Bodausanoreksia ja peilailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sukulaku sanoi:
Peilien sijaan mulla vääristää mun boxerini. Kun laitan ne jalkaan ne tuntuvat tosi kireiltä ja tuntuu, että olisi oikein tiukat ja isot jalat, mutta illemmalla ne taas lepattavat kuin lippu tangossa. hurjaa.

:lol2: hei kamoon mieti ny vähän, aamulla kun laitat ne vastapestyt(?) boxerit päälle nii kiristää. Päivän mittaan kun kääntelehdit ja vääntelehdit niissä niin ne venyy!!1 Puhtaat ja pestyt vaatteet varsinki jos ne tulee kuivausrummusta surkastuu ja niist tulee kankeita aluks! vähä :offtopic: mut so not

Koskaan ei oo tarpeeks hyvä. On joko liian pieni vaikka onkin kireä tai vaikka on iso niin sillon ollaan liian löysiä ;)

vittu ku oon laiha ja pieni ja saatanan ruma...tuttua. ei haittaa, kauniit miehet on hinttejä ja pääasia on et rauta liikkuu :david:

uusio sanoi:
:lol2: hei kamoon mieti ny vähän, aamulla kun laitat ne vastapestyt(?) boxerit päälle nii kiristää. Päivän mittaan kun kääntelehdit ja vääntelehdit niissä niin ne venyy!!1 Puhtaat ja pestyt vaatteet varsinki jos ne tulee kuivausrummusta surkastuu ja niist tulee kankeita aluks! vähä :offtopic: mut so not

Tuossa voisi olla perää.. ne vennyy sit ihan simona

rocket sanoi:
Heh..te ootte hassuja...:) Se on kummaa miten mies ja nainen voi ajatella niin eritavalla. Mutta oletteko miettinyt... Vaikka kuinka olet joskus sika onnellinen kunnostas , osaatko sitä silti arvostaa... Se ei niin helppoa ole ja se ei myöskään aina pysy. Sitten vasta pääkoppa on vajaa...:) Myöhemmin aikaisempaa kuntoa osaa arvostaa huomattavasti enemmän.

Böö.

Tuossa eilissä päivänä näin pitkästä aikaan entistä työkaveria joka ei ole pariin vuoteen treenannut, niin siinä oli kohde mihin verrata. Muuten peiliin katsoessa tulee sellainen olo, ettei nämä lihakset kasva ollenkaan vaikka kuinka treenais.

Olenkohan ainoa, joka ajattelee, että salilla käyminen on erittäin narsistista ja egoistista puuhaa. Esim. Itse vedän kolmijakoisella ohjelmalla tällä hetkellä. Eli käytännössä olen poissa 3 krt viikossa salilla, päivät töissä ja 2 krt viikossa erään toisen harrastuksen parissa. Jääkaapissa on kanaa, paistijauhelihaa ja rahkaa. Mässätä voi kerran viikossa. Tämä puntinnostohan siis säätelee koko elämää jollain tasolla.

Toinen seikka joka häiritsee suunnattomasti on tosi isojen poikien salipukeutuminen. Kuinka moni meistä miehistä laittaa pyöräilyhousut jalkaa lähtiessään harrastamaan jotain lajia? Eikö pikkuruiset pyöräilyhousut ole leimattu homahtaviksi jo ajat sitten? Sitten kaverit lähtevät illalla baarin ovelle töihin; raavaaseen voimaa vaativaan miesten hommaan. Mielestäni tässä on jonkinsortin huvittava ristiriita. Itse pelasin lätkää aika pitkälle, mutta en siltikään laittanut mitään BAUER-kamoja päälle joka paikkaa. (Pölyttyvät vieläkin jossain ullakolla)

Tällaisia ajatuksia minulla oli tänä aamuna. Ja viestinä vain kaikille, että en ole lopettamassa salilla käyntiä, mutta tässä tuli vain sellainen hetki töissä, että halusin herättää keskustelua.

Hese sanoi:
Toinen seikka joka häiritsee suunnattomasti on tosi isojen poikien salipukeutuminen. Eikö pikkuruiset pyöräilyhousut ole leimattu homahtaviksi jo ajat sitten?

Oletko Jippiiltä...? Salille mennään treenaamaan, eikä pukeutumaan. Ihan yks hailee mitä siellä on päällä, kunhan treeni kulkee. Jos treeni tuntuu kulkevan paremmin pyöräilyhousut jalassa, niin sitten ne laitetaan jalkaan.

alumiini sanoi:
...Jos treeni tuntuu kulkevan paremmin pyöräilyhousut jalassa, niin sitten ne laitetaan jalkaan.

En. Ja odottelinkin tuossa jo kuumeisesti, että kuka ensimmäisenä kommentoi tuohon asiaan. Huomauttaisin vielä, että se oli minun subjektiivinen kantani ja asiasta saa olla eri/samaa mieltä. Ja tuo kommenttisi, joka on viimeisenä on helvetin hyvä pointti, jota en tullut edes ajatelleeksi. Kiitos. Olen taas hiukan valaistuneempi.

Tästä "peilihommasta" oli aika pitkä artikkeli 70 luvun Muscle&Fitnessissä kirjoittajana legendaarinen PETER GRYMKOWSKI.
Aiheena oli mm. Miten Arnoldin ristikkäistaja sarjan jälkeen (Pumping Ironissa ) saatiin näyttämään parhaimmalta pelistä.
Pitäísi joskus kaivaa esiin toikin lehti kun noita on vuodesta 1974 alkaen tuolla varastossa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo päivättäinen peilailuhan on ihan pikkujuttu, mutta kuinkas sitten se dietin jälkeinen masennus?
Onko muilla kisanneilla/muuten vaan itsensä kireäksi vetäneillä, ongelmia hyväksyä kroppaansa sen jälkeen?
Kun on ollut alle 10%, niin 15% näyttää jo ihan jokinorsulta :urjo: , vaikka vielä sivullisten mielestä oletkin huippukunnossa. Oma korvainväli vaan ei millään hyväksy moista.

Aluksi ensimmäisen kuukauden ajan saattaa vielä ollakin ihan fiiliksissä, hyvin kulkevistä treeneistä ja mahd. voimatasojen nousuista. Mutta pikkuhiljaa kun se norsu alkaa tulemaan peiliin ja reidet ei enää erotu, alkaa ainakin meikäläinen olemaan kriisin partaalla.
Kertokaa, onko kenelläkään muulla vastaavanlaisia tuntemuksia?

Niin ja, Modet tämän kysymykseni saa siirtää erilliseksi Topickiksi, jos siltä tuntuu...

Entäs sitten kun alottaa dietin? Voimatasot ja paino laskee, ja on paljon pienempi olo :curs: . Valokuvan ottaminen itsestään vois auttaa, sillä se näyttää yleensä totuuden.

miten on vertailetteko itseänne muihin?
vaan ku kattelee ihan perus kavereita niin rupee ajatteleen että en mä ny niin iso ookkaa vaikka oon salilla käyny vaikka kuinka kauan ja kaveri ei ikinä :D

Aluksi ensimmäisen kuukauden ajan saattaa vielä ollakin ihan fiiliksissä, hyvin kulkevistä treeneistä ja mahd. voimatasojen nousuista. Mutta pikkuhiljaa kun se norsu alkaa tulemaan peiliin ja reidet ei enää erotu, alkaa ainakin meikäläinen olemaan kriisin partaalla.
Kertokaa, onko kenelläkään muulla vastaavanlaisia tuntemuksia?

I hear you. Tosin mulla ton fiiliksen tulemiseen meni vain about viikko, kun vähän tuli nestettä lisää takaisin. Eipä kai sille mitään voi :eek: Kuitenkaan jatkuva diettaus ei mitään terveellistä ole.

Sama täälläkin. Alkaa olla vaarallista vain kun lihas turpoaa vuosi vuodelta ja vuosi vuodelta tuntuu pienenevän vaan. Päivä päivältä tuntuu, että paskempaan menee, mutta oikeasti toisin on. Pää sanoo muuta aina.

-Aamulla tuntuu, että kun nälissään on ja kroppa tyhjillään, niin on tiukka olo
-Ruuan jälkeen tuntuu, että on jokinorsu, koska ruoka pullottaa vatsaa välillä
-Kaupassa sovituskopissa on iso olo, ja osittain kovat valot aiheuttaa näkymät
-Omissa silmissä kaikki muut ovat isompia/lihaksikkaampia kuin itse, mutta kuitenkin ei näin ole
-Salilla peilin edessä on iso olo
-Kaikkialla muualla, kuin salilla ja tietyssä valossa on periaattessa pieni/ruipelo/kynis -olo

Että näin täällä.

Itsellä pitkään askarruttanut tämä juttu. Aina kun tulee peilin ohi käveltyä siihen tulee myös katsottua (minulla ainakin) ja vähän tsekkaamaan miltä sitä taas tänään näyttää,:

Tulee tsekattua, mutta koitan sitä välttää niin paljon kuin mahdollista. On se niin älyttömän torspoa jos sitä tekee paljon ja jos siitä "jää kiinni".

Olin aikoinaan baarimikkona, ja asiakkaana oli karmeessa vesipöhössä oleva nuorimies. Baaritiskin takana oleva seinä oli peiliä ja siinä tiskillä juomia tilatessaan tämä vesipöhö katseli aina baarimikon olan yli itseään peilistä ja jännitteli epäkkäitään ja olkapäitään. Oli niin ihastunut roppaansa, että kysymykset piti toistaa, että kuuli. Silloin ajattelin, että kun meikä peilaa, niin niin se tehdään reilusti ja ilman paitaa, eikä aina tilaisuuden tullen kondistaan ohimennen peilistä vilkuillen. Oli se vaan niin kornia.

Pitää myöntää, että kyllä siellä peilin edessä tulee käytyä. Treenin jälkimeiningeissä on aina tapana tarkastaa tilanne, onko haius tallella.

Tietenkin joka kertaiseen rutiinin kuuluu myös most muscular, rinta sivulta, latsit ja tuplat edestä -poseeraukset.

Narsistista? kyllä helvetissä. ;)

Jep! Salilla pitää pullistella jos on bodari! Ottaahan juoksijatkin aikaa ja seuraavat kehitystään. Mites muuten se bodarin kondiksen seuraaminen onnistuu kun peilin kautta.

Paita vaan rohkeesti salilla pois ja poset peiliin. On mullakin melkein jokakertainen rutiini salilla. Siinä samalla peilatessa välillä huomaa peilin kautta, kun selän takana on porukkaa jotka vilkuilee toisiaan ja pyörittelee päätään. Siitä tulee vaan voittajafiilis sillä MULLA ON POKKAA!

Back
Ylös Bottom