Blenderit/kannutehosekoittimet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iivili
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko jollain kokemusta halvemmista Magic Bullet-kopioista?

Tilasin itse eilen Ellokselta vastaavan härvelin 38 eurolla, siitä syystä että iso monitoimikone jonka yhteydessä blenderi tällä hetkellä on, on turhan kömpelö, vie tilaa ja tuntuu vähän overkillilta silputa jotain yhtä chiliä ja paria valkosipulikynttä parin litran astiassa :jahas: Lisäksi toi monitoimikoneen blenderin terä on jotenkin hajalla...

No, tuon pitäs tulla reilun viikon sisään, voin sitten raportoida kuinka toimii.

Mä tykkään maksaa merkeistä... Luulisin, että 30e ja 80e blendereillä on kuitenkin jotain muutakin eroa kuin pelkkä hinta.
No saattaa niissä ollakin. Mutta aivan yhtä hyvin voivat olla samalta tehtaalta. Kannattaa vertailla eroja jos pääset kyseisiä kapistuksia lähempää hiplaamaan.

Ostin CM:stä jonkin Tefan viime syksynä. Todella hyvin toiminut ja lasikannu jne.
Muistaakseni hintakaan ei ollut paha.

Ainut vaan mikä harmittaa on tuo tolkuton tiski mikä tulee aina käytön jälkeen. Pitäisi olla pari konetta tai edes astianpesukone :)

Tilasin itse eilen Ellokselta vastaavan härvelin 38 eurolla, siitä syystä että iso monitoimikone jonka yhteydessä blenderi tällä hetkellä on, on turhan kömpelö, vie tilaa ja tuntuu vähän overkillilta silputa jotain yhtä chiliä ja paria valkosipulikynttä parin litran astiassa :jahas: Lisäksi toi monitoimikoneen blenderin terä on jotenkin hajalla...

No, tuon pitäs tulla reilun viikon sisään, voin sitten raportoida kuinka toimii.

Mulla on juuri toi Elloksen tehosekoitin ja olen akkani kanssa ollut tosi tyytyväinen siihen. Sillä tulee palautumisjuomat, protskudrinkit, pirtelöt ym... tosi kätevästi. Ja on vielä helppo puhdistaa. Ai niin... Sain sen äidiltä joululahjaksi.

Kallion saiturinpörssissä myytiin ainakin joku aika sitten Magic Bullettia hintaan 30e...

Yritin ettiä gigantin sivuilta sitä punaista 50- luvun mallin shakeria, mutta en löytänyt. Onko kenelläkään kokemuksia siitä? Ravintolat käyttää noita kiinteäteräisiä shakereitä ja ittekin tykästyin niihin tarjoilijana ollessani. Keittiöavun ostaisin het` mutta kun hinta on niin suolainen. Ne modernimmat versiot varmaan ovat ihan hyviä, tuo 50-luvun malli on vaan niin kivan näköinen.
Terähän puhdistuu ihan hyvin laittamalla kuppiin puhdas, lämmin vesi vatkautumaan ja vot.

Reporttia odotellen! Täälläkin kaivataan halpaa ja hyvää sekoitinta:jahas:

Yritin ettiä gigantin sivuilta sitä punaista 50- luvun mallin shakeria, mutta en löytänyt. Onko kenelläkään kokemuksia siitä? Ravintolat käyttää noita kiinteäteräisiä shakereitä ja ittekin tykästyin niihin tarjoilijana ollessani. Keittiöavun ostaisin het` mutta kun hinta on niin suolainen. Ne modernimmat versiot varmaan ovat ihan hyviä, tuo 50-luvun malli on vaan niin kivan näköinen.
Terähän puhdistuu ihan hyvin laittamalla kuppiin puhdas, lämmin vesi vatkautumaan ja vot.

Se voitti Tekniikan Maailman testin just. Täss lukee markkinoijana IdeaTrade Oy ja puhelinnumero 0400 5315737
Ja Googlella löyty tommonen

Ideatrade Oy
Mikael Ruola
Bulevardi 30 i
FI-00120 Helsinki, Finland

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä se mun silmään ihan samalta laitteelta näytti....ja paketissa luki magic bullet...

Tilasin itse eilen Ellokselta vastaavan härvelin 38 eurolla.... voin sitten raportoida kuinka toimii.

I'm in love :haart:

Noi pienemmät sekoitusastiat on täydellisen kokoisia (pienessä silppuaa sipulin ja chilin jne, isommassa sekoittaa rahkan, marjat ja öljyn) ja mukana tulee kuitenkin blenderi, jossa saa isomman satsin tavaraa sekaisin. Tuskin tulen hirveästi mehupuristinta käyttämään, mutta eipä lisäominaisuuksista haittaa ole. Pitää nyt katsoa miten tää kestää käytön, muuten suosittelen kyllä.

Zone-sarja -42%
Toiseksi uusimmassa TM:ssä oli blenderitesti. Mukana oli lähes pelkästään hieman kalliimpia malleja, eli noin 150-250€, en ole vielä juttua tarkemmin lukenut. Taisi olla yksi joku 60€ malli, joka jäikin hännille. Voittajaksi tuli 230€ Kitchen Aid.

Tuli vihdoin hommattua blenderi. Braunin MX2000 käyttänyt muutaman päivän ja on kyllä mainio vehje. Ei tarvi montaa sekuntia tavaraa pyöritellä kun tulee banskuista silppua. Aamu- ja välipalat tulee todella kätevästi ja maukkaasti tolla värkillä:kuola:

I'm in love :haart:

Noi pienemmät sekoitusastiat on täydellisen kokoisia (pienessä silppuaa sipulin ja chilin jne, isommassa sekoittaa rahkan, marjat ja öljyn) ja mukana tulee kuitenkin blenderi, jossa saa isomman satsin tavaraa sekaisin. Tuskin tulen hirveästi mehupuristinta käyttämään, mutta eipä lisäominaisuuksista haittaa ole. Pitää nyt katsoa miten tää kestää käytön, muuten suosittelen kyllä.

Alkaa mennä hermot mun sauvasekottimeen (ikä 20v., teho 5w) ja tekis mieli hankkia joku tehokas ja monipuolinen härveli, joka tekis suosiolla selvää esim. umpijäisistä marjoista. Vaihtoehtoina on hyvä sauvasekoitin tai vähintään 500w tehoinen blenderi, mutta myös Elloksen "varokaa halpoja kopioita" -magic bullet kiinnostais kovasti (elättelen toiveita porkkanamehusta, kivanvärisistä jäähilejuomista :kippis1: ja siitä, että protskupirtelön sekottamisen jälkeen ei tarviis tiskata kuin kuppi..).

Kysyisinkin sulta Halo (ja muilta, joilla tuo laite on), että murskaako tuo Elloksen kone myös jäätä? Entä oletko kokeillut sitä mehulinkoa? Ja oletko edelleen in love tai ainakin tyytyväinen laitteeseen? Yritin Ellokselta kysellä lisätietoja tuotteesta, mutta ei ole tullut vastausta. Alkuperäinen MB kiinnostaa tietenkin myös, mutta jos yhtä hyvän saa halvemmalla, niin....

Back
Ylös Bottom