Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Muro-Esa voisi minun puolesta vaikka voittaa. Ei oikein iske nuo muut yli-innokkaat kiljujat ja sitten tuo yksi herran lähettiläs. Varmasti Esan kanssa tulisi tosielämässä parhaiten toimeenkin.

e. tumuu: ihan jo odotin kyseistä vastausta :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MURO-ESA FIILISTELEMÄSSÄ Bon Jovia = kauden paras hetki HELPOSTI!!

Oliko toi se kohta, jossa se veti niitä portaita ylös-alas. :hyper:

Toi toinen Esa, joka meni sviittiin on imo kaikkein normaalein tyyppi koko talosta. Hyvä, että mahtuu semmonenki tonne. Lottaan taas meni hermot lopullisesti: tyttö sanoi jo haastattelussa, että suuttuu, josei saa tahtoaan läpi. Nyt se sitte alko vinkumaan ton mummon laulusta. Ei helv... :curs:

Oliko toi se kohta, jossa se veti niitä portaita ylös-alas. :hyper:

Toi toinen Esa, joka meni sviittiin on imo kaikkein normaalein tyyppi koko talosta. Hyvä, että mahtuu semmonenki tonne. Lottaan taas meni hermot lopullisesti: tyttö sanoi jo haastattelussa, että suuttuu, josei saa tahtoaan läpi. Nyt se sitte alko vinkumaan ton mummon laulusta. Ei helv... :curs:

Joo se Lotta oli kyllä aika naurettava:david:

Esa A. antaa mahtavia fiiliksiä! Ensin vatsanpohjassa tuntuvia myötähäpeilyjä pk-huonelaululle ja tanssiesityksille. Sitten lopussa vielä kyynel vierähti poskelle katsoessa sitä tuskaa mikä Esan kasvoilta paistoi viimeisen hitaan aikana. Yksin, sohvalla silmät suljettuina, Esa....:worship:

Olin väärässä. Tästä tulee loistavaa tai sitten oli vain saatu eiliseen lähetykseen kaikki helmet. Nino vs. EsaJ jutusta tulee olemaan hauska nähdä miten siinä lopulta käy.

Todella hyväntahtoista porukkaa paitsi Lotta kiukutteli ellei tuo ole vielä alun hyssyttelyä.

Terttu ja MuroEsa aiheuttaa myötähäpeää mikä on aika tuskaista nähdä. Toivottavasti lähtevät ekoina.

Joo ei Mummo ja Muro-Esa (team M&M) oikeen sovi tonne, kukaan ei oikee tykkää niistä. Aiheuttaa syvää myötähäpeää :D

Äiti huomas ku katoin BB:tä tossa yks päivä ja kysy että onko nuo naiset sun mielestä hyviä tyttöystävä ehdokkaita. Olin vaan että wtf ja sitte se valitti koko vitun jakson kuinka turha ohjelma se on, meni koko jakso hukkaan :curs:

Muro-Esa on kovis, sekoittaa pakkaakin sopivasti. Terttu puolestaan ei sovi tuonne yhtään ja saisikin lähteä ekana...ja todennäköisesti lähteekin.

Pitkästä aikaa hyvän tuntuinen kausi. Ei oo mitään vajakkeja tai kusipäitä vaan ihan hyväntahtoisia ihmisiä. Melkein haluis olla itekin mukana.

Muro-Esa on kovis, sekoittaa pakkaakin sopivasti. Terttu puolestaan ei sovi tuonne yhtään ja saisikin lähteä ekana...ja todennäköisesti lähteekin.
Mua ihmetyttää mikä on saanut Tertun ja Muro-Esan osallistumaan tähän? Onko Esari ajatellu repäistä ja lähteä telkkariin olemaan hiljaa? Kummallista.

On muuten Esa J näköjään meikäläisen työkaveri viime kesältä. Pieni on maailma perkele. Erittäin hieno mies, ja sen oloinen että piirakka mielessä varmasti taloon lähteny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom