- Liittynyt
- 17.8.2003
- Viestejä
- 81
Dopey sanoi:Pakko kysyä, että missä ne viat sitten on olleet jos eivät tekniikassa? Humanismipuolella?
Repss :D
Tästä saa kyllä vuoden postauspalkinnon kategoriassa: Tylyimmät autoaiheiset vastaukset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dopey sanoi:Pakko kysyä, että missä ne viat sitten on olleet jos eivät tekniikassa? Humanismipuolella?
Samaa mieltä. Tekniikka = koneosasto, ehkä boksit koneen kyljessä mukaan luettuna. Varusteet ja alusta yms erikseen.Ville1Suuri sanoi:En tie miten te autoista puhuttu,mutta ainakin täälläpäin,jos sanotaan,että auton tekniikka on kunnossa,sillä viitataan yksinomaan moottoriin ja vaihdelaatikkoon.Sähköikkunat saa olla rikki ja alusta paska jne...Tekniikka silti 10.Vai etkös ole koskaan kuullut esim. tekniikan vaihdosta autoon?Tuskinpa siinä kaikkia peilejä ja penkinlämmittimiä vaihdetaan.
Weeboom sanoi:Samaa mieltä. Tekniikka = koneosasto, ehkä boksit koneen kyljessä mukaan luettuna. Varusteet ja alusta yms erikseen.
Ville1Suuri sanoi:Tosta CSi mallista vielä,kaverilla on se "vakio" 850i.Siitä saa kuulemma tosi helposti jollain säädöillä irti 180hv lisää,eli lähes 500heppaa koneeseen,mitä pitäs olla tos CSi:ssä.En tie pitääkö paikkas,kun en edes tiedä,mikä toi CSi-malli on.Autotalli.comissa ei ole edes sellasta automallia,muistaakseni.Kertokoon joku kuka tietää.Sen verran käsitin,että V12 on aika aliviritteinen,siks sieltä olis saatavissa voimaa ulos suht.koht.helposti.
Esson baarilla :jahas:Ville1Suuri sanoi:Siitä saa kuulemma tosi helposti jollain säädöillä irti 180hv lisää,eli lähes 500heppaa koneeseen,
380hv siinä "vaan" on. Tuo CSi -malli on kuitenkin lähemmin sitä mitä tuosta 850 -mallista oikeammin piti tulla, kunnon GT -auto eikä mikään mopo-bulevardisportti. Csi:ssä mm. nelipyöräohjaus.mitä pitäs olla tos CSi:ssä.
Uncle Sam sanoi:Vertailun vuoksi: uusi BMW 330Ci, painoa 1490 kg, tehoa 225 hp, suhdeluku 0,15, vääntö 214nm. Eli ihan ok teho/paino suhde molemmilla, mutta uusi bemari ottaa väännössä takkiin aika helvetisti.
Mistä muuten tulee tuo 6 hevosvoiman ero usa:n ja euroopan mallin välille?
Uncle Sam sanoi:Laskin tuossa teho/paino suhdetta.
Uncle Sam sanoi:Jep, näin on. Dopey, Dobermann ja B.O.S.A.L. = surkeimmat pilkunnussinnat 2005. :D
eiffel sanoi:Turha alkaa huutelee tanne moraalisaarnaa,et kallista.=ELAMA ON!
Tai yleensakkaan asioista mista ei oo harmainta hajuakaan!
Sumppari sanoi:Pitää myös muistaa se, että tehopainosuhdehan ratkaisee sen 0-60km/h kiihdytyksen kun ilmanvastus ei merkkaa mitään, mutta kun lähdetään 150km/h vauhdista ohittelemaan, (saksassa tietysti) niin auton painolla ei niinkään ole väliä, vaan teholla. Kun siis on suunnilleen sama ilmanvastus molemmissa.
Että kumpaakaan ajamattomana veikkaisin tuon 850sen liikkuvan moottoritienopeuksissa huomattavasti paremmin. Ja taitaahan niillä huippunopeudessakin olla eroja.
Uncle Sam sanoi:Tää sun quottaamas tekstinpätkä oli sitte varmaan onnistunein Quote-2005? :D Mä en mielestäni todellakaan kritisoinut tuota 850:stä, vaan kannustin hommaamaan sellaisen.
Lateee sanoi:Tiedän kyllä et vitun kallista puuhaa on, mut olen päättänyt haaveni toteuttaa. En mä epäile ettenkö niitä kuluja pystyis maksaa, mut ajattelin vaan selvitellä et kuin paljon todellisuudessa menee paalua tollaseen. Ja mitään tiettyä autoa ei vielä ole tiedossa, vain merkki ja malli. Luultavasti Saksasta hakuun....
LateeeMiks ei sais kiinnostaa? Tiedän kyllä et vitun kallista puuhaa on sanoi:Toki saa kiinnostaa, lähinnä hain takaa sitä että tuo on kaikista menoeristä vain yksi ja mielestäni suhteessa muihin kuluihin merkityksetön. Luulin siis että et ole aivan ajan tasalla kaikista tulevista kustannuksista Olin väärässä.