Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jossain pukukopeissa on loisteputkivaloja joiden alla näyttää aina paljon paremalta ku muualla :(
Oon kyllä huomanny semmosen jutun, että läheltä katottuna (esim WC:n peilikaappi) kroppa näyttää paljon paremmalta ja "isommalta" kuin parin metrin päässä olevasta kokovartalopeilistä.
Oon kyllä huomanny semmosen jutun, että läheltä katottuna (esim WC:n peilikaappi) kroppa näyttää paljon paremmalta ja "isommalta" kuin parin metrin päässä olevasta kokovartalopeilistä.
Tästä tuli mieleen, miten jokunen vuosi sitten luin juttua kisamatkalla olleesta bodariporukasta. Joku äkkäsi tietysti miten hyvältä näytti lentsikan vessan peilissä, ja pian tuossa pikku kopperossa oli jo käynnissä kunnon posedown... lieneekö tarina tosi, mutta aina hymyilyttää pelkkä ajatuskin .Oon kyllä huomanny semmosen jutun, että läheltä katottuna (esim WC:n peilikaappi) kroppa näyttää paljon paremmalta ja "isommalta" kuin parin metrin päässä olevasta kokovartalopeilistä.
Heh, ja mitä peilailuun tulee, niin kyllä, minäkin sitä välillä harrastan. Tosin vain kotosalla, ja joskus salin pukukopissa, jos ei ole ketään muita paikalla. Pahalta näyttää
Olen kiristellyt jo muutaman viikon ja käyttänyt peiliä tärkeimpänä mittarina. Kotona ja salin pukuhuoneessa sitä on erehdyttävästi muistuttanut ihmistä ja kuvitellut omassa pienessä mielessään ettei tässä makkaravartalossa enää niin hirvittäviä pelastusrenkaita ole..
...ja paskan vitut. Kävin tänään pitkästä aikaa ostelemassa vaatteita ja sovituskopissa oli itku lähellä. Tiesin kyllä entuudestaan että koppien valaistus ei tule hivelemään kalpeaa valaanruhoani, mutta voi helvetti sitä silavan määrää joka peilistä tursui silmille. Aika armotonta menoa.
Mä en tajua miksi sovituskopeissa on niin epäedulliset valot. Eikö olisi parempi laittaa semmoiset valot että ihminen on peilikuvaansa tyytyväinen? Kai se silloin todennäköisemmin ostaa vaatteen mitä on sovittamassa?
Sovituskopit korostavat vaan. Riippuu vain millanen kroppa on, niin valot korostaa aina. Jos lihaksia on, niin lihakset korostuu ja jos taas läskiä, niin läski korostuu.