Bodausanoreksia ja peilailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä peilaan joka päivä mun ojentajia ja niiden kutseja. Mä en tajua, että miten just MULLA voi olla näin sairaan hienot ojentajat. Vaimo ei niitä kehu ollenkaan, perkele. Vittu se saa ihan kohta kenkää...pohja se on miunkin säkissäin.

Juuuh...Toi on kyllä jokaisen voimailijan krooninen vaiva. Aina kotoon kattelen ittee pelistä tyyliin: "voi vittu et oon ruipelo!" mutta salilla oon huomannut olevani aika lihaksikas verrattuna muihin jäppeihin...

Kai se on pohjimmiltaan sitä täydellisyyden tavoittelua. Vaikka tytöt kehuvat kroppaa ja jätkätkin kyselevät jo nykyään joskus treenivinkkejä, niin mikään ei riitä. Mutta ainahan on jotain hiottavaa. Mutta tavoitteetkin ovat yksilöllisiä; jotkut haluavat kasvaa massiiviksi, toiset päästä mahdollisimman kireään kuntoon ja jotkut haluavat molempia. Wrangen kuvaston kannessa oleva äijä on ainakin mulle se optimaali.
Mulle riittää ku on vielä joskus hieman parempi... ;)

YKsi päivä kattelin peilistä, että oon tosi läski ja huonossa kunnossa. Sitten seuraavana päivänä kävin salilla ja illalla kattelin taas peiliä ja olin helvetin hyvässä kunnossa.

big-J sanoi:
se on anorexian vastakohta bigorexia siitä löytyy infoo ku googlettaa
megarexia, käänteinen anoreksia.

eihän kukaan saa olla tyytyväinen itseensä :whip: eniten vituttaa kun salilla kattoo peilistä pumppia, ja kun tulee kotia ja kattoo peilistä että mihinkäs ne lihat jäi...

SeriouS sanoi:
Juuuh...Toi on kyllä jokaisen voimailijan krooninen vaiva. Aina kotoon kattelen ittee pelistä tyyliin: "voi vittu et oon ruipelo!" mutta salilla oon huomannut olevani aika lihaksikas verrattuna muihin jäppeihin...

Taitaa kulkea teidän teilläpäin salilla aika lihaksikasta porukkaa jos tuo sun profiilin paino (67kg) pitää lähellekkään paikkaansa :D .

Pitää myöntää, että kyllä siellä peilin edessä tulee käytyä. Treenin jälkimeiningeissä on aina tapana tarkastaa tilanne, onko haius tallella.

Tietenkin joka kertaiseen rutiinin kuuluu myös most muscular, rinta sivulta, latsit ja tuplat edestä -poseeraukset.

Narsistista? kyllä helvetissä. ;)

6point sanoi:
Taitaa kulkea teidän teilläpäin salilla aika lihaksikasta porukkaa jos tuo sun profiilin paino (67kg) pitää lähellekkään paikkaansa :D .

:lol2:

Voi tietysti olla että muut salilla kävijät ovat läskikasoja, joilla ei paljoa lihat paista....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
6point sanoi:

tässä pitää tietenkin huomioida jäppisen ikä (15) vai oletteko nähneet monta 15v
100kg lihoissa?

tiieitiijuu sanoi:
tässä pitää tietenkin huomioida jäppisen ikä (15) vai oletteko nähneet monta 15v
100kg lihoissa?

Jos siellä salilla käy ainoastaan 15-vuotiaita, niin ei sitten mitään. Kyse oli kuitenkin että: "salilla oon huomannut olevani aika lihaksikas verrattuna muihin jäppeihin..." - ei verrattuna muihin 15-vuotiaisiin....

Toi on suunniteltu juttu,kuntosalien peilit on suunniteltu näyttämään lihaksia tai siis koko kehoa pienemmpänä kuin ne oikeasti on..koska silloin sä käyt ja käyt sillä salilla elämäsi loppuun asti ja käytät rahaa niitten kuntosaliin..ja sitten sä kuolet surullisena..ja helvetin isona kaappina. :hyper:

Mulla näyttäis et oisin kasvanu kun leikkasin lettini:)

On se kiva kun uimahallin peilit/valaistus saa kaikki pienetkin varjot oikeen loistamaan. Se on sit kiva siinä katella sixareita ja timmejä rintalihaksia.
Sit kun menet kotiin ja katot itteäsi peilistä niin sivulta tuleva auringonvalo saa mahan pömpöttämään ja rinnat roikkumaan...(varsinkin tämä on mukava huomata kohtuu nestepitoisen illan jälkeisenä aamuna, jolloin ei muutenkaan arvosta itseään kovinkaan paljon...)

Ite tsekkailen kiusallisen usein peiliin, varsinkin kun ei oo paljon vaatteita päällä... Välillä on kunnon voittajafiilis ja välillä on kaljamahanen ruipelo. Onneks mulla on niin huono itsekuri, että mulla ei oo tulevaisuutta minkäänlaisena syömishäiriöisenä...

Sukulaku sanoi:
Mulla näyttäis et oisin kasvanu kun leikkasin lettini:)

mulla näyttäs se letti kasvaneen eniten lihasryhmistä
:lol2: ja en kyllä tiedä mikä minulla on, mutta ihan sama mikä peili niin siinä näyttää ihan kohtuulliselta, mutta sitten kun nostaa vaikka käden silmien eteen ilman peiliä meinaa tulla :itku:

Karpaasi85 sanoi:
Narsistista? kyllä helvetissä. ;)
Heh, äiti sano yks päivä että "elä oo narsisti" ku posettelin jotain haukkerii just :rolleyes: Mä sanoin että "mitä vikaa tsekkailla missä kunnossa sitä on ku tuola salillaki ravaa" no "ei sitä nyt noin tarvi kokoaikaa katella". Kai sitte kattelen aika paljon peilistä itteeni, ehkä liikaa :(

maxmussel sanoi:
No, kun just on tullu siihen tulokseen, että rupeehan se treeni pikkuhiljaa tuottamaan näkyvääkin tulosta, tulee katsottua tuota Cutlerin videota ja pfffffffffff kupla puhkeaa; "Jaha juu. Taidanpa tarvita treeni vielä hetken verran."
Ton takia en kato enää pumping ironia vaikka koneella onki, ehkä joskus taas :thumbs:

maxmussel sanoi:
Ja Pforce: tuohan kuulostaa Terolta!! :hyper: Asianomaisesta tietämättömät: katsokaa salikomediaa threadi.
Heh, joku retard joka tekee kaikkee hulluu salilla.. kurkkasin vähä tota salikomediaa threadia. Viittasit kai tohon että jättää koulun ja salittaa kokoajan ja pistää massit jauhoihin. Vai puhuinko jotain ohi suuni? eli niinku tietäsin jotain mutta en tiennykkää? :D

Peilien sijaan mulla vääristää mun boxerini. Kun laitan ne jalkaan ne tuntuvat tosi kireiltä ja tuntuu, että olisi oikein tiukat ja isot jalat, mutta illemmalla ne taas lepattavat kuin lippu tangossa. hurjaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom