Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla se Kitchen Aid ollu jo kahesti huollossa. Se kumiosa joka pyörittää teriä menee ajan kanssa murusiksi.Ostakaa hyvät ihmiset se Kitchen Aid niin ei tartte uutta enää koskaan.
Ajattelin vihdoinkin vapauttaa OBH Nordican lelublenderin velvollisuuksistaan ja hankkia tilalle pikkuisen tehokkaamman koneen. Budjetin kipuraja menee ~150 eurossa, joten Kitchen Aid mahtuu vielä harkittavien vaihtoehtojen joukkoon. Ilmeisesti myös Kenwoodin ja Krupsin laitteet on yleisesti ihan toimivia ja kestäviä, mutta olisko jollain suositella noilta merkeiltä jotain tiettyä mallia? S225T mainitsikin jo BLX54:n, mutta mihinköhän hintaan semmoisen saattaa lunastaa omakseen jostain kotimaisesta kaupasta?
Kiitti tiedosta. BLX55 vaikuttaa varsin lupaavalta kandidaatilta, nimittäin se näyttäis olevan 300 W tehokkaampi kuin vähintäänkin 50 e kalliimpi Kitchenaidin 5KSB5 ja maksimikierrosnopeuskin on 8000 r/min isompi. Toki tuossa Kenwoodissa on kolmisen desiä suurempi kannu, joten periaatteessa vääntöä on syytäkin löytyä enemmän. Takuu sitten meneekin Kitchenaidin eduksi, nimittäin sille luvataan takuuta 3 v, joka on vuoden enemmän kuin BLX55:lle. Krups Expert 7000 olis tietty vielä noita kahtakin äkäisempi mylly (viiden vuoden takuulla), mutta hinta on jo suht kova (200 e). Olis muuten kiva nähdä sekä Kenwood että Kitchenaid toiminnassa, että vois vertailla kummasta lähtee pahempi ääni :D Oon niin huomaavainen kerrostaloasuja, että haluan häiriköidä naapureitani mahdollisimman vähän.Vähän päälle satkun tuntuu olevan tänä päivänä. Taitaa olla itse asiassa blx55 uudempi malli jo markkinoilla, ainakin Konebox myy 109,00 sellaista.
Ostakaa hyvät ihmiset se Kitchen Aid niin ei tartte uutta enää koskaan.
Kitchen Aid on ollut aivan loistava ostos. Hommasin joulukuussa vanhan blenderin tilalle Kitchen Aidin ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Puhdistus on helppoa ja tähän mennessä ei mikään ole jäänyt menemättä mössöksi Aivan loistava.