa.

Ja illalla taisin olla Viitsun ja Hynkän kanssa baarissa. Muistikuvat on vähän huonot. Niin, ja treenaisko heilahti kuulemma kanssa samaan baariin. Kaverit kertoi kun en itse muistanut :D

SC042116 sanoi:
Tommi h bongattu vuoden vaihtuessa Nöykkiössä.
tommih sanoi:
Jossai Mikkelässä koti bileissä P-pipoinen jäbä. Ja juomat oli oikeeta, eli kirkasta;)

Oltaiskohan bongattu toisemme, vaikka paikasta ei ollakaan ihan samaa mieltä? Mulla oli pakkispipo ja valkoinen kauluspaita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom