BMW 850i

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lateee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sumppari sanoi:
Paljon se hirvi kulkee? Onko siinä millasia tyyppivikoja, ja onko halvat vakuutukset? (yhtälailla aiheeseen liittyen kuin edelliset 5 postaustakin)

Vääntöä piisaa tässä threadissa kuin Pemarin V12:ssa...

Mutta mites se alkuperäinen threadin aloittaja, onko V12 jo tallissa jytisemässä?
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sumppari sanoi:
Pitää myös muistaa se, että tehopainosuhdehan ratkaisee sen 0-60km/h kiihdytyksen kun ilmanvastus ei merkkaa mitään, mutta kun lähdetään 150km/h vauhdista ohittelemaan, (saksassa tietysti) niin auton painolla ei niinkään ole väliä, vaan teholla. Kun siis on suunnilleen sama ilmanvastus molemmissa.
Takerrun puoliksi tahallani, mutta kyllähän se paino vaikuttaa kiihtyvyyteen kovemmissa nopeuksissa ihan yhtä paljon kuin hitaammissakin, F=ma pätee. Mutta toki painon suhteellinen merkitys kiihtyvyyteen vähenee ilmanvastuksen noustessa päärooliin, joten käytännössä olet toki oikeassa. Ihanan maaginen tunne kun 160km/h vauhdissa painaa 500-heppaisen V12 AMG-luomuksen kaasun pohjaan, vaikka tuo 2.7-tonninen keijukainen liikennevaloskaboissa omalle pikkukinnerille jäisikin. :)
 
kuinka monella tän ketjun jannuista on oikeasti sellanen auto jossa on 300hv takapyörillä? moni tuntuu olevan ajelleen kaiken maailman vitkuttimilla ja vehkeillä, mutta todellisuus kuitenkin lienee eri?
 
PRIEST sanoi:
kuinka monella tän ketjun jannuista on oikeasti sellanen auto jossa on 300hv takapyörillä? moni tuntuu olevan ajelleen kaiken maailman vitkuttimilla ja vehkeillä, mutta todellisuus kuitenkin lienee eri?
Viittasit ilmeisesti muhun tolla? Itse omistan tavallisen japanialaisen etuvetoisen ompelukoneen, mutta monenlaista kalustoa on tullut kokeiltua, turbonelikoista noihin baijerilaisiin kakstoistapyttysiin.
 
Nyt tämän threadin myötä ihastuin ihan täysin 850i:hin. Tuommoisen kun joskus sais. :kuola:

Autotalli.comista ja nettiauto.comista löytyy ihan kiva määrä kyseistä mallia.
 
Originally Posted by PRIEST
kuinka monella tän ketjun jannuista on oikeasti sellanen auto jossa on 300hv takapyörillä?

+270hv neljällä pyörällä. (320hv koneesta tällä hetkellä--->400 pyritään kesäkeleille jos vaikka sattuis markan Bemareita valoihin.... ;) :D ) T:Jannu
 
foobari sanoi:
Viittasit ilmeisesti muhun tolla? Itse omistan tavallisen japanialaisen etuvetoisen ompelukoneen, mutta monenlaista kalustoa on tullut kokeiltua, turbonelikoista noihin baijerilaisiin kakstoistapyttysiin.
en viitannut kuin ihan yleisesti. eikös sulla ole type-r?
 
mölliskö sanoi:
Originally Posted by PRIEST
kuinka monella tän ketjun jannuista on oikeasti sellanen auto jossa on 300hv takapyörillä?

+270hv neljällä pyörällä. (320hv koneesta tällä hetkellä--->400 pyritään kesäkeleille jos vaikka sattuis markan Bemareita valoihin.... ;) :D ) T:Jannu

mikäs auto on kyseessä?
 
foobari sanoi:
Itse omistan tavallisen japanialaisen etuvetoisen ompelukoneen
PRIEST sanoi:
en viitannut kuin ihan yleisesti. eikös sulla ole type-r?
Jep, niinhän mä tuossa yllä sanoinkin. :D ;)
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
PRIEST sanoi:
mikäs auto on kyseessä?
Subaru Legacy 200 turbo STW (huom vain 2l kone) Vakiona 200hv/270Nm Nyt 320-330hv/+450Nm n 5.0s/0-100km
hyppy4.jpg
 
Paljonka tuommonen on maksanut silloin uutena ilmestyttyään. Pitää käydä osta ja myynti liikkeessä ehtimässä vanhoja tekniikanmaailmoja kun 16/1989 ja 11/1990 lehdissä on juttua 850:stä.
Mobile.de sivulla on useita 850 myynnissä ja hintaa on 5.000-9.000€ ja tietysti verot päälle niin hinta pompsahtaa varmaan aika kovaksi.
 
Jonny sanoi:
5.000-9.000€ ja tietysti verot päälle niin hinta pompsahtaa varmaan aika kovaksi.

Nettiautossa iästä, kunnosta ja kilometreistä riippuen 14 000 € - ~25 000 €. Tuli nimittäin itsekin tsekattua ;) Saman koneenhan sais huomattavasti halvemmalla 750i:ssä, jos ei pappakoppaa kammoksu. Noin 5000 € tais olla halvin/paskin. Kympillä ehkä jo kohtuullisen hyvänkin saisi.
 
Itellä ollut tollanen vanhakoppanen 750,siinä on juu ihan sama motti ku 850.Eikä se nyt niin "pappa"korinen tarvi olla.Vähän vannetta ja kalvoa lasiin ym,ni ihan kohtis teinivankkuri.Tosin ylläpito on hiton kallista vaiks auto on halpa.Mutta siitähän täällä on puhuttu jo ihan tarpeeksi.
 
Muutens,kuuluis varmaa myyntiosastolle,mutta mun yhellä kamulla on tollanen musta 850,nokka vähän kolaroitu,siitä sais halvalla,jos osaa/jaksaa oikaista sen.
 
PRIEST sanoi:
pistäs privaa mulle tuleen siitä kaverin autostas.

Eiköhän sulla ole niitä autoja jo tarpeeksi. :) Mitähän hintaa pyytää. Privaa myös tänne päin, kiitos.

Suomessa myynnissä olevat ja mobile.de:ssä myynnissä näyttävät olevan kaikki automaatti laatikolla, mutta videoissa mitä olen katsonut on manuaali vehkeitä. Onko jossain tietyissä malleissa automaatti?

Olen haaveillut moottoripyörästä pitkään, mutta kyllä taitaa mennä 850 ennemmin hankintaan kuin mopedi.

Sanokaahan ruotasalaisia/virolaisia käytettyjen autojen myyntisivuja tyyliin nettiauto.com..

edit: Ruotsalaisia löysin googlella vaikka ruotsi on todella heikossa kantimissa :)
 
Ville1Suuri sanoi:
Itellä ollut tollanen vanhakoppanen 750,siinä on juu ihan sama motti ku 850.Eikä se nyt niin "pappa"korinen tarvi olla.Vähän vannetta ja kalvoa lasiin ym,ni ihan kohtis teinivankkuri.

Joo. Ei sillä, oma on vielä "papampi", ja mullehan tuo 750i ois kova sana orggiskunnossakin. Tarkoitin vaan, että sellaiselle, joka on mieltynyt 850:n sportimpaan koriin.
 
BS1 sanoi:
Eikös tuo brobleema ollut lähinnä jenkeissä missä bensa sisälsi enemmän rikkiä joka sitten kulutti tuon nikasil -pinnan pois.

Voi hyvin pitää paikkansa.....itse asiassa todennäköinen vaihtoehto
 
Zone-sarja -42%
kruipelo sanoi:
Missä suomessa voi ajaa edes 200km/h vaarantamatta itseään ja muita? Edes hetken aikaa?

Hki- Tampere motari kesäaamuna joskus klo neljän-viiden korvilla.

aloin hyvinkään kohdilla vähän kiihdytellä vauhtia ja täräytin Hämeenlinnaan ja takas kaasu pohjassa melkein koko ajan....muutama mutka oli johon laskin jalan kaasulta, eli putos johonkin 260km/h.

itseni varmaan vaaransin mutta mitä sitten....jotkut renkaan rikkoutumiset ovat nykypäivän renkailla kyllä aika pois suljettuja ja jänikset ym. koitunut haitta olisi varmaan näkynyt reikänä syylärissä ja en mitään väistö liikkeitä olisi alkanut tekemään enkä varmaa kerinnytkään jos olisin halunnut.

Muiden vaarantaminen: Ohitin 3-4 autoa molempiin suuntiin eli en kauheasti vaarantanut muita. Päiväs aikaan noi huiput vois unohtaaa sillä on liikaa liikennettä mutta kyllä se 250km/h tulee nopeasti pienelläkin suoralla eli onnistuu myös päivisin
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom