Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ei voita. Parin viikon jälkeen alkaa olla jo vakiotavaraa äänestyksissä. Tulee aivan liikaakin Kadi mieleen.toivon silti sydämeni pohjasta että kätlin ei voita tätä kisaa. Pelkällä ulkonäöllä ei saa voittaa tota kisaa.
Etsii päivät geokätköjä piha-alueelta ja välillä pistää jalalla koreasti Bon Jovin tahtiin.Tekeekö se Esa A siellä ikinä mitään, koska yhdessäkään otsikossa ei oo näkyny
Jos tota pitäis kuunnella tulisin NIIIIN hulluks... Kaikkee tota!
Ihmeellistä kuin ihmisten pitää olla huomion keskipisteenä. Pikku "näyttelijä" ihan hajalla kun Kätlin vie spotlightin...
ois sami voinu kusta sen homon päälle ku siihen malliin jo repi niitä trikoitaan jalasta että alkaa moiseen toimenpiteeseen. ois ollu aika ylläri käänne ku ois moisen tehny :D
Nino on ihan loistava tapaus, heittää hyvää juttua Sampon kanssa.Toi homo Ninokin aika vituttava tapaus.. Sami ja Esa J <3
e: Kadi on kyllä ollut mun kaikkien aikojen suosikki BB-asukas
Tuntuu et tota Esa A:ta ei edes kiinnosta olla tuolla:lol2:
Mitä sää höpötät?:D:D Siis mä en nyt ees tajunnu että se Aso on häädetty talosta? Ihmettelinkin että missä se nyt oikeen on? Sehän oli niin äijä.
:D Siis mä en nyt ees tajunnu että se Aso on häädetty talosta? Ihmettelinkin että missä se nyt oikeen on? Sehän oli niin äijä.