Viime kausi jäi välistä ja nyt on ihan mukava katsella taas bb:tä. Nämä jaksot katsoneena täytyy sanoa että aika mielenkiintoiset ihmiset tuonne on saatu. Mielellään seuraa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jeap samalla sivuutettiin kokonaan minnan ja esan toiminta ynmOlipas huono koontilähetys eilen. Piti ihan väkisin saada enemmän draamaa lähetykseen ja olihan siellä avautumista. Ketä kiinnostaa se?
ei riittäs mun huumori jos joku jätkä tulis läpällä nuoleen. samantien uittasin paljussa.
Mutta eikös se Ragnar kuolaa myös Kätlinin perään? Niin kai se silloin on aika bi. Mun mielestä kyllä kukaan näistä tämän kauden tyypeistä ei ole mitenkään verraatavissa Nikoon. Niko oli niin käsittämättömän sekaisin ja ärsyttävä, ettei mitään rajaa. Nämä tyypithän on ainakin tähän asti nähdyn perusteella melkein järjissään. Se Ninon avautuminen Kätlinille viime jakson lopussa oli kyllä aika outoa, taitaa mies olla vähän kujalla.siis oliko jollekin muka yllätys että ragnar on homppeli :S. niin kuin myös sampo ja nino. turha mitään bi juttuja höpöttää, mies jos on bi nii se on homo ja sillä selvä imo.
jokainen tietty saa olla mitä on, mutta aina pitää verhoutua ton bi jutun taakse. viimekaudella esim niko oli bi, höpö juttuja. miehillä varsinkaan ei voi olla mitään välimuotoja. homo on homo ja bi on homo mun silmissä. tuo läpällä limominenkin miesten kesken on niin vitun homoa ku olla ja voi, muka niin saatanan hauskaa. en ees läpällä vois tollasta tehä, ei riittäs mun huumori jos joku jätkä tulis läpällä nuoleen. samantien uittasin paljussa.
Nino on hyvä kun sanoo asiat suoraan ja puhuu asiaa. Ilmeisesti tarkotti tota Kätlinin huomion hakuisuutta.Se Ninon avautuminen Kätlinille viime jakson lopussa oli kyllä aika outoa, taitaa mies olla vähän kujalla.
Jotain sellaistahan se valitti, että Kätlin olisi ollut sille jotenkin ilkeä. Ei tuosta koosteesta ainakaan mitään sellaista näkynyt, mutta siinä ei tietysti kaikkea näekään, mitä talossa tapahtuu.Nino on hyvä kun sanoo asiat suoraan ja puhuu asiaa. Ilmeisesti tarkotti tota Kätlinin huomion hakuisuutta.
Tarkoitat varmaan Esa A:ta? :DEi noista tyypeistä voi oikeen olla mitään mieltä, kun ei niistä kukaan oikeen oo selvinpäin Terttua ja Jaria lukuunottamatta.
Ehkä sitten kun toi viinalla läträäminen loppuu, saa jotain kuvaa millasia ihmisiä ne oikeasti on.
Hauska nähdä nyt kun kaikki on niin hyvää pataa ja kustaan hunajaa, mutta tahti muuttuu ensi viikolla kun puolelle jengistä tulee paskat oltavat ja toiselle puolelle entistä paremmat.
Hauska nähdä nyt kun kaikki on niin hyvää pataa ja kustaan hunajaa, mutta tahti muuttuu ensi viikolla kun puolelle jengistä tulee paskat oltavat ja toiselle puolelle entistä paremmat.
Täytyy kyllä sanoa että tylsin kausi tähän mennessä enkä jotenki jaksa uskoa että muutosta tulisi. Britanniassahan ne lopetti tämän formaatin:(
toi on ehkä vitun perseestä että nykysin tehdään tonne bb:hen osallistujille niin paskat olot ku vaan voi. Sehän on masentavaa katsoa kun siellä tehdä mitään muuta ku valitetaan kaikesta kun ei oo ruokaa eikä saa ees nukkua. Vituttaa noi käsikirjoittajien touhut. tykkään katella vaan normaaleja viikkotehtäviä ja sohvalla löhöilyä, sekä dokaamista. Ketä kiinnostaa katsoa laumaa angstaavia vinkuintiaaneja?
Ite katon taas mieluummin sitä ainaista valitusta ja hajoilua ja kanssaeläjiin vittuuntumista.toi on ehkä vitun perseestä että nykysin tehdään tonne bb:hen osallistujille niin paskat olot ku vaan voi. Sehän on masentavaa katsoa kun siellä tehdä mitään muuta ku valitetaan kaikesta kun ei oo ruokaa eikä saa ees nukkua. Vituttaa noi käsikirjoittajien touhut. tykkään katella vaan normaaleja viikkotehtäviä ja sohvalla löhöilyä, sekä dokaamista. Ketä kiinnostaa katsoa laumaa angstaavia vinkuintiaaneja?
Tarkoitat varmaan Esa A:ta? :D
Joo, mistä mä ton Jarin revin :lol2: