quaz sanoi:Leelucky: Taisit rämpätä jotain tekstiviestiä just kun tulin pukuhuoneeseen.
Pitää koittaa ens kerral sanoa jotain
No paree ois,en mä pure
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
quaz sanoi:Leelucky: Taisit rämpätä jotain tekstiviestiä just kun tulin pukuhuoneeseen.
Pitää koittaa ens kerral sanoa jotain
PetSaid sanoi:On siellä varmaan enemmänkin "meitä" ;)
Mike sanoi:Musta Pörssi ja 39 euroa, eli hinta on yllättävän alhainen.
Hanne joo, kova emäntä!joke sanoi:bongattu, Mölliskö 30.-31.12 Kantiksessa, "sen" nyrkkeilijän kans
..Hanne?
Sama mimmi! (ja EM kolmonen....)neutraali sanoi:jahas, onko tää hanne se tumma tukkanen emäntä? kyllähän määkin sen tiiän. oon jopa käyny kylässä joskus siellä hänen ex:n kanssa
Kappas vain, siellähän minä :D Itse en kyllä yhtään pakkislaista eilen onnistunut bongaamaan..tosin eipä tuntunut olevan muitakaan ihmisiä juuri missään :(mammoth sanoi:Hummerivirta bongattu Tikkurilan asemalla eilen vähän vaille kymmenen
Late86 sanoi:Viime yönä/ aamuyönä Mechelininkadun essolla pakkispipoinen herrasmies
Joo, siellähän minä olen jaloissa seisoskelemassa ja nenää kaivamassaZweCCo sanoi:No perhana. Tiiätkö kuka oli nyt Savoconilla joulun ajan hommissa? Sinäkö muka? :evil:
SC042116 sanoi:Tommi h bongattu vuoden vaihtuessa Nöykkiössä.
tommih sanoi:Jossai Mikkelässä koti bileissä P-pipoinen jäbä. Ja juomat oli oikeeta, eli kirkasta;)
neutraali sanoi:otettiin mellyn kanssa muutamia tanssi askeleitakin
SC042116 sanoi:Oltaiskohan bongattu toisemme, vaikka paikasta ei ollakaan ihan samaa mieltä? Mulla oli pakkispipo ja valkoinen kauluspaita.