Bodarin pikaruokaa Gallup

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BFL2002
  • Aloitettu Aloitettu
Dieetillä: Mäkkärin keittiömestarin salaatti viinietikkakastikkeella
Ei-niin-hirveän-dieetillä: QP-ateria kultana, juomaksi maitua. (Kulta-ateriaan saa 6 dl maitua).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mäkissä käydessä tulee vedettyä 3-5 tavallista hampurilaista. En tiiä niitten ravinto arvoista, muttei siellä välissä ainakaan mitään majoneesejä liiemmälti löydy. Juomana on usein olut, koska muulloin ei sitte hampurilaisia tuukkaan syötyä.:D

Kaikki menee mutta hampurilaisista ne isommat vain ja hesellä on paremmat kuin mäkissä tosin kalliimmatkin. Mutta se mikä on must niin mmmaitoooo ainakin puol litraa.. Mmmmuuu.. Muita juomia vain ähkypaikoissa (Rax ym.).

Mäkissä Big Mac/McFeast kultana, 6 nuggettia ja pirtelö.
Muutoin kebab ranskalaisilla on aina jees.

Niin, ja mulla on vuoden ympäri massakausi :cool:

KEBAB! Mä rakastan sitä lihaa! Valitettavasti täällä pohjosessa ei kunnon kebabia saakkaan ja aina on lihaa aivan naurettavan vähän... olin taivaassa, kun menin tämän kesän reissuilla Forumin pohjakerrokseen! :D

Kyllä mulle uppoaa kaikki hammpparit ja kebabit, mutta vaihtelu tekee aina hyvää! Rakastan roskaruokaa, joka kuitenkaan ei tee hyvää pitkällä ajatusmallilla jos yrittää pysyä edes jossain kuosissa, vaikka onkin talvi tulossa.

1. 2xBig mac, 4xJuusto ja 1.5 litraa mölöö päälle niin JES.

2. Tai 3 Kanahampurilaista ja mölöö.

En kehtaa koskaan muiden läsnä ollessa syödä näin paljoa, koska se voisi viedä joltain ruokahalut, joten jos syön niin syön kotona ja sikailen!:hmmm:

ARGH!

Mun ei pitäis lukee tätä threadia ollenkaan... Mä tuun hulluks!

Aika hyvä kotona tehtävä pikaruoka on nuudelit.
Muhun uppoaa melkein mikä vaan ruoka.
Pizza,hampparit,lihikset,kebab ym. kaikki on hyvää! Mutta kunnon ruoka on vielä parempaa, nam! Makaronilaatikko,jauhemaksapihvit,vispipuuro,sisäpaisti,chili con carnè,lohi,marinoitu kana,ruisleipä,pyttipannu,hernekeitto,vauvanruoka,koiran suklaa,mätitahna... mmm!

p.s. Joo,mä oon dieetillä... :D

mäcissä tulee otettuu keittiömestarin salatti tai sit joku hamppari
yöllä ku unohtuu eväät kotio eikä kerkee/pääse lämmittää sapuskaa missään ni sillon osta essolta sen ruis hässäkän ja mausteina sipuli ja ketsuppi.

ja tietty heikkoutena kebabbi........... :hmmm:

Mäkkäristä löytyy yleensä BicMac. Onko muuten kukaan tamperelainen käyny siellä American Dinerissa kiskomassa naamaan sen superhyperjumbohamburilaislautasen? Hintaa on 30 euroo ja olikos siinä sitä lihaa lähemmäs kilon verran. Sillä varmaan lähtee nälkä, tai sitten ei.

Originally posted by haavevahva
Mäkkäristä löytyy yleensä BicMac. Onko muuten kukaan tamperelainen käyny siellä American Dinerissa kiskomassa naamaan sen superhyperjumbohamburilaislautasen? Hintaa on 30 euroo ja olikos siinä sitä lihaa lähemmäs kilon verran. Sillä varmaan lähtee nälkä, tai sitten ei.

Toistaiseksi vain niitä pienempiä tullut vedettyä, pirun hyviä nekin :hmmm: Siinä isossa olisi kyllä tavoitetta...no ehkä sitten jos joku päivä kasvaa isoksi :lol2:

Lisäys: niin ja oma suosikki on ehdottomasti iso iskender, kebabbeja on tullut vedettyä naperosta asti...

Viimeksi muokattu:
Re: ARGH!

Originally posted by cowards dot com
Mun ei pitäis lukee tätä threadia ollenkaan... Mä tuun hulluks!

p.s. Joo,mä oon dieetillä... :D

Samoin! Mutta kai tämä harrastus vähän masokismia vaatii enivei...:p En oo sitäpaitsi ees syöny mitään vielä tänä aamuna ja kävelylle pitäs lähteä ja tuolla sataa vettä ja nyt tuli helvetillinen nälkä kun näitä taas luki ja...ja...ja....ookke moi! :D

Ehdoton ykkönen kebab ja varmana kakkosena kiinalainen safka. Hampurilaiset ja pizzatkin on suurta herkkua, ja oikeestaan kaikki mikä kulkee pikaruoka -nimikkeen alla.

Tosin jotain tollasta tulee syötyä yleensä viikonloppuna vaan, sillon on ihan pakko langeta. Viikolla sitä jaksaa pysytellä ruodussa. Tosin himoitsen pikaruokaa koko ajan, nään uniakin ihanista pizzoista joten odotan aina sitä lauantaita kuin kuuta nousevaa...

Originally posted by Heidi
Tosin himoitsen pikaruokaa koko ajan, nään uniakin ihanista pizzoista joten odotan aina sitä lauantaita kuin kuuta nousevaa...
En ole siis ainoa :)

Myös Necro suunnistaa ensimmäisenä turkkilaiseen ravintolaan ja tilaa kebibin(ihan sama minkä kunhan on hyvä paikka ja iso annos), juomana yleensä vesi. Siitä matka jatkuu mäkkiin josta voidaankin tilata kaikkee muuta kuin paitsi ransuja. Jostain kumman syystä minäkään en vieroksu pitsoja . Kiinalainen ei sitten enää meilla päin olekkaan mitään pikaruokaa. Mutta kebab siis on lempipikaruoka, oon suunnitellut jopa himaan semmosta varrasta.

laulua

Vaihtoehtolyriikat Essi Wuorelan Naimisiin-kappaleelle:

Ja sä tulit mun uniin... mun päiväkirjaan..sä tulit mun suunnitelmiin possun punaisiin...

Hei, me mennään Mäkkäriin,viikon päästä lauantaina! Oo,me mennään mäkkäriin,ollaan syömässä,syömässä aina!

Sinä = Aah,niin ihana hampurilainen (rasva tirisee huulilla) :hmmm:

Yhtyy edellisen kuoroon. Mäkkärin herkkupäivä,todellakin tunkeutuu uniin,sisuskaluja myöden.
Turussa on myös esim. yksi kiinalainen mistä saa NÄIN isot annokset ja sitten siellä vetää itsenä NÄIN ähkyksi :hmmm:

Mutta kyllä silti..ne hampurilaiset..jam jam.

Suositut

Back
Ylös Bottom