Bodausanoreksia ja peilailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jep! Salilla pitää pullistella jos on bodari! Ottaahan juoksijatkin aikaa ja seuraavat kehitystään. Mites muuten se bodarin kondiksen seuraaminen onnistuu kun peilin kautta.

Paita vaan rohkeesti salilla pois ja poset peiliin. On mullakin melkein jokakertainen rutiini salilla. Siinä samalla peilatessa välillä huomaa peilin kautta, kun selän takana on porukkaa jotka vilkuilee toisiaan ja pyörittelee päätään. Siitä tulee vaan voittajafiilis sillä MULLA ON POKKAA!

Samaa mieltä ehdottomasti. Pitää sitä olla edes jossain määrin ylpeä saavutuksista, jos tekee vuositolkulla töitä kroppansa eteen ja saa hyvää tulosta aikaan. Yli on yli sitten ja se on asia toinen.

Mitäs siitäkin tulis, jos olisi siellä asenteella, että anteeksi, että olen olemassa, mutta jos vedän tässä pari sarjaa haukkaa ja taidanpa lähteä kotiin itkemään elämääni ja nukkumaan itseni uneen.

Mutta sitten nämä rhp-kaverit jotka posettaa. Naruja posettamassa;) hymyt tulee väkisin aina.

Kyllähän sitä aina tsiikailee kondista kun peilin ohittaa. Tosin salilla posetan vain silloin kun ketään ei ole paikalla. Dietillä vedin housut aina ylös ja tsiikailin reiskoja, tosin aamulla siinä 5:50 ei ollutkaan ketään muita tuijottamassa. Oma sali on semmoinen, että kaikki alkaisi valittamaan jos näkisivät, niin paljon normaali kuntopiirin harjottajia.

Heikki722 sanoi:
Siitä tulee vaan voittajafiilis sillä MULLA ON POKKAA!
Noh helppohan sun on posetella, kun on lihaa jota posettaa.

Noh helppohan sun on posetella, kun on lihaa jota posettaa.

Ja on poseteltu silloinkin, kun sitä oli saman verran kun sulla. Välillä aina nolotti, mutta ajattelin, että hittolainen, tämä on tämä laji jota harrastan ja tätä mitataan näin. Sitten niitä paitoja rupesi lähtemään pois muiltakin ikätovereilta, sellaisiltakin, jotka oli vielä ruipelompia kun minä. Aina välillä siihen tuli joku kokenut konkari kommentoimaan ja antamaan vinkkejä.

Saatiin kunnolla boostia treeneihin, kun tiesi, että treenin lopussa otetaan paidat pois. Ja sitten kun joku joskus kehui, niin tsemppikset nousi "potenssiin miljuuna".

-90 luvun alussa mulle tuli oikein tavaksi käydä kysymässä joltakin kisaavalta kehonrakentajalta jos sattui salilla näkemään, että voisitko katsoa mun kuntoa ja antaa vinkkejä. Välillä tein niin ihan tuntemattomillekin. Mm. Jussi Hokkaselle pullistelin, vaikka en ollut miestä koskaan aiemmin nähnyt ja Jussi oli sentään tuohon aikaan pro.

Eli rohkeasti paitaa pois vaan!

Pakko myöntää että joka päivä himassa pullistelen vähän peilille :D. Ja niin kuin tässä threadissä monta kertaa mainittu niin välillä olen yllättyny että "oho kai sitä lihaa vähän on tullu", ja sit välillä alkaa vaan vituttaa ku on niin pieni. Mutta salilla en kyllä ikinä kehtais, se vaatis jo itseluottamusta jota ei ikävä kyllä löydy :( . Hävettää jo jos joutuis posee tutuille :D.

-90 luvun alussa mulle tuli oikein tavaksi käydä kysymässä joltakin kisaavalta kehonrakentajalta jos sattui salilla näkemään, että voisitko katsoa mun kuntoa ja antaa vinkkejä. Välillä tein niin ihan tuntemattomillekin. Mm. Jussi Hokkaselle pullistelin, vaikka en ollut miestä koskaan aiemmin nähnyt ja Jussi oli sentään tuohon aikaan pro.

Eli rohkeasti paitaa pois vaan!
MITÄÄH!!!?!?! Ei kenelläkään noin paljon pokkaa voi olla, perhana mua hävettäs aivan jumalattomasti jos vetelisin paitaa pois, toki sillo joskus kun ketään ei ole, mutta Jussi tai esim. Dentist Tolosen nähdä ja kysyä vinkkiä.. Joo ei ole pokkaa moiseen, ei ikinä tai ei ainenkaan natuna.

Kyllähän sitä tulee salin pukkarissa peiliin katsottua. Aina sieltä se sama narukäsi katsoo takaisin. Siihen taitaa kulua todella paljon aikaa että platinumin salitiloissa tullaan näkemään mun villi poseerausshow

Salilla on erottovuutta korostavat valot ja suuria peilejä, niinkuin saleilla tuppaa olemaan. Onhan siinä oman peilikuvan aiheuttamasta ensi itseinhosta ja hämmennyksestä toivuttuaan huomata treenin keskellä muutakin kuin hieman epätahtiin menevät liikkeet. *ääneti* Hei kato, mikä toi muhkura tuossa on? Ihan tosi se ON lihas.:D

Treenin nostattaman endorfiinihumalan jälkeen silmiin osuu heijastus kaupan näyteikkunasta tai kerrostalon lasiovesta. Realismi palaa kehiin, mä olen niiiiiin pieni.:jahas:

Treenin nostattaman endorfiinihumalan jälkeen silmiin osuu heijastus kaupan näyteikkunasta tai kerrostalon lasiovesta. Realismi palaa kehiin, mä olen niiiiiin pieni.:jahas:

Tai vastaavasti:

Treenin nostattaman endorfiinihumalan jälkeen silmiin osuu heijastus kaupan näyteikkunasta tai kerrostalon lasiovesta. Realismi palaa kehiin, mä olen niiiiiin I-S-O.:D

Itsellä pitkään askarruttanut tämä juttu. Aina kun tulee peilin ohi käveltyä siihen tulee myös katsottua (minulla ainakin) ja vähän tsekkaamaan miltä sitä taas tänään näyttää, mutta mistä johtuu se että joka toinen päivä on "voi hitto mä oon pieni jätkä ja ihan kynis vittu ku ei saa kiloja kroppaan" ja joskus taas on voittajafiilis ja kattoo "voi vittu onks mun tissit noin isot ja mikä helvetti mun hauiksissa pulloottaa?!"

En tosin puhu pumpin ja ei pumpissa olevan kropan eroa.. vaan ihan normia vaikka samana päivänä kattos pari kertaa ni voi tulla tommosta.
Oudointa mielestäni ei ole ehkä tämä että on aina eri mielipiteet itsestä vaan se että itse tiedostan tämän että oon joka päivä itteni mielestä erillainen, vaikka kuitenkin on aina sama kroppa peilis, tyyliin "jaa vittu ku oon pieni" vaikka tiedän että kilot on samat ku viikko sitte.. tai silleen, en varmaa osannu selittää. Onko muilla ollu tämmöstä samallaista havaittavissa? vai eikö muut täälä katsele koskaan peiliin kriittisesti? onko tämä joku bodausanoreksia että näkee itsensä aina liian pienenä ja joskus mukiinmenevänä?

Ainahan sitä vituttaa peilin eessä ei sille voi mitää, varsinki mittauspäivinä äitille kiroan omaa elämääni ja kuinka pieni oon samalla ku se ottaa mittoja :thumbs:

ruokailu vaikuttaa ehdottomasti lihaseten pullotukseen, kroppa tyhjänä ei näytä miltään. Vai miksi luulet bodareiden syövän runsaasti kisapäivänä ennen lavallemenoa

Toi on suunniteltu juttu,kuntosalien peilit on suunniteltu näyttämään lihaksia tai siis koko kehoa pienemmpänä kuin ne oikeasti on..koska silloin sä käyt ja käyt sillä salilla elämäsi loppuun asti ja käytät rahaa niitten kuntosaliin..ja sitten sä kuolet surullisena..ja helvetin isona kaappina. :hyper:

meidän salill on ainakin sellanen kiva valaistus että lihakset tulee esiin mukavasti tehdessä, mutta pukkarin peili ei sitten valehtele. Esim mun ojentaja on jotai olympia tasoo pumpeis ku meen 5m päähä peilistä tekee, kaveritki sanoo aina "oho" jos treenaan ojentajii hihattomas siel :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itse vilkuilen peiliä lähes tunteja päivittäin. Tämä kyllä johtuu siitä että olin ennen läski ja ihailen nykykuntoani (mutta etsin siitä kokoajan vikoja) + harjoittelen poseja, täst syystä aikaa vierähtääkin päivittäin tovi jos toinenkin vessassa ja missä peilejä onkin

Mä taidan kärsiä tästä taudista. Melkein joka kerta peilin vierestä kävellessä on pakko pysähtyä katselemaan itseään. Joko ihailevasti tai säälivästi. Joskus sitä vaan näyttää lihaksikkaammalta, joskus taas niin narulta, että ihan hävettää.

Olen yrittänyt päästä eroon tästä sairaudesta, mutta turhaan. Aina on vaan pakko tsekata edes hauista.

Mutta toisaalta, tunnen saavani tästä motivaatiota treenin. Näytti ne hartiat siinä kuvastimessa sitten leveiltä tai kapeilta.

Kai tässä nyt on vaan kyse jostain bodailun väistämättömästä sivuvaikutuksesta.

Joo on se outoo.. Itekin tulee aina katottuu peiliin salilla ku käy.. Kai se vaan on halu nähdä sitä kehitystä jos sitä on:D Ja voin kertoa nimim. kokemusta on, et peilailusta kiinni jääminen on erittäin noloo. Tänään jäin kii:david:

Ite oon huomannut, et esim. illalla sali jälkeen, ku kattelee pumpissa olevia lihaksia, niin ne näyttää paljon pienemmiltä, ku sillon, ku ne ei oo pumpissa.. en sit tiijä, et mistä johtuu..

Tää "sairaus" on kyl ehkä yks terveellisimmistä sairauksista.

Tää "sairaus" on kyl ehkä yks terveellisimmistä sairauksista.

No olipas taas ku suoraan Nykäsen suusta. :D Tiedoks vaan, että siinä vaiheessa ku joku menee jo sairaalloiseks ni se ei ole missään nimessä tervettä.

Kyllähän sitä tulee itekin kateltua itteään monta kertaa päivässä peilistä, mutta en sanois, että se on vielä mitenkään sairasta. En ainakaan itse tunnusta.

Sen takiahan sielä salilla moni käy ettei sieltä peilistä tartte kattella sitä kaljalla tai jollain muulla paskalla pöhötettyä kroppaa.. harvalla tuo homma menee yli..

Näinpä. Minkä takia pitäis olla niinkuin ei olisi sitten mitään saavuttanut? Jos kerran on käyttänyt aikaa itseensä ja muokkaamiseen. Pullistelua? Itserakkautta? No näistä voi olla monta mieltä.

Just äsken peilailin ja tarkastelin kroppaa ja olin kyl maailman tyytymättömin. :-D Hyi helkkari. Toisina päivinä sitä tykkää ja rakastaa mut nyt.. Missä mun perse? Miks vatsa pömpöttää? Miks tää ryhti on tällänen?

Eih..

Back
Ylös Bottom