Bodausanoreksia ja peilailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon kyllä huomanny semmosen jutun, että läheltä katottuna (esim WC:n peilikaappi) kroppa näyttää paljon paremmalta ja "isommalta" kuin parin metrin päässä olevasta kokovartalopeilistä.

Oon kyllä huomanny semmosen jutun, että läheltä katottuna (esim WC:n peilikaappi) kroppa näyttää paljon paremmalta ja "isommalta" kuin parin metrin päässä olevasta kokovartalopeilistä.

Tämä on täysin totta :D

Ihan vattumaista ja noloa lähestulkoon, että pitää lähes aina peilata, kun kävelee peilien ohi.

Mittasuhteet. Itse huomasin myös, kun tossa täältä imutettuja treenivideoita kattelin, niin YLLÄTTÄEN ukkojen ropat ja varsinkin jalat näyttää kaukana todella onnettomilta. Sitten kun kuva tuleekin lähelle 30 sentin päähän, niin kummasti massivoituivat.;) ;) ;)

Tästä tuli mieleen, miten jokunen vuosi sitten luin juttua kisamatkalla olleesta bodariporukasta. Joku äkkäsi tietysti miten hyvältä näytti lentsikan vessan peilissä, ja pian tuossa pikku kopperossa oli jo käynnissä kunnon posedown... lieneekö tarina tosi, mutta aina hymyilyttää pelkkä ajatuskin :) .

Heh, ja mitä peilailuun tulee, niin kyllä, minäkin sitä välillä harrastan. Tosin vain kotosalla, ja joskus salin pukukopissa, jos ei ole ketään muita paikalla. Pahalta näyttää :nolo:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen kiristellyt jo muutaman viikon ja käyttänyt peiliä tärkeimpänä mittarina. Kotona ja salin pukuhuoneessa sitä on erehdyttävästi muistuttanut ihmistä ja kuvitellut omassa pienessä mielessään ettei tässä makkaravartalossa enää niin hirvittäviä pelastusrenkaita ole..

...ja paskan vitut. Kävin tänään pitkästä aikaa ostelemassa vaatteita ja sovituskopissa oli itku lähellä. Tiesin kyllä entuudestaan että koppien valaistus ei tule hivelemään kalpeaa valaanruhoani, mutta voi helvetti sitä silavan määrää joka peilistä tursui silmille. Aika armotonta menoa.

Olen kiristellyt jo muutaman viikon ja käyttänyt peiliä tärkeimpänä mittarina. Kotona ja salin pukuhuoneessa sitä on erehdyttävästi muistuttanut ihmistä ja kuvitellut omassa pienessä mielessään ettei tässä makkaravartalossa enää niin hirvittäviä pelastusrenkaita ole..

...ja paskan vitut. Kävin tänään pitkästä aikaa ostelemassa vaatteita ja sovituskopissa oli itku lähellä. Tiesin kyllä entuudestaan että koppien valaistus ei tule hivelemään kalpeaa valaanruhoani, mutta voi helvetti sitä silavan määrää joka peilistä tursui silmille. Aika armotonta menoa.

Mä en tajua miksi sovituskopeissa on niin epäedulliset valot. Eikö olisi parempi laittaa semmoiset valot että ihminen on peilikuvaansa tyytyväinen? Kai se silloin todennäköisemmin ostaa vaatteen mitä on sovittamassa?

Ei helvatti, luin otsikon ja aattelin, että kai mä sit oon anorektikko :lol2: Ihan samanlaiset tuntemukset on. Aina ohi kävellessä pitää vähän kattoo miltä näyttää, varsinki iltasin kun on himassa ilman paitaa ;) Ammattisairaus aivan selvästi

Mä en tajua miksi sovituskopeissa on niin epäedulliset valot. Eikö olisi parempi laittaa semmoiset valot että ihminen on peilikuvaansa tyytyväinen? Kai se silloin todennäköisemmin ostaa vaatteen mitä on sovittamassa?

Tai sitten ostaa vaatteen jolla saa epäedullisen näköisen kehon mahdollisimman hyvin piiloon. Ja kalliilla vaatteillahan ulkonäkö paranee kummasti. ;)

Sovituskopit korostavat vaan. Riippuu vain millanen kroppa on, niin valot korostaa aina. Jos lihaksia on, niin lihakset korostuu ja jos taas läskiä, niin läski korostuu.

Mulla on ihan sama juttu!! Joskus on tuntuu toisten seurassa ollellssa helevtin pinelt vaik 100kg on painoa ja joskus taas jättiläiseltä. Salin jälkeen on niin hyvä tunne ku pumpis kaikki osat ja jättiläisyys oikein tuntuu!!:))

Pakko sitä on reenin jälkeen, suihkuun menossa tsekata ittensä peilistä ja ilokseen
huomata, että yli 10 vuoden jälkeen alkaa yläkehon ja käsien verisuonet näkymään samalla lailla, niinkuin joskus junnarina :)

Back
Ylös Bottom