Ihan pakko avautua vaikka tällä hetkellä ei autoa olekkaan, mutta on se vaan niin prkl:n mielenkiintoista, että bemari on se maailman paras auto eikä esim. Ferrari tai jokin muu merkki. Bemarin omistajat ne vaan jaksaa kehua maasta taivaaseen ko. merkkiä, ja edes japski kannattajat ei oo niin kiihko mielisiä ja jauha niin raivon partaalla, että ainostaan japinilaiset osaa valmistaa autoja. Jotenkin ei oo jollain vain ole sitä muuta elämää, se on p***a puhetta, että joku yksi auto merkki olisi se MAAILMAN PARHAIN jotenka lopettaakaa se ruikuttaminen ja ajakaa sillä millä itse tykkäätte ja antakaa muidenkin ajaa sillä automerkillä millä kukin tykkää ajella. Mutta eipä mulla muuta tällä kertaa.
Ps. Kohta joku väittää, että en mä oo kehunut sitä maailman parheimmaksi autoksi, mutta sanonpa sille vaan, että kumminkin ruhdyt puolustuskannalle hampaat irvessä, mietippä sitä.
Ps. Kohta joku väittää, että en mä oo kehunut sitä maailman parheimmaksi autoksi, mutta sanonpa sille vaan, että kumminkin ruhdyt puolustuskannalle hampaat irvessä, mietippä sitä.