Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Mulle tuli hedari tosta Danan jauhamisesta, ei jumalauta mitä lässytystä.

Samaa mieltä, että olis jo viikkotehtävän aika. Tyhjänpäiväistä menoa. EsaJ ja Minna avas sit pelin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi homo Ninokin aika vituttava tapaus.. Sami ja Esa J <3

e: Kadi on kyllä ollut mun kaikkien aikojen suosikki BB-asukas

Jos tota pitäis kuunnella tulisin NIIIIN hulluks... Kaikkee tota!
Ihmeellistä kuin ihmisten pitää olla huomion keskipisteenä. Pikku "näyttelijä" ihan hajalla kun Kätlin vie spotlightin... :D

Jos tota pitäis kuunnella tulisin NIIIIN hulluks... Kaikkee tota!
Ihmeellistä kuin ihmisten pitää olla huomion keskipisteenä. Pikku "näyttelijä" ihan hajalla kun Kätlin vie spotlightin...

No mutta ei toi mikään reaalimaailma ole. Suosiostahan tossa nimeenomaan kilpaillaan niin voi se kännissä alkaa ahistamaan ja kyseenalaistamaan omaa suosiotaan.

ois sami voinu kusta sen homon päälle ku siihen malliin jo repi niitä trikoitaan jalasta että alkaa moiseen toimenpiteeseen. ois ollu aika ylläri käänne ku ois moisen tehny :D

Vittu miten kateellista porukkaa tuolla on, ainakin Dana ja Jelena. Valittaa siitä että Kätlin on hyvännäkönen:david:

Tuntuu et tota Esa A:ta ei edes kiinnosta olla tuolla:lol2:

:D Siis mä en nyt ees tajunnu että se Aso on häädetty talosta? Ihmettelinkin että missä se nyt oikeen on? Sehän oli niin äijä. :rock:

Ja mahtaa Esa A:lla olla aikamoiset tuskat ennen nukkumaanmenoa kun ei oo päässy pelaamaan päivään EVE-onlineä saatika kattomaan Star Trekin keräilyjaksoja. :D

Tuntuu et tota Esa A:ta ei edes kiinnosta olla tuolla:lol2:

Äläs nyt, se saattaa olla siellä pitkäänkin. Ei ärsytä ketään ja roikkuu vaan taustalla -> ei joudu häätöäänestyksiin. Sitten sillä on vielä takana kaikki nörtit ja mensalaiset äänestämässä jäämisen puolesta jos joskus sattuu joutumaan äänestykseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom