- Liittynyt
- 7.4.2003
- Viestejä
- 360
Dino84 sanoi:avautuminen:
kun nyt kovin puhutaan niistä japsien kestävyyksistä niin kyllä japsitkin tekee täysiä susia. esimerkkinä mun mitsubishi lanceri -95 gti, täydellinen romu!
ostin kun sillä oli ajettu 120tkm tosi hyvässä kunnossa, sitten rupes hajoomaan:
jakohihna 2 kertaa poikki ja venttiilit solmuun, viimeisin kerta meni onneksi takuuna
kytkin vaihdettu muutama kymppi sitten ja nyt siitä on ilmesesti kytkimen painelaakeri vai mikä se on menossa kun on ruvennu vinkumaan
käsijarru hajosi, laitettiin uudet vaijerit ja motonetista satulat (uudet mitsun satulat 400/kpl), nyt on taas käsijarru sökönä
takajarrut ei muutenkaan enää toimi kunnolla
pari päivää sitten meni ilmeisesti vesipumpusta laakeri
ruostetta pukkaa tuulilasin yläreunasta
tuulilasi halkes talvella koko matkalta
öljyvuotoja
aurauskulmissa pientä heittoa
takana jos istuu kaksi yli 80kg ihmistä ja ajaa pomppuun niin renkaat raapii kivasti (renkaat on ihan sallitun kokoset eikä mitkään yli isot)
ce valo välkähtelee silloin tällöin
toki tässä on paljon ns. kulutusosia mutta silti, täysin auto!
en todellakaan jaksa tolle enää mitään tehdä, myyn pois parilla tonnilla ja ostan uuden tilalle. :curs:
Oliko jakohihna vaihdettu ajallaan, epäilen.
Kytkimestä sen verran että sitä on luistatettu oikein huolella, onhan kyseessä sentään "gti". Ekalla kerralla vaihdettu ilmeisesti pelkkä levy.
Käsijarrusta sen verran että onkohan edellinen kuski käyttänyt sitä niinkuin pitää eli joka kerta.
Vesipumppu voipi olla ihan "auton oma vika"
Ruosteesta, onkohan autoa pesty ja vahattu.
Tuulilasi, ilmesti jostain kiveniskemästä lähtenyt. Tuskin auton vika.
Öljyvuotoja, miten lie säännölliset huollot ja öljynvaihdot.
Aurauskulmat, mihin lie kivetyksiin ajettu.
Renkaiden raapimisesta. Eikös 120tkm kohdalla jo yleensä iskareita ja jousia vaihdella, varsinkin jos on huonolla alustalla ajettu.