Blenderit/kannutehosekoittimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iivili
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kysyisinkin sulta Halo (ja muilta, joilla tuo laite on), että murskaako tuo Elloksen kone myös jäätä? Entä oletko kokeillut sitä mehulinkoa? Ja oletko edelleen in love tai ainakin tyytyväinen laitteeseen? Yritin Ellokselta kysellä lisätietoja tuotteesta, mutta ei ole tullut vastausta. Alkuperäinen MB kiinnostaa tietenkin myös, mutta jos yhtä hyvän saa halvemmalla, niin....

Jäänmurskaamisesta en tiedä, mutta jäisiä marjoja oon sillä surrutellut menemään. Iloisesti se on tähän mennessä silpunnut kaiken, oon edelleen in love :haart: Yleensä en jaksa edes tiskata sitä sekoitusastiaa tai terää, kun molemmat puhdistuu rahkasörsseleistä ihan kuumassa vedessä huuhtelemalla Mehulinkoa ei oo testattu.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jäänmurskaamisesta en tiedä, mutta jäisiä marjoja oon sillä surrutellut menemään. Iloisesti se on tähän mennessä silpunnut kaiken, oon edelleen in love :haart: Yleensä en jaksa edes tiskata sitä sekoitusastiaa tai terää, kun molemmat puhdistuu rahkasörsseleistä ihan kuumassa vedessä huuhtelemalla Mehulinkoa ei oo testattu.

No niin, uteliaisuus voitti ja päädyin tähän Elloksen feikkimätsikbullettiin. Tilaus on vetämässä ja ehkä jo viikon päästä olen yhtä in love :haart: ja surauttelen sillä muusiksi kaiken mitä käsiini saan! Jännityksellä odotan..

Vanha threadi kuin mikä... Ostin juuri gigantista blenderin ja ei tahdo kunnon pyörrettä synnyttää millään rahkahässäkkääni. Pitää lusikalla törkkiä jne. Pitäisikö hommata parempi saman tien?
Tuo oli 45€:n Philipsin vehje, jossa 1,5l muovikannu (mielestäni kätevämpi kuin lasinen)

Vanha threadi kuin mikä... Ostin juuri gigantista blenderin ja ei tahdo kunnon pyörrettä synnyttää millään rahkahässäkkääni. Pitää lusikalla törkkiä jne. Pitäisikö hommata parempi saman tien?
Tuo oli 45€:n Philipsin vehje, jossa 1,5l muovikannu (mielestäni kätevämpi kuin lasinen)

Mulle autto ku pisti vaa enemmän vettä

Zone-sarja -42%
Mulla on tällänen
6646_jpg.jpg

ja ei voi ku kehua. Piti heti kokeilla jään murskaamiseen ja helposti tuo senkin hoiti. :)
Eli Blender Inox -tehosekoitin
Sekoittaa, hienontaa, soseuttaa ja vatkaa.
Valmistaa keitot, kastikkeet, pirtelöt, vauvanruoan jne.
Soveltuu jääpalojen ja kovien makeisten murskaamiseen esim. juomiin ja leivontaan.
Lasikulhon tilavuus 1,5 litraa.
5 nopeutta ja pitokytkin.
Terä ruostumatonta terästä.
Tehokas moottori 525 W.
Suositushinta, € 64,90

Nostetaanpas ketjua kunnolla ylös

Elikkäs onkos, jollain kokemusta tuosta OBH Nordican Chilli sarjan tehosekoittimesta? Onko hyvä ja murskaako jäät ym. ihan hyvin? Hinnan perusteella aattelin, että pitäisi ainakin ihan hyvä olla, mutta tehoa tuossa näytti olevan "vain" 500w. Kun josain vastaavissa on taas paljon enemmän.

Kannattaa muuten näiden lasikannuisten kanssa varoa, että ne terät tuotteen vanhetessa eivät rupea falskaamaan ja siten rouhimaan lasin sisäpintaa.

Meillä oli tuollainen Clas Ohlsonilta ostettu OBH Nordican blenderi 1.5l lasikannulla (malli ei muistissa, kannussa oli musta kansi ja pohja muistutti harjattua metallia) ja pari kk sitten oli pakko heittää se pois. Huomattiin 3-4mm syvä railo kannun sisäpinnalla, joka selittyi kun tutkittiin konetta tyhjänä kiinni tuossa pohjassaan. Metalliterien mekanismista oli (ainakin) jokin oleellinen tiiviste tippunut ja sen verran oli sen myötä löysää, että todettiin tuon railon johtuvan teristä jotka kojeen ollessa käynnissä kolisevat reunoihin.

Lämmittipä mieltä todeta voineensa kiskoa lasipölyä/tiivistettä aamudrinksujensa palanpainikkeena...

Edelleen on blenderi hakusessa, mutta nyt kriteerit ovat selkiytyneet: 1) Muovikannu 2) terien mekanismin/tiivisteiden pitää vakuuttaa siitä, etteivät tipu kyydistä 3) terien ympärille riittävästi tilaa

Nostetaanpas ketjua kunnolla ylös

Elikkäs onkos, jollain kokemusta tuosta OBH Nordican Chilli sarjan tehosekoittimesta? Onko hyvä ja murskaako jäät ym. ihan hyvin? Hinnan perusteella aattelin, että pitäisi ainakin ihan hyvä olla, mutta tehoa tuossa näytti olevan "vain" 500w. Kun josain vastaavissa on taas paljon enemmän.

Toimiva laite. Murskaa jäät mennen tullen ja tekee kaikki pestokastikkeesta caipiroskaan. Lisäksi kannusta on helppo juoda suoraan :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laitapas sit kunnon myyntipuhe, et miten toi on paljon parempi kun muut esim. 80-120e hintaluokassa olevat. Tänään stockmannilla just katoin tota ja makso joku päälle 200euroa eikä kyllä edes sytyttänyt vaikken olisi hintaa nähnytkään.

Laitapas sit kunnon myyntipuhe, et miten toi on paljon parempi kun muut esim. 80-120e hintaluokassa olevat. Tänään stockmannilla just katoin tota ja makso joku päälle 200euroa eikä kyllä edes sytyttänyt vaikken olisi hintaa nähnytkään.
No jos tiedät mikä vaikkapa Mersu on automaailmassa (jos nyt pikkuviat jätetään pois ;) ) ja MoccaMaster kahvinkeittimenä niin Kitchen Aid on sitä sitten keittiömaailmassa. Tehoa on samanverran kuin perus-ruohonleikkurissa, kuten joku tuolla jo mainitsi.
http://www.lasikoiso.fi/tuotteet/keittiovalineet/kitchenaid/
Voitti toi jonkin testin TM:ssä jos se auttaa...

Edelleen on blenderi hakusessa, mutta nyt kriteerit ovat selkiytyneet: 1) Muovikannu 2) terien mekanismin/tiivisteiden pitää vakuuttaa siitä, etteivät tipu kyydistä 3) terien ympärille riittävästi tilaa

Voisi melkeen itekkin hommata muovikannuisen blenderin, ei edellä mainittujen syyn takia, mutta vaikka ei noi lasikannut hirveästi painakkaan, niin mukavampi silti erittäin kevyttä muovikannua on käsitellä, tässä tapauksessa tarkoitan pesua.

älkää missään nimessä ostako mitään obh nordican fruttiblenderiä vaikka näyttää kivalle ja on edullinen! Itse tein sen virheen ja ostin, käytin pari kertaa ja sitten käyttämättömänä pari kk. Pistin päälle uudestaan ja ei tullut päälle. Obh:n asiakaspalvelu pyysi omatoimisesti lähettämään tuotteen heille niin korvaavat vastaavaan. Eli pitäisi itse 1) hankkia helkkarin iso laatikko mihin pakata tuo 2) viedä se postiin 3) hakea uusi postista. Ei iso vaiva mutta mun mielestä hyvään asiakaspalveluun kuuluu että itse ei tarvitse maksaa mistään mitään ja korvaava tuote tuodaan kotiovelle. Mutta ei Suomessa..

Mulla on se OBH Nordican parempi malli(niinku jo aikaisemminkin mainitsin) ja sitä kyllä voin suositella. Jäätkin ym. saa kyytiä hetkessä ja on tukeva kapistus kaikinpuolin. Tuota mersu kuvausta en ymmärtänyt, ei minusta mersussa ole mitään sen ihmeellisempää ku muissakaan merkeissä. Enemmänkin se malli ratkaisee autoissa(ja varmaan blendereissäkin).

Tietääkö kukaan millane kapistus tämä OBH nordican blenderi on?

OBH-blender-i-tre-farver.gif

Mua kiehtoo tää väri tässä ja hintakin oli: 31,90e :hyper:
Ei taida kovin kestävä olla?mut onhan se söpö, jos ei muuta.

Back
Ylös Bottom