Bodarin pikaruokaa Gallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BFL2002
  • Aloitettu Aloitettu
Meikän lista

-kebap riisillä ja very hot kastikkeella
-pizzataxin perhelätty
-siilinpesän megalätty ( Suomen suurin pitsa, sen kuljettamiseen tarvitaan vähintään farmariauto )
-big carolina, ja muutkin saman paikat eväät
-snagariväännöt ( varsinkin se töölöntorin vieressä oleva )
-ulkomailla burger kingin whopper ja whopper completo
-EI eerikinkatu 28.ssa olevan kinkki paikan väännöt, paikka
lienee terveystarkastajien tehosyynissä nyt ja aina.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täältä Turusta löytyypi sellainen pieni kebab-paikka kuin Kuningaskebab. Paikka on tosiaan aika pieni eikä edes keskustassa. mutta maine puhuu puolestaan. Onko täällä muita Kunkussa kävijöitä? Sieltä löytyy meikäläisen lemppari eli kebabliha ranskalaisilla. Ranskalaisiin grillimauste ja suola sekä paprikamajoneesi ja mieto kastike lihalle :hmmm:

Originally posted by Tomi77
Dieetillä: Mäkkärin keittiömestarin salaatti viinietikkakastikkeella
Ei-niin-hirveän-dieetillä: QP-ateria kultana, juomaksi maitua. (Kulta-ateriaan saa 6 dl maitua).

Mitä tapahtu "kaks tuplajuustoo ja iso vesi"-vakiosatsille? :) Onks toi maito kylmää kanssa ja tuleeko se sellasissa parin desin purkeissa? Toi ois meinaan hyvä ja ravintorikkaampi vaihtoehto sokeriliemelle.

OZZY
Kuningaskebab NAM. Turun paras kebabpaikka ja muille tiedoksi:KOTIMAINEN. Eli omistaja on yhtä valkoinen ja karvaton kuin mekin. Ei puhu hindua tai kumartele tolppaan päin.

Kuningaskebabin Fatima on TODELLA herkkua,hyvä vaihtoehto naiselle: Puolikas patonki,mihin väliin on tugettu rehut ja kastikkeet ja kebablihat...herrrrrrrrrkullista,sanon minä :hmmm:
Mutta myös ranskalaiset lihalla.. mmmmm...

Huomenna on,kiitos etukäteen, mässäilypäivä :lol1:

Originally posted by meitsi

Mitä tapahtu "kaks tuplajuustoo ja iso vesi"-vakiosatsille? :) Onks toi maito kylmää kanssa ja tuleeko se sellasissa parin desin purkeissa?

Holy crap! Miten joku VOI muistaa tollasia yksityiskohtia? :)
Mä kyllästyin niinhin tuplajuustoihin. Nyt nää kulta-ateriat tarjoavat kivan vaihtelun ja rasvaakin on reilusti alle 400 grammaa. Maito on ollut kylmää tähän asti ja maistuu muuten helvetin hyvältä mäkkiruuan kanssa.

Re: Meikän lista

Originally posted by Kimmo
[B-big carolina, ja muutkin saman paikat eväät[/B]

Harmi vaan että se helvatan TPSBurger osti Carolssin, meni tuo suomen paras hampurilainen siinä samalla... Nyt on sama, minne päänsä kääntää, aina on Hese jossain nurkalla :mad:

Originally posted by Maaru
OZZY
Kuningaskebab NAM. Turun paras kebabpaikka ja muille tiedoksi:KOTIMAINEN. Eli omistaja on yhtä valkoinen ja karvaton kuin mekin. Ei puhu hindua tai kumartele tolppaan päin.

Kuningaskebabin Fatima on TODELLA herkkua,hyvä vaihtoehto naiselle: Puolikas patonki,mihin väliin on tugettu rehut ja kastikkeet ja kebablihat...herrrrrrrrrkullista,sanon minä :hmmm:
Mutta myös ranskalaiset lihalla.. mmmmm...

Huomenna on,kiitos etukäteen, mässäilypäivä :lol1:

Huonopuoli vaan se, että jono on martinsillalle asti. :(

Re: Re: Meikän lista

Originally posted by Jortsu

Harmi vaan että se helvatan TPSBurger osti Carolssin, meni tuo suomen paras hampurilainen siinä samalla... Nyt on sama, minne päänsä kääntää, aina on Hese jossain nurkalla :mad:

Samaa mieltä, onneksi stadiin jäi vielä pari, mutta kaiketi nekin kohta heseytyvät.
:cool:

Pari Carrolsin tai Mäkin tuplajuustoa erehtyy joskus sipaisemaan, kun sellaisilla kulmilla satun liikkumaan ja olen nälkäinen ja vihainen eli pelkään kataboliaa. Juotavaa en ota, koska en halua laimentaa vatsahappoja (uskon tuohon hömppään) kuin vasta puolen tunnin päästä. Colaa juon joskus vodkan/ginin kanssa, muuten en siitä halua maksaa senttiäkään. Kuten en myöskään rasvatärkkelyspommista eli ranskalaisista. Paitsi joskus krapulassa. :hmmm:

Paras katabolian tyrmäävä pika-ateria on mielestäni leipäkebab, pitaleipä kun on vielä suhteellisen hyvä hiilihydraattilähde.

Originally posted by Hannibal
Juotavaa en ota, koska en halua laimentaa vatsahappoja (uskon tuohon hömppään) kuin vasta puolen tunnin päästä.

Nyt on IHAN pakko kysyä: miten ihmeessä sä pystyt vetämään hamppareita tai kebabia juomatta MITÄÄN??? Ei kyllä onnistuisi meikäläiseltä... toisaalta, ehkä tämäkin on opettelukymysys :hmmm:

Originally posted by Gillyanne

Nyt on IHAN pakko kysyä: miten ihmeessä sä pystyt vetämään hamppareita tai kebabia juomatta MITÄÄN??? Ei kyllä onnistuisi meikäläiseltä... toisaalta, ehkä tämäkin on opettelukymysys :hmmm:

Kyllä sen oppii, opinhan minäkin. Tuossa vaiheessa kataboliaa minulla valuu jo suunpielistä sen verran vaahtoa ja kuolaa, ettei siinä enää muita nesteitä tarvita vatsahappoja laimentamaan. Ja ovathan em. herkut niiin rasvaisiakin...

:)

Tämä menee kyllä aivan ohi topicin, mutta Gillyanne
kukahan se alkaa kohta mennä kohti neljääkymmnetä ?....

Originally posted by Kimmo

Tämä menee kyllä aivan ohi topicin, mutta Gillyanne
kukahan se alkaa kohta mennä kohti neljääkymmnetä ?....

Siis mitä ihmettä? Tunnetaanko me jostain?:D :eek:

ps. laita vaikka privaa ettei muut palstalaiset hermostu ;) Alkoi meinaan kiinnostaa... oikeasti :cool:

En tykkää oikein mistään pikaruoasta - intialainen keittiö"taide" miellyttää sen sijaan suuresti. Pizzaa, purilaisia, kebappia jne ei tule syötyä kuin n. 1-3krt/vuosi "massakaudella". Harmillista, mutta jos haluan herkutella, vie kokkaaminen (joko itse tai ravintolassa) aina melko kauan - (mielestäni) hyvää ei saa nopeasti tehtynä.:rolleyes: No, mitä tahansa hyvää kannattaa kyllä odottaakkin...!:D

Itse herkuttelen kerran viikossa yleensä lauantaina, silloin tulee syötyä Kebabia tai pizzaa. Pizzat haen aina Mankkaan pizzataxista ja numero 11 eli Empire Special, on muuten tosi hyvä, suosittelen kaikille Espoolaisille. Ja samana päivänä menee 1,5 litraa pepsiä :hmmm: :hmmm:

Originally posted by Ozzy
Täältä Turusta löytyypi sellainen pieni kebab-paikka kuin Kuningaskebab. Paikka on tosiaan aika pieni eikä edes keskustassa. mutta maine puhuu puolestaan. Onko täällä muita Kunkussa kävijöitä? Sieltä löytyy meikäläisen lemppari eli kebabliha ranskalaisilla. Ranskalaisiin grillimauste ja suola sekä paprikamajoneesi ja mieto kastike lihalle :hmmm:

Asuin joskus aikoinani Stålarminkadulla. Olin jo unohtanyt ton mestan täysin.
KUNINGAS MESTA!!!!!

Tuli vaan mieleen että aasialaiset ei juurikaan käytä ruokajuomaa ellei nyt jotain keittoa siinä hörpi. Ja harva elukka sitä ruokajuomaa muutenkaan käyttää(ehkä joku leijona nyt vetää sen kokonaisen gnutin kanssa Pepsi Maxia) vaan se on joku länsimaalainen hassu tapa.

Originally posted by Dolph Lunkreeni

Asuin joskus aikoinani Stålarminkadulla. Olin jo unohtanyt ton mestan täysin.
KUNINGAS MESTA!!!!!

Kunkussa käydään ja asuin myös Stålarminkadulla noin 20 vuotta sitten.

Suositut

Back
Ylös Bottom