Blenderit/kannutehosekoittimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iivili
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ei ole kuin yksi tehosekoitin:

Kitchen Aid
g_B0310014.jpg

http://www.pixmania.com/fi/fi/240282/art/kitchenaid/tehosekoitin-5ksb52-kerma.html

Kestää isältä pojalle ja jauhaa vaikka kiviä.

Tämä vois olla kans aika kova?
http://www.willitblend.com/

EDIT: Wanhaa... :nolo:

Onhan tuo soiva peli. Ja takuuhuoltokin pelaa. Onnistuin jo jauhamaan kappaleiksi sen mustan osan joka pyörittää teriä.
Tosin vähän netistä etsimällä löytyi hyvät ohjeet miten tuo vaihdetaan mutta ehdin jo kiikuttaa ton Kitchen Aidin sinne Töölöön huoltoon.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nostetaas eli uutta blenderiä pitäisi hankkia. Vanhan Braunin blenderin muovisäiliön kierteet jotenkin hajosi ja muutenkaan ei tuo jaksa edes jäisiä marjoja murskata.

Tuossa on ehdoteltu Kitched Aidia, mutta ainakin niiden kahvimyllystä on vähän huonoja kokemuksia -> myyntiin meni. Haluaisin blenderin, joka oikeasti kestää useamman vuoden niin ei kovin lupaavalta kuulosta, jos joku "musta osa" mennyt jo hajoamaan. Ja Amazonista myös vilkuilin noita arvosteluja niin ei oikein vakuuta.

Tietääkö kukaan millane kapistus tämä OBH nordican blenderi on?

OBH-blender-i-tre-farver.gif

Mua kiehtoo tää väri tässä ja hintakin oli: 31,90e :hyper:
Ei taida kovin kestävä olla?mut onhan se söpö, jos ei muuta.

Itse olen jauhanut tuolla jo vuoden päivät ja kestänyt hienosti. Kestää jäitäkin ihan hyvin murskata.:5:

Itse en kyllä noita OBH:n blendereitä voi suositella. Ostin noista sen järeimmän mallin ja sekin nytten hieman paskana. Johtuu osittain siitä että joka aamu se saa kyyditä jäisiä vadelmia ja rahkaa.

Suosittelen edelleen Elloksen magic bullet -kopiota, oliko joku kolmisenkymmentä euroa. Mulla pelannut nyt pari vuotta ja hyvin toimii.

Itse en kyllä noita OBH:n blendereitä voi suositella. Ostin noista sen järeimmän mallin ja sekin nytten hieman paskana. Johtuu osittain siitä että joka aamu se saa kyyditä jäisiä vadelmia ja rahkaa.
Mulla on kanssa toi OBH:n ja kyllä se hyvin pelaa, mutta välillä kun lyö reilusti jäisiä marjoja kulhoon ja pistää pyörimään, niin voi alkaa "sähkö" haisemaan.. :)
Eli ihan hyvä perusblenderi, mutta kovempaan käyttöön en suosittele, ei varmaan kestä hirveän pitkään. Itse sain ton porukoilta lahjaksi, ja olen kyllä ollu ihan tyytyväinen, kulho on vaan hiukan liian pieni.

Viimeksi muokattu:
Itsellä on Philipsin HR2094 ollut öpaut pari vuotta. Hyvin toiminut. Murskaa jäät jne. 750W tehokin ihan riittävästi. Taisi TM:n testissäkin pärjätä aikoinaan aika hyvin (en nyt tähän hätään löydä sitä lehteä).

HR2094_00-GAL-global

No on se varmaan kuitenkin tehokkaampi kuin tämä Philips (virheellisesti sanoin Braun ylempänä), josta löytyy tehoa 350W. Onko koskaan siis tullut tarvetta sörkkiä seosta jotenkin esim. lusikalla kun ei koneisto jaksa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nöy, hyvin tuo on kaikinpuolin pelannu. Hei joskus pitää vähän auttaa lusikalla, jos on tehnyt niin, että eka on laittanu kulhon pohjalle marjoja ym. ja sit päälle heittäny muutaman rahkapurkin. Eli se jauhaa ne marjat mut ne rahkakasat ei liiku ku marjat ns. edessä. Mutta tostakin selviää ku laittaa eka ne rahkat. Ja muutenkin toi tapahtuu vain, jos koko kannu ihan täys. Tehoja tais olla 525W eli koneistossa kyl riittää voimaa, siitä se ei ole koskaan jääny kiinni.

No jos tiedät mikä vaikkapa Mersu on automaailmassa (jos nyt pikkuviat jätetään pois ;) ) ja MoccaMaster kahvinkeittimenä niin Kitchen Aid on sitä sitten keittiömaailmassa. Tehoa on samanverran kuin perus-ruohonleikkurissa, kuten joku tuolla jo mainitsi.

No ei nyt sentään. Kitchen aidissa on 500W moottori. Jos oikeasti tehokkaan blenderin haluaa, niin Waringin hi-power malleissa on 3hv moottori. Tuo on oikeasti koomista, sillä olen omistanut Yamaha-merkkisen perämoottorin jossa oli vähemmän tehoa.

En muista mikä päivä se oli, mutta väliäkö sillä.. Tosta 3hp mega blenderistä näin pätkän telkkarista ja pistihän se hymyilemään. Silppus kaiken marmorikuulista golf mailaan. Jätkä tunki koneseen uutta palikkaa survottavaksi kuin kaupunginpoijaat syksyllä oksia silppuriin. Tuli vähän se shogun veitsisetti mieleen millä leikkaat vaikka naapurin buickin kattopellin auki, jos siltä tuntuu. Koko hupi tais jenkkiläs maksaa sen 400donaa joka ei sinällään ole hurja hinta moisesta pedosta. Tosin voihan sitä ostaa rautakaupasta sen silppurin ja laittaa siitä pirtelöt koko porukalle.
Tais olla enemmän hupilaite kuin käyttöön? Tai ainakin ittellä menis ihan pelleilyyn. Se kuuppa tais olla jotain erikois carbon kuitua kun se kesti iskua kohtuullisesti. Teräpyöri siinä vehkees jotain 20 000 rpm/min. En aatellu yhtään et kuinka kova ääninen koko laite on. Luulis et se melkosta meteliä pitää kun tekee sorbetin jääkuutiosta ja parista tennispallosta.

Bamix pitäisi ostaa, saa muksulle noita vellejä tehtyä. Gigantista ostettu 20e paska meni roskiin, kaamee meteli eikä ollu irrotettavaa päätä, joten puhdistus oli vaikeaa. Esge-nimellä on Bamix täällä Saksassa, mutta en oikein tiedä mikä malli noista kannattaa ostaa. Jossain päin näyttäisi nimi olevan Unold Electronics. Mitäs suositellaan? Paljonko tehoja? Mitkä terät ovat oikea valinta lisävarusteiksi?
http://www.bamix.de/

Tossa De Luxe -setissä tulee tietty kaikenlaista mukana:
http://www.bamix.de/en/deluxe/index.shtml

Bamix pitäisi ostaa, saa muksulle noita vellejä tehtyä. Gigantista ostettu 20e paska meni roskiin, kaamee meteli eikä ollu irrotettavaa päätä, joten puhdistus oli vaikeaa. Esge-nimellä on Bamix täällä Saksassa, mutta en oikein tiedä mikä malli noista kannattaa ostaa. Jossain päin näyttäisi nimi olevan Unold Electronics. Mitäs suositellaan? Paljonko tehoja? Mitkä terät ovat oikea valinta lisävarusteiksi?
http://www.bamix.de/

Tossa De Luxe -setissä tulee tietty kaikenlaista mukana:
http://www.bamix.de/en/deluxe/index.shtml
No tilasin ton De Luxen + loput terät. Katsotaan viikonloppuna onko laatua. Näyttäisi ainakin pirtelöt ja majoneesit tulevan aika helposti:
http://www.youtube.com/watch?v=dzVD5jCSpGg
:eek:

Sokokselta ostettu Wilfa 600w tehosekoitin, maksoi alennusten kanssa +30euroa. Halpiksella mennään ainakin kunnes laukeaa.
Jäitä pystyy murskaan myös, mutta maahantuoja ohjeistaa että nestettä pitää myös laittaa sekaan.

bl-2_iso.jpg

Erosin kirkosta ja löysin uuden Jumalan. Hänen nimensä on Bamix.
Jumankauta mikä värkki! Olen aivan haltioissani tuosta. Siis aivan käsittämätön värkki, tekee mieli vain vaahdottaa ja soseuttaa kaikkea. Olen tehnyt banaanismoothieita, vaahdottanut maitoa ihan huvin vuoksi ja soseuttanut...

Zone-sarja -42%
Tollanen Severin blenderi löytyy. Maksoi peräti 30€. Hyvin toimii.

Mistäs ostit? Murskaako kaikki jääpalat, pähkinät jne... vaivatta?

Itselläkin tuon tapainen blenderi hakusessa. Anttilassa näyttäisi ainakin olevan tollanen ja hintaa löytyy just sen vajaa 30e.

Erosin kirkosta ja löysin uuden Jumalan. Hänen nimensä on Bamix.
Jumankauta mikä värkki! Olen aivan haltioissani tuosta. Siis aivan käsittämätön värkki, tekee mieli vain vaahdottaa ja soseuttaa kaikkea. Olen tehnyt banaanismoothieita, vaahdottanut maitoa ihan huvin vuoksi ja soseuttanut...
Ainoa vika, että välillä loppuu puhti kesken ja tarvitsisi blenderiä. Esimerkiksi jäiset puolukat on aika kova pala sille.

Back
Ylös Bottom