Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
MURO-ESA FIILISTELEMÄSSÄ Bon Jovia = kauden paras hetki HELPOSTI!!
hehe ;)Muro-Esa voisi minun puolesta vaikka voittaa. Ei oikein iske nuo muut yli-innokkaat kiljujat ja sitten tuo yksi herran lähettiläs. Varmasti Esan kanssa tulisi tosielämässä parhaiten toimeenkin.
e. tumuu: ihan jo odotin kyseistä vastausta
Oliko toi se kohta, jossa se veti niitä portaita ylös-alas.
Toi toinen Esa, joka meni sviittiin on imo kaikkein normaalein tyyppi koko talosta. Hyvä, että mahtuu semmonenki tonne. Lottaan taas meni hermot lopullisesti: tyttö sanoi jo haastattelussa, että suuttuu, josei saa tahtoaan läpi. Nyt se sitte alko vinkumaan ton mummon laulusta. Ei helv... :curs:
Vois hiukan kilahdella itellä tuolla."Minä en tykänny siitä laulusta!"
e. Possu ilmeisesti luulee saavansa nahkamyyrää tänä yönä
Esari oli niin liekeissä! :lol2:MURO-ESA FIILISTELEMÄSSÄ Bon Jovia = kauden paras hetki HELPOSTI!!
Mua ihmetyttää mikä on saanut Tertun ja Muro-Esan osallistumaan tähän? Onko Esari ajatellu repäistä ja lähteä telkkariin olemaan hiljaa? Kummallista.Muro-Esa on kovis, sekoittaa pakkaakin sopivasti. Terttu puolestaan ei sovi tuonne yhtään ja saisikin lähteä ekana...ja todennäköisesti lähteekin.
Muro-Esa on kovis, sekoittaa pakkaakin sopivasti. Terttu puolestaan ei sovi tuonne yhtään ja saisikin lähteä ekana...ja todennäköisesti lähteekin.
Onkohan mul joku pakkomielli nauraa pieruille :D hahah, pakko oli tehdä ihan oma video tuosta jelenan fartista! :D
BB-jelena farting:
http://www.youtube.com/watch?v=_zObaQtO_Fc