BMW 850i

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lateee
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ville1Suuri sanoi:
Eli juuri tuota minäkin ihmettelen.Ei kai se turbo nyt niin "olematon" härveli ole,ettei sitä vois mainita.Ja mielestäni kyllä muissa merkeissä on jo hintalapussa,että esim.Passat turbo diesel jne...Ei ole sattunut vastaavaa bmw 525d turbo-lappua silmiin
offtopik jatkuu: tottahan tuo on. Mikä lie sitten filosofia ettei turboja mainita, halutaan ehkä korostaa enemmän vaparimyllyjen tekotaitoa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
-sleeper sanoi:
No kuka nyt hyväntekeväisyyttä tekee ja myy ne samaan hintaan mitä se on itselle tullut maksamaan? Vai meneekö mulla jotain ohi?
Käyvän hinnan, johon kuuluu myös myyntivoitto, päälle.

Se on ainoa selitys,minkä oon kans keksiny,koska bmw tekee ilman turboa kovia bensakoneita,ei se halua mainostaa turboa myöskään dieseleissä.

Nuo Bemarin numerot, esim. 740 on vapari, 745 on turbo,
eli nuo vaparit ja ahtimet erottaa tuo vitonen.

Zone-sarja -42%
Masa76 sanoi:
Häh?

Esim:

520 vapari, 525 vapari.
520d turbo, 525d turbo.

?

Masa76 sanoi:

Kuten jo sanottua Foobarin toimesta, vapareita ja turboja ei todellakaan voi erottaa viimeisen numeron mukaan. Voit erottaa mallit ainoastaan mallimerkinnässä olevan d:n (=diesel) tai muun kirjaimen mukaan esim. i, Ci, etc).

..Eikun piti olla niin, että 735 on vapari ja 745 on sama motti turbolla,
niin se meni.
Parasta että lopetan nyt tämän p:n jauhamisen näistä numeroista. :rolleyes:

M106 rivi-6 3430 218@5200 310@4000 Bosch Motronic DME 1982 E23/735i, E24/635CSi, E28/M535i
M106 turbo rivi-6 3430 252@4900 380@2200 Bosch Motronic DME + turbo 1982 E23/745i

Tässä linkki, tuon logiikkani tueksi.

Tässä kuva tuosta 745i:n koneesta, solmuhan se siellä...

Tässä lista kaikista moottoreista, tyypit, vuodet, turbot, jne...

Masa76 sanoi:
..Eikun piti olla niin, että 735 on vapari ja 745 on sama motti turbolla, niin se meni. Parasta että lopetan nyt tämän p:n jauhamisen näistä numeroista. :rolleyes:

Parempi niin, mä oon ainakin ihan kehällä jo. :D Toi sun logiikka pätee siis vaan noihin pariin malliin, mutta muutenhan bemari ei bensakoneisiin ahdasmielisiä laita. ;)

Ville1Suuri sanoi:
Se on ainoa selitys,minkä oon kans keksiny,koska bmw tekee ilman turboa kovia bensakoneita,ei se halua mainostaa turboa myöskään dieseleissä.

Toi kuulostaa ihan uskottavalta. Bemarin "brändiksi" on muodostunut toi vapaasti hengittävä suora kutonen ja takaveto. Ne asiat mulle tulee ainakin ensimmäiseksi mieleen, ku joku sanoo "BMW". Toki niillä on paljon muutakin, mutta ainakaan rivinelonen ei mun mielestä bemariin kuulu. :japskihymiö: Joo, ja ollaan muuten aika reiiiiilusti :offtopic:

Uncle Sam sanoi:
Parempi niin, mä oon ainakin ihan kehällä jo. :D Toi sun logiikka pätee siis vaan noihin pariin malliin, mutta muutenhan bemari ei bensakoneisiin ahdasmielisiä laita. ;)

Noh, selvittipä tuo minun virheellisiä luulojani aiheesta.

Ville1Suuri sanoi:
Masa76:Mitäs 745:sta tarkoitat?Ilmeisesti ite rakennettu,koska 745 bmw:tä 3,5l koneella on valmistettu ainoastaan v.80-86.Kiihtyvyys 7sek. 0-100km/h,huiput 227km/h.Ja BMW:n tehtaalta ei ole milloinkaan tullut ulos turbokonetta.Kaikki ovat vapaasti hengittäviä.Monet luulee,että on,esim.TDS on touring-diesel ja Alpina kyllä tekee bemuihin turboja,mutta vakiona ei ole missään mallissa.Ja kyllä automaattilaatikko kestää tehoja,uus 760,siinä on muistaakseni jotain reilut 400hv ja automatic.

Joo automaatti kestää kun se rakennettu siihen 760:seen. Silloin ollut ongelmia niinkuin on nytkin jos on hurjat väännöt 850Csi:ssa on 550nm väännöt.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom