Bodaus ohjelma!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Haluaisin uutta virikettä ohjelmaani ettei taas menisi vanhoihin tuttuihin muotteihin! Eli pistäkääs bodarit vähä vilausta omista ohjelmista ja jaotteluista nii sais kasattua itelle uuden ohjelman uusin virikkein..

Kesädietin jälkeen, pidin 14 vkon voimakauden dietinaikana menetettyjen voimatasojen palauttamisex ja nyt pitäs alkaa taas repimään "isoja" painoja, jotta sais taas vähä kokoa! :D

Lihas ryhmä kerran läpi viikossa ja treenit jaettu neljälle päivälle, näin olen yleensä reenaillu ja samalla aattelin jatkaa..

Ainut vaan, että jalkojen ja alaselän kans meinannut aina välillä tulla ongelmaa palautumisen kanssa. Välillä ennen oon koittanu niitä samalla päivällekkin mutta silloin saa vain toisen tehtyä kunnolla. Mites muilla mave + kyykky?

Pikaseen replyjä ku uus ohjelma pitäs alottaa jo ens PE.. :hyper: Kiitos!

Kiitos näistä jo tulleista vastauksista! Tuolta timben threadistä löyty paljon juttua, suurin osa vaan alottelijoiden ohjelman rakennusta mutta löytyi niitä ideoita sieltäki. Itse olen kuitenki bodausta, diettailua ja voimailua harjoittanut seitsemän vuoden verran ja kaikki perusohjelmat on hangattu läpi useaan kertaan..

Tuohon keho 3 kertaa läpi viikossa en itse oikeen henkilökohtaisesti usko, tai ainakaan näin puhdasta lihaskokoa kasvatettaessa. Vai onko joku saanut tällä kokoakin paremmin kuin perusohjelmilla? Itselläni palautuminen ainakin tahtoo olla se kompastuskivi koko reenaamisessa tai sitten pitää vaan olla ruoka"aineet" kohillaan.

Eniten mietinkin nyt et pyrinkö tekemään lihas ryhmän vain kerran viikossa läpi. Eli esim. hauis, että teenkö sen samassa yläselänkanssa missä se rasittuu kans melko paljon? Vai onko parempi että ne erikseen niin tulee hauiksella melkein 2 reeniä per viikko? Samoin kuin rinta ja olka..

Olen tehnyt näitäkin kummallakin tyylillä mutta en ole oikeen osaa sanoa kumman olen paremmaksi huomannut.. Suurimmax osax oon reenaillu aina sellaista voima-body treeniä eli pyramidi sarjoilla isoista-pieniin sarjoihin..

Mutta jos nyt tähtäimessä on vain se lihaksen koon kasvattaminen, niin minkä tyylin olette parhaaksi havainneet?

Kevyttä_Pumppia sanoi:
Tuohon keho 3 kertaa läpi viikossa en itse oikeen henkilökohtaisesti usko, tai ainakaan näin puhdasta lihaskokoa kasvatettaessa. Vai onko joku saanut tällä kokoakin paremmin kuin perusohjelmilla? Itselläni palautuminen ainakin tahtoo olla se kompastuskivi koko reenaamisessa tai sitten pitää vaan olla ruoka"aineet" kohillaan.

Mutta jos nyt tähtäimessä on vain se lihaksen koon kasvattaminen, niin minkä tyylin olette parhaaksi havainneet?

Tuo HST:n nimi tulee sanoista "Hypertrophy Specific Training" siis suomeksi kuitakuinkin "Hypertrofia treenaus". Hypertrofia on lihassolujen koon kasvua, ja sitä sinäkin haluat. Tuolta threadista kun selailet niin on porukalla noussut paino ja myös raudat, mutta enemmän siis tullut lihaksia. Ja monella on just tullut tuloksia tuolla ohjelmalla pitkään paikallaan junnanneen painon kanssa kun on käytetty vaan noita "perinteisiä" 2-4-jakosia ohjelmia. Ei siis todellakaan mikään turha metodi, vaikka siltä saattaa ensin näyttää. Suosittelisin kokeilemaan ainakin kerran.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom