Bodausanoreksia ja peilailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pforce
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Itsellä pitkään askarruttanut tämä juttu. Aina kun tulee peilin ohi käveltyä siihen tulee myös katsottua (minulla ainakin) ja vähän tsekkaamaan miltä sitä taas tänään näyttää, mutta mistä johtuu se että joka toinen päivä on "voi hitto mä oon pieni jätkä ja ihan kynis vittu ku ei saa kiloja kroppaan" ja joskus taas on voittajafiilis ja kattoo "voi vittu onks mun tissit noin isot ja mikä helvetti mun hauiksissa pulloottaa?!"

En tosin puhu pumpin ja ei pumpissa olevan kropan eroa.. vaan ihan normia vaikka samana päivänä kattos pari kertaa ni voi tulla tommosta.
Oudointa mielestäni ei ole ehkä tämä että on aina eri mielipiteet itsestä vaan se että itse tiedostan tämän että oon joka päivä itteni mielestä erillainen, vaikka kuitenkin on aina sama kroppa peilis, tyyliin "jaa vittu ku oon pieni" vaikka tiedän että kilot on samat ku viikko sitte.. tai silleen, en varmaa osannu selittää. Onko muilla ollu tämmöstä samallaista havaittavissa? vai eikö muut täälä katsele koskaan peiliin kriittisesti? onko tämä joku bodausanoreksia että näkee itsensä aina liian pienenä ja joskus mukiinmenevänä?

Ainahan sitä vituttaa peilin eessä ei sille voi mitää, varsinki mittauspäivinä äitille kiroan omaa elämääni ja kuinka pieni oon samalla ku se ottaa mittoja :thumbs:

:jahas: Joo tulee peilailtua. Välillä näyttää säälittävän ruipalolta, välillä elefantilta ja välillä mukavan lihaksikkaalta ja hyväkuntoiselta. Eiköhän tuo ihan normaalia ole.

Tulee sitä peiliä aina vilastua ja omaa kuntoa tsekattua ja ihan samansuuntasia fiiliksiä on kun Pforcellakin.

Pforce sanoi:
Itsellä pitkään askarruttanut tämä juttu. Aina kun tulee peilin ohi käveltyä siihen tulee myös katsottua (minulla ainakin) ja vähän tsekkaamaan miltä sitä taas tänään näyttää, mutta mistä johtuu se että joka toinen päivä on "voi hitto mä oon pieni jätkä ja ihan kynis vittu ku ei saa kiloja kroppaan" ja joskus taas on voittajafiilis ja kattoo "voi vittu onks mun tissit noin isot ja mikä helvetti mun hauiksissa pulloottaa?!"

En tosin puhu pumpin ja ei pumpissa olevan kropan eroa.. vaan ihan normia vaikka samana päivänä kattos pari kertaa ni voi tulla tommosta.
Oudointa mielestäni ei ole ehkä tämä että on aina eri mielipiteet itsestä vaan se että itse tiedostan tämän että oon joka päivä itteni mielestä erillainen, vaikka kuitenkin on aina sama kroppa peilis, tyyliin "jaa vittu ku oon pieni" vaikka tiedän että kilot on samat ku viikko sitte.. tai silleen, en varmaa osannu selittää. Onko muilla ollu tämmöstä samallaista havaittavissa? vai eikö muut täälä katsele koskaan peiliin kriittisesti? onko tämä joku bodausanoreksia että näkee itsensä aina liian pienenä ja joskus mukiinmenevänä?

Ainahan sitä vituttaa peilin eessä ei sille voi mitää, varsinki mittauspäivinä äitille kiroan omaa elämääni ja kuinka pieni oon samalla ku se ottaa mittoja :thumbs:

Mulla on ihan sama juttu ton peiliin kattomis homman kanssa, vaikka kun on kaupassa ja siä on jotain isompia peilejä nii joka kerta tulee vilkastua kun kävelee ohi. Ja toi on kanssa totta että välillä tuntuu että ei tässä ny ihan pillikinttuja olla ja välillä että voi vittu ku oon laiha jätkä. Mulla se johtuu ainakin seurasta, jos on vaikka isojen kavereitten kanssa, jotka on metrin leveempiä kun itte, ni kyllä on tuntuu pieneltä, ja jos on muijan kanssa ni tuntuu vähän isommalta :lol2:

Mie joskus pentuna (15wee) käppäilin kaupassa ja satuin kattomaan sivulle. Joku mimmi käveli siellä ja aattelin että mikähän lumppu se tuokin on... Käytävän lopussa sitten huomasinkin että siinä olikin peili... :nolo:

ajattele positiivisemmin :)

safkaa hyvin ja käy salilla.. itse safkaan n. 4-6 kertaa päivässä, mutta pienempiä annoksia ja hyvin on paino ollut nousussa.. salilla käymisestä en jaksa enää mitään stressiä ottaa tai tapella ohjelmien kanssa.. menen salille kun siltä tuntuu ja teen tasapainoisesti kaikkia lihasryhmiä kun siltä tuntuu, paljon hauskempaa lähteä salille kun ei ajattele "tänään _pitää_ tehdä tämä & tämä & tämä & tämä.." ..

turhaa stressiä.

Samanlaisia fiiliksiä täälläkin peilin edessä..:)

"Kylläpäs on hauis kasvanut ja reidetkin hyvänmalliset"
.
.
.
"Olen onneton narukäsi, jolla on porkkanareidet"

Mä peilaan liiankin paljon. Aina treenien jälkeen ja joskus muutenkin tulee "haukuttua/ihailtua" itseään peilin edessä. Tiedän tämän, koska pikkuveli on aina huutamassa:"Säälittävää!"

edit

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä jos edes itsensä peilistä näkisi, kun valo paistaa luiden läpi :jahas:

Olen itsekin todennut monta kertaa tuollaisen. Motivoihan semmoinen aika hyvin, että näkee itsensä isona, mutta pienenä näkeminen on tunnelmaltaan "Hitto, ei tää salilla käymine mitää auta :wall:".

Heh..te ootte hassuja...:) Se on kummaa miten mies ja nainen voi ajatella niin eritavalla. Mutta oletteko miettinyt... Vaikka kuinka olet joskus sika onnellinen kunnostas , osaatko sitä silti arvostaa... Se ei niin helppoa ole ja se ei myöskään aina pysy. Sitten vasta pääkoppa on vajaa...:) Myöhemmin aikaisempaa kuntoa osaa arvostaa huomattavasti enemmän.

Böö.

Minusta taas itsensä pienenä näkeminen motivoi paljon enemmän kuin se että olisi täysin tyytyväinen itseensä :)

Kyllä sitä silloin tällöin tulee peilailtua, tosin joka kerta sitä miettii että kuka saatanan luikku tuolla tuijottaaa. Paitsi tietenkin karheessa kännissä jolloin on aina iso :D

:) Joo humalassa tuntee olevansa iso, mutta muuten sitä tuntee olevansa vielä kasvun tarpeessa kun siinä peilin edessä kattoo itteensä.

joo katoin tota bigonexiaa ny googlella:

"Bigorexia's preoccupation is so powerful that those who suffer from the malady often give up their jobs so they can spend all day at the gym."
Sairaalta toi jo kuulostaaki ja ei järkevältä vieläpä jos reenaa koko päivän.. menee ehkä hieman tehot hukkaan :D

KäveleväRuumis sanoi:
"Hitto, ei tää salilla käymine mitää auta :wall:"

Toi on kyll sama mulla. Jotenki joskus tuntuu että eihän tästä oo mitää hyötyä ja kehitys vaan hidastuu ku on jo käyny sen parhaan 6kk..
Toisaalta taas aina reenin jälkee kurkkaa peiliin ni näyttää massiiviselta (pumppi?) ja tekee mieli tehä kaikkensa että ei lähtis fiilarit pois, eli syö vitusti loppupäivän, vetää pulveria hulluna ja koittaa mennä nukkuun aikasemmin.

Semmosta se.. onneks ei oo vielä tota giboerixiaa ihan pahimmillaa, ei tee vielä mieli lopettaa koulua ja alkaa vaa pumppaan. Tai ryyppäämistä että vois pistää pulvereihin massit :rolleyes:

Windir sanoi:
Minusta taas itsensä pienenä näkeminen motivoi paljon enemmän kuin se että olisi täysin tyytyväinen itseensä

No, kun just on tullu siihen tulokseen, että rupeehan se treeni pikkuhiljaa tuottamaan näkyvääkin tulosta, tulee katsottua tuota Cutlerin videota ja pfffffffffff kupla puhkeaa; "Jaha juu. Taidanpa tarvita treeni vielä hetken verran."

Ja Pforce: tuohan kuulostaa Terolta!! :hyper: Asianomaisesta tietämättömät: katsokaa salikomediaa threadi.

Samanlaisia ongelmia myös täällä....Joskus kun kattoo peiliin niin hartiat näyttää leveältä kuin ladon ovi ja joskus taas ajattelee että vittu mä oon kyl pieni...

Back
Ylös Bottom