Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No saattaa niissä ollakin. Mutta aivan yhtä hyvin voivat olla samalta tehtaalta. Kannattaa vertailla eroja jos pääset kyseisiä kapistuksia lähempää hiplaamaan.Mä tykkään maksaa merkeistä... Luulisin, että 30e ja 80e blendereillä on kuitenkin jotain muutakin eroa kuin pelkkä hinta.
Onko jollain kokemusta halvemmista Magic Bullet-kopioista?
Tilasin itse eilen Ellokselta vastaavan härvelin 38 eurolla, siitä syystä että iso monitoimikone jonka yhteydessä blenderi tällä hetkellä on, on turhan kömpelö, vie tilaa ja tuntuu vähän overkillilta silputa jotain yhtä chiliä ja paria valkosipulikynttä parin litran astiassa :jahas: Lisäksi toi monitoimikoneen blenderin terä on jotenkin hajalla...
No, tuon pitäs tulla reilun viikon sisään, voin sitten raportoida kuinka toimii.
Tilasin itse eilen Ellokselta vastaavan härvelin 38 eurolla, siitä syystä että iso monitoimikone jonka yhteydessä blenderi tällä hetkellä on, on turhan kömpelö, vie tilaa ja tuntuu vähän overkillilta silputa jotain yhtä chiliä ja paria valkosipulikynttä parin litran astiassa :jahas: Lisäksi toi monitoimikoneen blenderin terä on jotenkin hajalla...
No, tuon pitäs tulla reilun viikon sisään, voin sitten raportoida kuinka toimii.
Yritin ettiä gigantin sivuilta sitä punaista 50- luvun mallin shakeria, mutta en löytänyt. Onko kenelläkään kokemuksia siitä? Ravintolat käyttää noita kiinteäteräisiä shakereitä ja ittekin tykästyin niihin tarjoilijana ollessani. Keittiöavun ostaisin het` mutta kun hinta on niin suolainen. Ne modernimmat versiot varmaan ovat ihan hyviä, tuo 50-luvun malli on vaan niin kivan näköinen.
Terähän puhdistuu ihan hyvin laittamalla kuppiin puhdas, lämmin vesi vatkautumaan ja vot.
Kallion saiturinpörssissä myytiin ainakin joku aika sitten Magic Bullettia hintaan 30e...
Tilasin itse eilen Ellokselta vastaavan härvelin 38 eurolla.... voin sitten raportoida kuinka toimii.
Tän hienompaa ei oo: vaaleenpunanen 5-speed KitchenAid!
http://www.kitchenaid.com/catalog/product.jsp?src=Blenders&cat=171&prod=1218
Kitchenaid.com sanoi:The unique pitcher shape, patented blade and powerful 0.9 horsepower motor
Nostan 6 päivää vanhaa threadia turhuuksilla. Ristiinnaulitkaa minut sen vuoksi.
http://www.youtube.com/watch?v=zxa_64EOmFI
.edit. Nyt kaikki niitä muumioita postaamaan, jotka ovat tämän vekottimen aiemmin nähneet.
LOL.
I'm in love :haart:
Noi pienemmät sekoitusastiat on täydellisen kokoisia (pienessä silppuaa sipulin ja chilin jne, isommassa sekoittaa rahkan, marjat ja öljyn) ja mukana tulee kuitenkin blenderi, jossa saa isomman satsin tavaraa sekaisin. Tuskin tulen hirveästi mehupuristinta käyttämään, mutta eipä lisäominaisuuksista haittaa ole. Pitää nyt katsoa miten tää kestää käytön, muuten suosittelen kyllä.