Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ihan kuin tässä kaikki itse oltaisiin niin täydellisiä. Helppo se on alle 20 vuotiasta ruveta haukkumaan jossain nettipalstalla. Ihmiset puuttuvat muutenkin nykyään ihan liikaa toisten asioihin. Miten se nyt on sulta tai multa pois jos joku ei maksa vuokraansa? Ei se hänestä huonompaa ihmistä tee kuin sinä tai minä. Pitää myös ottaa huomioon, että kaikki mitä luette lehdistä on vain median näkökulma.

Miettikää millaiset lööpit teistä olisi jos olisitte julkkiksia. Voisi ne jokaviikonloppuiset baarireissut olla aika mielenkiintoista luettavaa.

Ei sillä että Ragnarista pitäisin, mutta ihan turhaa vittuilua.

No ihan kuin tässä kaikki itse oltaisiin niin täydellisiä. Helppo se on alle 20 vuotiasta ruveta haukkumaan jossain nettipalstalla. Ihmiset puuttuvat muutenkin nykyään ihan liikaa toisten asioihin. Miten se nyt on sulta tai multa pois jos joku ei maksa vuokraansa? Ei se hänestä huonompaa ihmistä tee kuin sinä tai minä. Pitää myös ottaa huomioon, että kaikki mitä luette lehdistä on vain median näkökulma.

Miettikää millaiset lööpit teistä olisi jos olisitte julkkiksia. Voisi ne jokaviikonloppuiset baarireissut olla aika mielenkiintoista luettavaa.

Ei sillä että Ragnarista pitäisin, mutta ihan turhaa vittuilua.

Moi Ragnar.

Ihmiset puuttuvat muutenkin nykyään ihan liikaa toisten asioihin. Miten se nyt on sulta tai multa pois jos joku ei maksa vuokraansa? Ei se hänestä huonompaa ihmistä tee kuin sinä tai minä. Pitää myös ottaa huomioon, että kaikki mitä luette lehdistä on vain median näkökulma.
Kyllä se, ettei hoida velvollisuuksiaan ja jättää laskunsa maksamatta, tekee mun mielestä huonomman ihmisen. Ainakin huonomman kuin mitä minä olen.

Tuo Ragnar vaikkuttais seiskan perusteella kantavan tavaraa kaupoista maksamatta ihan urakalla... Miettikääs, kun tuo on jäänyt noin monta kertaa kiinni ja kuinka helppoa kaupasta on varastaa, että kuinka paljon se on sitä tavaraa kääntänyt.

Siis oikeesti... Hänen TÄYTY ostaa vaatteita sillä kustannuksella että vuokra jää maksamatta?

Rakastan tällaista huolettomuutta, koska tällaiset ihmiset saa mut näyttään jopa melko järkevältä.

No kyl varmaan jos se hauis perustuu siihen et on helvetin iso pumppi päällä koko ajan, lihas ei hävii niin nopeesti.
Jep. Itse en oo salila käynyt kolmeen vuoteen ja vaikka läskiä on tullut ja lihaksia hävinnyt jonkun veraan niin ainakaan ensimmäisenä vuotena ei lihaskato ollut mitenkään hirveän suuri. Edelleen paino siinä 110 kg tuntumassa. Vähän enemmän läskiä ja vähemmän lihaksia mutta silti olen ihan tyytyväinen kroppaani. Ja pituus 180 cm. Ei ne lihakset ihan tuosta vaan häviää jos on harrastanut urheilua melkein koko ikänsä ja sit on harrastamatta muutaman kuukauden.

Aso oli ihan hyvä voittaja. Esa oli mun suosikki mutta kun ei mies köyhä ole niin suotakoon Asolle voiton. Kasvoi ihan sikana ihmisenä. 24/7 tulltu katottua ihan liikaa ja Kätlin ei ollut todellakaan voittoa ansainnut. Mimmi ei muuta ajattelekaan kuin itseään. Hyvä aso!! Ehkä joskus ilmestyy Aso-Kebab niminen paikka jonnekkiin Turkuun. Kyllä itse ainakin kävisin syömässä muutaman kerran:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom