Originally posted by meitsi
massakaudella käyn about viisi kertaa viikossa tyyliin macissä tms. Kunnon ateria tavallisella cokiksella ja joku tuplajuusto päälle. Ei tule huono omatunto. Mieluiten vetäisin kuitenkin kaksi isoa hampparia ilman ransakalaisia limun kanssa mutta tulee jo paljon kalliimmaksi kuin tuo norm. satsi. Sitten kun enemmän haen massaa tota paskaa menee pari kertaa päivässä normaalin safkan lisäksi. Siis maccisafkaa, pizzaa, kebabbia. Toi maccisatsi ekana treenin jälkeisenä ateriana palautusjuoman jälkeen niin varmasti katabolia katkeaa viimeistään siihen! Ja onhan se silti naurettava välipala jonkun Wintikan bulkkisafkoihin verrattuna. :p
WOAAAHH!!! Melkoset satsit, vaikkei Wintikan meininkiin ylläkään.
Mä oon varmaan joku kummajainen, kun en todellakaan tykkää ollenkaan makkarasta, sipseistä, limsasta, lihiksistä enkä ranskiksista. Pikemminkin ällöttää suurin osa pikaruoasta eli roskaruoasta. Hampparit on poikkeus. Kana tai kokolihahamppari maistuu hienosti. Ehkä mussa on sen verran punkkarinkin vikaa, että riistoMacissa en senkään takia syö. Hese menee nippanappa, kun se on ees suomalainen ketju ja nää kulman pikkunakkarit samasta isänmaallisesta syystä.
Ranskiksia, limsaa tai lihistä oon syöny viimeksi joskus (muistelee ankarasti)...oisko ollu vähintään jotain 7-8 vuotta sitten. Nojaa, pitsa kyllä maistuu, muttei ikinä näitä maankuuluja Oulun halpispitsoja. Hyi helevetti, mahdotonta on jollain 2.5€ saada kunnon pitsaa aikaiseksi. Omatekoinen pitsa on :hmmm: Reilusti j-lihaa, tonnikalaa, sipulia ja valkosipulia, ehkä salamiakin, päälle tomaattisiivuja ja juustoraastetta niin nam!
Ristiriitaista on kans, että tykkään kebabista. Oulun Troijakebab on legendaarinen! Salaattikebab (siis pelkästään lihaa & salaattia, ei hiilareita) valkosipulikastikkeella ja tulista kastiketta lihalle on niin peijakkaan hyvvee! Hitto, onneksi kotona oottaa hyvvee (=pippuria ja valkosipulia reilusti) j-lihakastiketta, siihen vaan ruko kauramakaronia ja piimää päälle, niin nälästä ei kohta tietookaan.
Helkkari, kai tässä pitää rueta pitsaa, kebabia ja hamppareita vetään kitusiin, jotta kasvaisi. Ei kai tää narutauti muulla lähe kuin syömällä vähintään yhtä ankarasti mitä reenaa. Ehkä siihen tarvitaan jopa roskaruokaa.