Blenderit/kannutehosekoittimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iivili
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Köyhää hirvittää noiden vehkeiden hinnat...
Itse ostin omani Lidlin löytölaarista 20€ ihan hyvin on mun marjasmootiet sekottunut.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tänne tuli kans Kitchen Aid, blenderi tosin. Mukaan pari eri kokoista kannua ja kyllähän tuossa potkua tuntus riittävän. Ja on ihan eri painoinen ku muut blenderit. :)

Piti ostaa ton Kitchen Aidin kaveriks Blender Smoothie Twister Black - OBH Nordica
On pirun paljon helpompi/nopeampi puhdistaa smoothie mukillisen sekotuksen jälkeen. Kaikki muu hoituu edelleen Kitchen Aidilla. :)

Zone-sarja -42%
Blendec 725 vai vita-max 750pro?
Kerkesin blendecin jo tilata, mutta tulin katumapäälle, arvosteluja lukiessa. Kellään kokemuksia näistä kahdesta?

Meillä on Blendtec mutta eri malli, 475. Eroa ei ole kuin noissa ohjelmissa, kone ja kannu ovat muuten 100% samat kuin 725:ssä. En keksi tuosta mitään parannettavaa, tai no, voisi se vähän hiljaisempi olla. Helppo pitää puhtaana ja sekoittaa aivan mitä tahansa. Kannuun integroidut tylsät terät on vaan älyttömän hieno idea - teriä ei tarvitse varoa tiskatessa, eikä nesteet vuoda ikinä läpi. Meillä oli Suomessa Wilfa BL-1200, johon verrattuna Blendtec on käyttökokemuksena aivan eri pallokentällä.

Se tärkein ominaisuus on käytön helppous kasauksesta puhtaanapitoon. Olen hankinnasta asti käyttänyt blenderiä joka päivä.

Blenderiä ostaessa, varsinkin niitä kalliimpia, kannattaa valita malli, mistä on mahdollista ostaa/saada varaosia. Esimerkiksi tuo Kitchen Aid on ainakin varma valinta. Itsellä tuli ostettua Alessin malli, joka poistui aika äkkiä myynnistä. Varaosia ei ole, kun yksi muoviosa rikkoutui. Reklamaatio oli siis täysin turhaa. Nyt mennään teippiviritelmillä, jolla kannu onneksi toimii. Kyseessä oli kuitenkin muuten laadukas blenderi, joten ei olisi heti arvannut että näin käy.

Back
Ylös Bottom