Originally posted by PepsiGirl
Kun bodareilla riittää itsekuria, sinnikkyyttä ja tahdonvoimaa muokata kroppaansa, niin toimitteko yhtä tunnollisesti töissä/opinnoissannekin? Pyrittekö täydellisyyteen muillakin elämänalueilla? Vai onko vartalonne se ainoa juttu, mihin panostatte täysillä ja millään muulla ei ole väliä? Onko bodarit oikeasti tyhmiä, kuten ainakin kaikki rimpulamiehet piipittävät? :D
Kyllä. Ihmisen on aina pyrittävä täydellisyyteen. Tärkeintähän on, ettei elämässä, eikä kehonrakennuksessa tee virheitä. Itse olen aina elänyt tämän periaatteen mukaan. Olen pyrkinyt täydellisyyteen opiskelussa, työssä ja ihmissuhteissa, aivan kuten kehonrakennuksessakin. Käytännössä tämä tarkoittaa aina täydellistä panostusta siihen, mitä on tekemässä.
Epäonnistuminen elämässä ei ole vaihtoehto, sellainen ajatus on pyyhittävä pois mielestä. Jos edes ajattelen epäonnistumista, rankaisen itseäni siitä armottomasti ja säälimättömästi. Armo ja sääli ovat muutenkin itselleni vieraita käsitteitä, ja itsesääli on pahinta mitä ihminen voi itselleen tehdä. Itsensä säälijät ja epäonnistujat voisivat puolestani vetää itsensä saman tien kiikkuun.
Elämässä on pyrittävä jatkuvasti eteenpäin! Tärkeintä elämässä on täydellisyys, urakehitys, jatkuva itsensä kehittäminen, täydelliset ihmissuhteet, menestys, raha, valta ja se että sinut muistetaan myös kuolemasi jälkeen! Luusereiden ainoa tehtävä on kuolla!!1 Vittu kaikki epätäydelliset ihmiset siperiaan ja ysimillisella niskaan perkele, kaiken maailman lippujen polttajat, maanviljelijät ja neekerit vituttavat minua aivan sairaasti!!11
ON VAIKEA OLLA VAATIMATON, KOSKA MINÄ OLEN TÄYDELLINEN!!!!111