Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen pongattu joku tyyppi p-pipo päässä Savon ammatti-ja aikuisopiston ruokalassa, siis Kopiksessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mömmö sanoi:
Eilen pongattu joku tyyppi p-pipo päässä Savon ammatti-ja aikuisopiston ruokalassa, siis Kopiksessa.

Meitä on kolme pakkislaista samalla luokalla ja minä oon ainut, jolla ei tuota karvalakkia ole, joten bongasit varmasti toisen kavereistani. Opiskeletko mömmö muuten kopiksessa?

pikkuarska sanoi:
No toki, mutta onhan osalla täällä kuvia joiden perusteela tunnistaa ja luulisi että niitä vermeitä mitä ostetaan, pidetään päälläkin....

Mä alan kohta verhoutumaan kokonaisuudessaan pakkotoistoon jos ei muuten hengenheimolaisia löydy.

Mike: onko myynnissä pakkotoisto kisa(alus) housuja?
tunnistaisi pukkarissakin..

Me oululaiset ollaan vähän tämmöistä ujoa kansaa. :rolleyes: Joo, en kyl itsekkään oo tainnut nähdä ketään pakkiskamoissa, poislukien Gdane, Isolation ja Pumpper..:whip:

Mik99 sanoi:
Me oululaiset ollaan vähän tämmöistä ujoa kansaa. :rolleyes: Joo, en kyl itsekkään oo tainnut nähdä ketään pakkiskamoissa, poislukien Gdane, Isolation ja Pumpper..:whip:
Kukkaa ei ikinä bongaa mua vaikka mulla on ollu pakkis pipo kotona hattuhyllyssä jo pitemmän aikaa....;)
Mää alan kohtaa käyttää sitä ja vetämään vielä pyörällä kunnia kierroksen rotuaarilla töiden jälkeen.. Alakaa se bongaus!!:D
(Bongattu punakka mieshenkilö polkemassa tänään...:lol2: )

mölliskö sanoi:
Kukkaa ei ikinä bongaa mua vaikka mulla on ollu pakkis pipo kotona hattuhyllyssä jo pitemmän aikaa....;)
Mää alan kohtaa käyttää sitä ja vetämään vielä pyörällä kunnia kierroksen rotuaarilla töiden jälkeen.. Alakaa se bongaus!!:D
(Bongattu punakka mieshenkilö polkemassa tänään...:lol2: )

Mä saatoin bongata sut motarilla menossa eteläänpäin joskus eilen tahi toissapäivänä.. tai tänään.. Olin niin nukuksissa etten kyllä yhtään muista mikä päivä se oli :jahas: Mutta sun näkönen biili siellä vilahti...

Edit ite siis ajelin kaupungille päin kempeleestä ja Astrolla olin luikastelemassa.

ZannaZ sanoi:
Joo, minä se olin. Tänäänkin siä keikuin Lilithin kaa. Samat naamat bongasin kun viimeks (Faidra, Emmah, Teijo), lisäksi viä Lisbeth Hälikän, Vellu Niskasen, Kriden ja Armageddonin ainakin.

Ohno..kohta mutkin bongataan ellei tää flunssa vie mua monttuun

Gdane sanoi:
Mä saatoin bongata sut motarilla menossa eteläänpäin joskus eilen tahi toissapäivänä.. tai tänään.. Olin niin nukuksissa etten kyllä yhtään muista mikä päivä se oli :jahas: Mutta sun näkönen biili siellä vilahti...

Edit ite siis ajelin kaupungille päin kempeleestä ja Astrolla olin luikastelemassa.
En oo ollunna....Mutta onhan noita sinisiä pari muutakin oulussa liikenteessä. :)

Basher sanoi:
Eka bongaus!:rock:
Tuli bongattua stadin one wayssa pakkispipoa päässä pitävä mies.
Kuka tunnustaa?

Hmm, olin siellä 31.12 pipo päässä, eli jos päivä täsmää niin se olin minä.

SDM sanoi:
Meitä on kolme pakkislaista samalla luokalla ja minä oon ainut, jolla ei tuota karvalakkia ole, joten bongasit varmasti toisen kavereistani. Opiskeletko mömmö muuten kopiksessa?

Joo opiskelen, merkonomi linjalla.:evil:

Kuka jamppa hyppäs eilen kerasta junan kyytiin ekaan eteiseen ja jäit vissiin pasilas tai jossain siin paikkeilla pois kun huomasin sit vasta et oli pakkispipo päässä kun oli "väärinpäin" eli P takana?? tunnusta
t:konnari:thumbs:

Reeenari sanoi:
Sali82:sella Turussa bongaa pakkislaisen lähes joka treenin aikana :rock:
:confused: Mä olen kerran siellä nähnyt pakkiskamaa... Toisaalta voi vaikuttaa myös se, ettei se ole mun vakiosali vaan aina silloin tällöin käyn siellä reenaamassa.

Lääninsonni sanoi:
Kuka jamppa hyppäs eilen kerasta junan kyytiin ekaan eteiseen ja jäit vissiin pasilas tai jossain siin paikkeilla pois kun huomasin sit vasta et oli pakkispipo päässä kun oli "väärinpäin" eli P takana?? tunnusta
t:konnari:thumbs:
Mähän se duunista tulossa ja huopalahdessa hyppäsin veke.
Mä mietin just ku hyppäsin kyytiin et mulhan on menny zetti jo vanhaks ja kun näin sut ni ajattelin et onpa harteikas konnari,ton kanssa en ala kyllä väittelee et onko se zetti voimassa vai ei.:hyper:
Ens kerralla ku nään sut ni huudan terve lääninsonni,hah voi muut kanssa matkustajat olla vähä ihmeissään!

masa00 sanoi:
Mähän se duunista tulossa ja huopalahdessa hyppäsin veke.
Mä mietin just ku hyppäsin kyytiin et mulhan on menny zetti jo vanhaks ja kun näin sut ni ajattelin et onpa harteikas konnari,ton kanssa en ala kyllä väittelee et onko se zetti voimassa vai ei.:hyper:
Ens kerralla ku nään sut ni huudan terve lääninsonni,hah voi muut kanssa matkustajat olla vähä ihmeissään!
Joo saattas ne katella et mikä meininki noil on..heh..eiköhän me taas törmäillä noissa junissa;)

Tänään minäkin bongasin pakkislaisen. Kuka veti tänään pakkispaita päällä naisten potkunyrkkeilytreenejä Oulussa Raksilan uimahallilla? (En ollut itse niissä treeneissä ;))

Raisu sanoi:
Kukas pakkislainen oli treenailemas ainakin ojentajii tänään Porin Bobbylla tosa 15 pintaa. Ilmianna itsesi...

Jos se ol sellanen kynis, pakkispaita päällä ja mp3-soitin kaulassa niin se olin sitten minä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom