Originally posted by Tomi Tää on siis vain postilla ja faksilla toimiva, mutta vBulletin 3 tukee myös morsetusta, savumerkkejä ja mykiöviitontaa. Siihen asti, hrumph.
Niin taas. Älä nyt taas alota jauhamaan jostain neteistä. Me kaikki tiedämme, että nykypäivän teknologialla tuo on mahdotonta toteuttaa. Ehkä jo viiden vuoden päästä bodarit kuitenkin muistelevat, miten tyhmää ja hankalaa se olikaan, kun roinaukseen liittyvät kysymykset piti lähettää YLE:n teksti-tv:n Bodarien Tekstit -palstalle.
Onxiinä mtv:n päivätsätis viel se roinaava pää``? Se on niin ihq q se sanoo 2, 2, 4, 4, 6, 6, 8, 8.
No vähänkö teillä moderaattoreilla on helpompaa, mutta kun meikäläinen joutuu aina tulemaan resiinalla jonkun teidän luokse kertomaan viestini, niin pitää harkita tarkkaan mitä kirjoittelee. :överiksi meni:
Originally posted by lazki No vähänkö teillä moderaattoreilla on helpompaa, mutta kun meikäläinen joutuu aina tulemaan resiinalla jonkun teidän luokse kertomaan viestini, niin pitää harkita tarkkaan mitä kirjoittelee. :överiksi meni:
Viikinki_84:n viestejä oli kuules vittumainen moderoida, koska hän käytti trollaamiseen kirjekyyhkyjä. Miken ja mun piti kouluttaa sellainen laivue unkarilaisia metsästyshaukkoja, jotka moderoivat viikinkin_84:äng-äänteen viestit sitten suoraan lennosta.
No ensilumeen on ainakin helppo kusella kirjoittaa niin että satelliitti huomaa sen ylilennollaan tai sitten perinteisesti spraymaalata harmaakettuun viesti ja pistää se matkahuollossa menemään osoitelappu tassussa.:haart:
Hei keijot, ei nyt pistetä hyvää topikkia ihan läskiks...
Mun mielestä ainakin mielenkiintosta nähä, miten porukka suhtautuu opiskeluihin ja duuneihin yms. salin ohella. Esim. menikö/meneekö treenaus opiskeluiden/duunin edelle ja ilmeneekö toi päättäväisyys, mikäli sitä nyt on treenauksessa ylipäätään, arkielämässä.
... ite vastaan tähän jossain vaiheessa. Nyt on kiirus
Originally posted by rintafile Mun mielestä ainakin mielenkiintosta nähä, miten porukka suhtautuu opiskeluihin ja duuneihin yms. salin ohella. Esim. menikö/meneekö treenaus opiskeluiden/duunin edelle ja ilmeneekö toi päättäväisyys, mikäli sitä nyt on treenauksessa ylipäätään, arkielämässä.
Toi käsite "bodari" kannattaisi ekaksi määritellä. Oikea bodari tai kehonrakentajahan on arvonimi, jonka voi esim. Suomessa ansaita vain kilpailemalla kehonrakennuksen SM-kilpailuissa varteenotettavassa kunnossa. Ei siis mitään Stephen Takacs -tyylistä lavamaskottipelleilyä.
En siksi itse sano yhtään mitään koulumenestyksestäni tms. sillä en ole bodari (en edes lavamaskotti).
Tarkoitin sanalla "bodari" tässä lähinnä sellaisia, jotka ovat valmiita treenaamaan säännöllisesti ja muuttamaan ruokavaliotaan rakentaakseen kehoaan sellaiseksi, kun haluaa...
Noh, itse treenaan tosissani saavuttaakseni tavoittelemani vartalon, eikä minulla ole ongelmia itsekurin kanssa. Mulle tuottaa enemmän tyydytystä se, kun näen tuloksia kuin mässäily, vaikka sitäkin satunnaisesti teen. Itsekurini ja määrätietoisuuteni yltää kyllä opiskeluunkin. Lukion viisi ällää ja nykyiset erkkarit yliopistossa puhukoon puolestaan...:thumbs:
...Ja ÄO on vaivaiset 138. :wall: Mistä te revitte noita pisteitänne??
Kyllä se treeni vie mielenkiinnon varsinkin koululta. Kun tulee käytyä koulun salilla heti koulun jälkeen niin viimeisimmät tunnit tulee vedettyä mielikuvaharjoittelua ja koko ajan kysyttyä opelta, että saako lähteä. ;)
Originally posted by PepsiGirl Kun bodareilla riittää itsekuria, sinnikkyyttä ja tahdonvoimaa muokata kroppaansa, niin toimitteko yhtä tunnollisesti töissä/opinnoissannekin?
Originally posted by Petruz ...Niin olikohan se jossain näistä suomalaisista hupisarjakuvalehdistä kun taannoin oli hieman yliampuva kuva kehoilijasta, jonka paidassa teksti: Mitä tekee 100:n ÄO:lla, kun saa 200 penkistä!
Originally posted by BIGboogie Halme heitti jossakin haastattelussa, "et ei sillä oo mitään väliä paljon nousee penkistä.....vaan paljon nousee PANKISTA"
Mä en ole mikään "bodari" mutta olen silti niin tyhmä etten osannut edes tehdä tuota testiä. Mä tein sen noin seitsemässä minuutissa ja sitten mä aloin tärisemään että mistä löytyy se nappi jolla testi "lähetetään". No ekalla sivullahan luki, että testi kestää aina 20 minuuttia. Että näin. Doh!