Blenderit/kannutehosekoittimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iivili
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
jäinen banaani meni ainakin heittämällä mössöksi, tosin sen maitovaahdon seassa. Tosiaan varmasti jäiset marjat paljaltaan on aika kova pala mille tahansa värkille.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
jäinen banaani meni ainakin heittämällä mössöksi, tosin sen maitovaahdon seassa. Tosiaan varmasti jäiset marjat paljaltaan on aika kova pala mille tahansa värkille.

Ei kyllä uskoisi, että jäinen bansku meni muussiksi. Oliko käytössä joku muu kuin se perusterä missä on sakara sivulle ja ylös?

Puolukat oli nesteessä, mutta toki pakkaantuvat aika hyvin pohjalle.

Ensin tein smoothie-terällä (eli se lituska) sen maitovaahdon, sitten heitin (jo hieman sulahtaneen) jäisen banaanin sekaan sekä sokeria ja pistin perusterällä silpuksi. Eli ei se aivan -22 asteinen se banaani ollut enää tuossa vaiheessa. Jäinen kuitenkin. Ihan vaahtomaista mössöä tuli ja pillillä meni joka pisara mahaan.

Tein tommosta "frappuccinoa" Bamixilla. Viskasin pari desiä maitoa, kourallisen jäitä ja muutama lusikallinen jääkahvijauhetta kuppiin ja vetäisin Bamixilla 20sek mössöksi. Hyvää tuli ja helposti.

Bamix on ehkä paras ostos mitä kotikokki, tai ammattikokki voi elämänsä aikana tehdä.

OBH Nordica ei ole juuri kehuja kerännyt, mutta ajattelin silti mennä riskillä näin ensimmäisen blenderin kanssa.

Eli onko jollain kokemuksia tästä värkistä? Kannattaako tuhlata neljää käysää(39€) tuohon?

Itse ajattelin ostaa Kenwood kMix BLX54 tehosekoittimen. Hintaa jotain 120 euroa. Onkohan kellään kokemusta kyseisestä laitteesta? Vaikuttaa ainakin ominaisuuksien ja teknisten tietojen perusteella hyvältä laitteelta.

OBH Nordica ei ole juuri kehuja kerännyt, mutta ajattelin silti mennä riskillä näin ensimmäisen blenderin kanssa.

Eli onko jollain kokemuksia tästä värkistä? Kannattaako tuhlata neljää käysää(39€) tuohon?

Mulla löytyy to järein blenderi noista ja aika lelu se on päivittäiseen käyttöön.

Juu on tuo, kyllä se hommansa hoitaa mutta tuntuu että kovassa käytössä se alkaa heikkenemään hiljalleen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pari viikkoa sitten kävin varoitteluista? huolimatta ostamassa tuommoisen teräksisen OBH Nordican 300W Blenderin Gigantista. Tosi tyytyväinen olen ollut ja päivittäisessä käytössä on ollut. Murskaa jäät, pakastemarjat ja pähkinät hyvin, eikä tuo nyt ole hyytymisen merkkejä näyttänyt vielä kertaakaan. Tuo 0,8L kannukoko jää kyllä pieneksi, jos useammalle täytyy tehdä vaikka pirtelöä, mutta ainakin omaan käyttöön ihan riittävä koko. Kerran kerkesin jo tuon lasikannun tyhjänä pudottaa pöydältä lattialle, mutta eipä onneksi mennyt rikki.

Suosittelen kaikille, joilla on riittävän syömisen kanssa ongelmia (esim. sheikkerin heraprotskudrinkit välipalana ei maistu) niin tuolla on helppo tehdä vaikka pirtelö. Tuo värkki on myös auttanut todella paljon aamusyömisiin, jolloin ei mulla yleensä ole aikaa kokkailla mitään kunnollista. Tässä vielä itse kehitetty välipalaresepti eiliseltä:

0,5L Maitoa
2 Kananmunaa
1 Banaani
1 prk Ehrmann
30g Banaaniprotskua
100g Vaniljajäätelö
100g Pakastemansikoita

+ Hifistelijöille
5g Glutamiini
5g Leusiini
5g Kreatiini

:kuola:

Itse ajattelin ostaa Kenwood kMix BLX54 tehosekoittimen. Hintaa jotain 120 euroa. Onkohan kellään kokemusta kyseisestä laitteesta? Vaikuttaa ainakin ominaisuuksien ja teknisten tietojen perusteella hyvältä laitteelta.
Tehosekoittimissa ei ole kuin yksi merkki, Kenwood. Suosittelen lämpimästi, tuli haukattua kakkaa muutaman muun vehkeen kanssa.

PS. Stockalla oli alessa 99,-

edit: jos pärjää pelkällä sauvasekoittimella, niin sitten se hupen suosittelema Bamix

Meikäläiseltä löytyy kyseinen OBH Nordican blenderi, ja oon ollu tyytyväinen. Ainoo miinus on, että pitää ihan saatanan kovaa ääntä, mutta se nyt on ihan normaalia...

101071.jpg

Ihan perusyksinkertanen sekotus, joka toimii on:

purkki ehramia
mansikoita
omena

Huomenna ajattelin hifistellä mangolla:D

Ok, eli tuollaista Prisman Wilfa:a en ainakaan voi suositella. Paperilla vaikutti oikein asialliselta, 600W ja jää murskaksi yms. Puhalsi kuitenkin äsken savut pihalle, kun tein itselleni palautusateriaa sillä. Pyörimässä oli 500g rahkaa, 150g Fun Light metsämarjaa, 600g pakastemansikoita ja 100g kaurahiutaleita. Eli ihan mukavan juoksevaa mössöä, mutta ei näköjään kestänyt kone tuota. Mitään varoituksia ei antanut etukäteen. Oli vasta vajaan 2 kk vanha ja ehkä reilut 10 kertaa käytetty ja vasta tänään arkistoin takuukuitinkin.

Eli seuraavaksi varmaan sitten tuo täälläkin kehuttu Philipsin reilun 100€:n malli käyttöön.

Mistähän noita Kenwoodeja sitten saisi Tampereella. Tuollainen 800W kone esim. olisi aika helmi: http://www.kenwoodworld.com/fi-FI/Tuotteet/kMix/kMix-tehosekoitin/kMix-tehosekoitin-musta/ :D.

Edit: Onkohan mitään mahdollisuutta, etteivät Prismasta tyrkyttäisi vastaavaa Wilfa:a tilalle takuuseen. Ei kiinnostaisi tuhlata aikaa enää noiden kanssa, vaan ostaa kunnon kone tilalle, mutta en minä sitä 50€, jonka tuohon käytin, ihan hukkaankaan haluaisi laittaa.

Stockmannilta saa varmasti. Helsingissä oli tarjouksessa (tänäänkin vielä) 99,- ovh.129,- Oli tosin punaisella korkilla.
Jos ei Tampereelta löydy, niin pyydät tätiä tilaamaan sellaisen Helsingistä, eikä maksa mitään.

Zone-sarja -42%
No värillä ei tässä tapauksessa ole väliä. Pitääkin käydä heti huomenna katsomassa Stockalta.

Kiitos!

Mistähän noita Kenwoodeja sitten saisi Tampereella. Tuollainen 800W kone esim. olisi aika helmi: http://www.kenwoodworld.com/fi-FI/Tuotteet/kMix/kMix-tehosekoitin/kMix-tehosekoitin-musta/ :D.

Edit: Onkohan mitään mahdollisuutta, etteivät Prismasta tyrkyttäisi vastaavaa Wilfa:a tilalle takuuseen. Ei kiinnostaisi tuhlata aikaa enää noiden kanssa, vaan ostaa kunnon kone tilalle, mutta en minä sitä 50€, jonka tuohon käytin, ihan hukkaankaan haluaisi laittaa.

Joko takuuvaihto samanlaiseen tai vaihtoehtoisesti kalliimpaan ja maksat erotuksen. Näin ainakin ohjeistuksessa on.

Back
Ylös Bottom