Bodausanoreksia ja peilailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
juu sanoi:
Jos siellä salilla käy ainoastaan 15-vuotiaita, niin ei sitten mitään. Kyse oli kuitenkin että: "salilla oon huomannut olevani aika lihaksikas verrattuna muihin jäppeihin..." - ei verrattuna muihin 15-vuotiaisiin....

Kivat sulle..Mietippä sitä...juuh salilla jossa minä liikuskelen niin kulkee minun lisäkseni jotain ihraperseitä ja tietokonenörttejä...Ja mää oon treenannu vasta n.4 kuukautta. Lihat: Haba: 36cm, kyynäri: 30cm, reidet: 53cm, rinta: 97cm, ja sixpack näkyy huonossakin valaituksessa selvästi. Muisteleppa minkä kokoinen itse olit 15 vuotiaana. :jahas: Turha alkaa peeloileen :kippis1:

maxmussel sanoi:
No, kun just on tullu siihen tulokseen, että rupeehan se treeni pikkuhiljaa tuottamaan näkyvääkin tulosta, tulee katsottua tuota Cutlerin videota ja pfffffffffff kupla puhkeaa; "Jaha juu. Taidanpa tarvita treeni vielä hetken verran."
Joo, ne videot pitäis kieltää lailla. :) Ja sitten kaikki mukavat kommentit, kuten "ai, käyksä salilla?" :itku:

SeriouS sanoi:
Kivat sulle..Mietippä sitä...juuh salilla jossa minä liikuskelen niin kulkee minun lisäkseni jotain ihraperseitä ja tietokonenörttejä...Ja mää oon treenannu vasta n.4 kuukautta. Lihat: Haba: 36cm, kyynäri: 30cm, reidet: 53cm, rinta: 97cm, ja sixpack näkyy huonossakin valaituksessa selvästi. Muisteleppa minkä kokoinen itse olit 15 vuotiaana. :jahas: Turha alkaa peeloileen :kippis1:

Eieieieiei, ymmärsit nyt väärin. Enhän minä nyt niin deivid ole että alkaisin hattuilemaan painostasi tai iästäsi. En todellakaan. Kysehän oli alunperin siitä, että harvoin 67-kilosena on salin lihaksikkain kaveri. Tuo postini oli vastaus tiieitiijuun postiin, jossa hän käski ottamaan iän huomioon "salin lihaksikkain"-vertailussa, ja kuittasin hänelle että ikä on tuossa vertailussa merkityksetön, jos ei puhuta suhteellisesta lihaksikkuudesta, kuten tässä ei puhuttukaan.

Mulla on sama juttu kun Sukulakulla eli, jos tää mun kullan orassi letti kasvaa n. sentin pituiseksi niin näytän huomattavasti pienemmältä. Lisäksi, niin pervolta kuin se kuulostaakin, näyttää paljon timmimmältä, kun iho on kananlihalla eli nännit on kovana :whip: . Muuten näyttääkin siltä että täytyy hommata rintaliivit. Ulkonäkö tuntuu menevän kausissa eli välillä näyttää hyvältä ja välillä ei.

Jartze sanoi:
Ihan sama juttu ku Pforcella... Joskus näyttää pieneltä, joskus isolta... kumma juttu...

valaistus vaikuttaa paljon asiaan mutta kannattaa kokeilla tällästä juttua: laitat college paidan päälle menet peilistä 10-12 m päähän(joku käytävä ja koko vartalo peili ja olet jännittämättä lihaksiasi.

Tässä näkee oikeasti sen miten ihmiset näkevät sinut, kun katsovat sinua. Useissa tapauksissa 12 m päästä kun katsoo itseään niin näyttää liian pieneltä-> sitten kun omasta mielestä näyttää todella isolta tältä etäisyydeltä niin sitten ollaan aika isoissa kunnossa. :rock:

Ps. Tämä on tarkoitettu kaikille niille, jotka luulevat olevansa hirveitä kaappeja ja kulkevat meloonit kainoloissa.

Sukulaku sanoi:
Peilien sijaan mulla vääristää mun boxerini. Kun laitan ne jalkaan ne tuntuvat tosi kireiltä ja tuntuu, että olisi oikein tiukat ja isot jalat, mutta illemmalla ne taas lepattavat kuin lippu tangossa. hurjaa.
johtuisiko siitä aamuisesta "pumpista" ? :haart:

Peilailtua tulee ja yhtä pieneltä omasta mielestään näyttää oli painoa sitten 90kg tai 105kg. Mittanauha onneksi näyttää selvästi onko esim. kädet pienentyneet tai suurentuneet. Tietysti myös harjoituspainot kertoo jotain kehityksestä. En kyl ikinä tuu tajuamaan miksi joidenkin mielestä esim. hihattomassa paidassa treenaus on jotain elvistelyä. Minusta on ainakin paljon helpompi treenata hauista kunnon tekniikalla kun lihaksen työskentelyn näkee kunnolla. pitkähihaista paitaa en ikinä käytä kuin jalkatreenissä. Muuallakin hihaton paita paljon mukavampi kuin esim. tavallinen t-paita jonka hihat liian pienet isoille olkapäille ja olkavarsille. Kaikenlisäksi kun on voimakas kainalon hien eritys, ni hihallisissa paidoissa aina kainalot niin hiton märkinä. Poikkesin vähän asiasta, mut minusta on ikävää ku esim. ravintoloissa jos hihaton paita on jollain kukkakepillä ni siinä ei oo mitään ihmeellistä, mut jos on bodattu kroppa ni monet kokee sen jonain isotteluna. Itseä harmittaa ku toisten asenteen takia ei viitsi pukeutua mukavalta tuntuviin vaatteisiin muualle kuin salille.

nevahood sanoi:
johtuisiko siitä aamuisesta "pumpista" ? :haart:

:D
Kävi mielessä, mutta kokeiltu on. Eikä se ihan siellä reidessä roiku :nolo:

Meillä salillakin porukka kattoo vähän pidempään jos on hihaton paita, varsinkin sellaiset kaapit. Kun eivät tajua että treenipaitoja on rajoitetusti ja aina ei voi olla sitä valkeaa perus t-paita. :offtopic:

Habu sanoi:
Meillä salillakin porukka kattoo vähän pidempään jos on hihaton paita, varsinkin sellaiset kaapit. Kun eivät tajua että treenipaitoja on rajoitetusti ja aina ei voi olla sitä valkeaa perus t-paita. :offtopic:
Mua taas katotaan kun mulla on aina kuumimmilla kesähelteilläkin paksut colleget sun muut. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
v-selkä76 sanoi:
Poikkesin vähän asiasta, mut minusta on ikävää ku esim. ravintoloissa jos hihaton paita on jollain kukkakepillä ni siinä ei oo mitään ihmeellistä, mut jos on bodattu kroppa ni monet kokee sen jonain isotteluna. Itseä harmittaa ku toisten asenteen takia ei viitsi pukeutua mukavalta tuntuviin vaatteisiin muualle kuin salille.
Mun puolestani saa rauhassa käyttää hihatonta, jos näyttää siltä, että t-paita voi olla tuskallinen pitää, mutta välillä vaan naurattaa, kun joku mun kokonen jätkä pullistelee peilin edessä hihattomassa ja ihailee hauiksia. :) Itte en kehtaa ainakaan näillä käsillä edes harkita hihatonta. Tulee sellanen olo, että ihmiset nauraa naruille.

Peilistä ja valaistuksesta riippuu koko. Lavalla kuka tahansa pakkislaisista näyttää
isolta kun valot ei tuu ihan sivusta. Vessassa aina näyttää isolta mutta eteisen peilin
ohi pitää kävellä silmät kiinni kun on ulos lähdössä. :)

saimonsinlou sanoi:
Lavalla kuka tahansa pakkislaisista näyttää
isolta kun valot ei tuu ihan sivusta.

Mä taas luulen että aika moni palstalainen näyttäis lavalla pieneltä.

saimonsinlou sanoi:
Peilistä ja valaistuksesta riippuu koko. Lavalla kuka tahansa pakkislaisista näyttää
isolta kun valot ei tuu ihan sivusta. Vessassa aina näyttää isolta mutta eteisen peilin
ohi pitää kävellä silmät kiinni kun on ulos lähdössä. :)

hohohoo :D

siis juuri lavallahan näyttää pieneltä :) Mahtokohan tää olla vitsi?

en usko että kukaan olisi tyytyväinen. aina on jotain mitä voisi saavuttaa vielä. tuskin itse Ronnie Colemankaan ole tyytyväinen - voisihan sitä vielä muutaman kerran voittaa ym.

Ihan kummallinen tapa toi kyllä on. On se kumma kun joskus kun laitan saman t-paidan kahtena eri päivänä päälle niin toisena päivänä saattaa tuntua että aijai kun on tiukka paita ja taas joskus ihmettelen että mikä säkki tää oikein on kun hihatkin lepattaa tuulen mukana.

Suihkun jälkeen tulee peilailtua, ja aamulla.. Silloin on itseensä edes jotenkuten tyytyväinen, mutta muuna aikana sieltä peilistä kurkkaa se lihakseton nörtti.

edit: Tai no en nyt sentään nörtiksi itseäni myönnä. Sanotaan vaikka kynäniska mielummin.

Heh joo!

Pforce sanoi:
Itsellä pitkään askarruttanut tämä juttu. Aina kun tulee peilin ohi käveltyä siihen tulee myös katsottua (minulla ainakin) ja vähän tsekkaamaan miltä sitä taas tänään näyttää, mutta mistä johtuu se että joka toinen päivä on "voi hitto mä oon pieni jätkä ja ihan kynis vittu ku ei saa kiloja kroppaan" ja joskus taas on voittajafiilis ja kattoo "voi vittu onks mun tissit noin isot ja mikä helvetti mun hauiksissa pulloottaa?!"

En tosin puhu pumpin ja ei pumpissa olevan kropan eroa.. vaan ihan normia vaikka samana päivänä kattos pari kertaa ni voi tulla tommosta.
Oudointa mielestäni ei ole ehkä tämä että on aina eri mielipiteet itsestä vaan se että itse tiedostan tämän että oon joka päivä itteni mielestä erillainen, vaikka kuitenkin on aina sama kroppa peilis, tyyliin "jaa vittu ku oon pieni" vaikka tiedän että kilot on samat ku viikko sitte.. tai silleen, en varmaa osannu selittää. Onko muilla ollu tämmöstä samallaista havaittavissa? vai eikö muut täälä katsele koskaan peiliin kriittisesti? onko tämä joku bodausanoreksia että näkee itsensä aina liian pienenä ja joskus mukiinmenevänä?

Ainahan sitä vituttaa peilin eessä ei sille voi mitää, varsinki mittauspäivinä äitille kiroan omaa elämääni ja kuinka pieni oon samalla ku se ottaa mittoja :thumbs:

Aika tuttua, mutta varmaan ihan luonnollista narsismia, kai sitä on tsekattava välillä, kun tulee painettua duuniakin kropan eteen. :hyper:

Kyl mäkin koitan ittiä sieltä peilistä löytää, mut ei sielä ketään näy..En tietääkseni ole kuitenkaan vampyyri.

Massa kaudella sitten vituttaa kun on sitä fläsää alavattalla eikä sekään ny mukavaa oo.
Että semmosta.

Back
Ylös Bottom