Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Musta tolla Tertulla on jotenkin kauhee yritys päällä kokoajan, hirveen epäaidon oloinen ihminen. Jatkuvaa itsensä korostamista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musta tolla Tertulla on jotenkin kauhee yritys päällä kokoajan, hirveen epäaidon oloinen ihminen. Jatkuvaa itsensä korostamista.

Mun mielestä se vaikuttaa siltä niinku se olis oikeestikki tommonen, ja sehän siinä onki niin hirveää

Mun mielestä se vaikuttaa siltä niinku se olis oikeestikki tommonen, ja sehän siinä onki niin hirveää

Hänhän on jonkin sortin Joensuulainen "kylähullu" ja siis on oikeasti juuri tuollainen... :rolleyes:

Oliko toi se kohta, jossa se veti niitä portaita ylös-alas. :hyper:

Toi toinen Esa, joka meni sviittiin on imo kaikkein normaalein tyyppi koko talosta. Hyvä, että mahtuu semmonenki tonne. Lottaan taas meni hermot lopullisesti: tyttö sanoi jo haastattelussa, että suuttuu, josei saa tahtoaan läpi. Nyt se sitte alko vinkumaan ton mummon laulusta. Ei helv... :curs:

Kertokaa nyt, että mitä helvettiä se Esa oikein meinas kun se harrasti porrasjumppaa musiikin tahdissa? Meni kyllä niin yli ettei mitään rajaa.

Saattaa se ollakin, en mä tiedä. Jotenkin mulle vaan tulee sellaset fiilikset :D

Miksei noi tee mitään repäsevää? Mä ainakin hinkkaisin salaa kulliani toisten hammasharjoihin jne jne.

Miksei noi tee mitään repäsevää? Mä ainakin hinkkaisin salaa kulliani toisten hammasharjoihin jne jne.

Ihan sama tuli jokin aika sitten mieleen. Olis siistiä repeillä itsekseen kun toiset pesis hampaitaan ja vain itse (ja miljaaardi katsojaa) tietäisi missä harja on vähän aikaa sitten ollut.

Hyvää jälkikomiikkaa seuraisi siitä kun kaverit poistuis talosta ja kuulis asiasta jälkikäteen omaisiltaan. :D

juokse homo juokse :lol2:

sopi ku nyrkki silmään tohon kohtaan..

Kateellisten ämmien kännijauhantaa. Vois jo pikkuhiljaa alkaa joku viikkotehtävä. Vähän alkaa jo kyllästyttää tämä ainainen kännäily.

e. Päiväkirja-avautumisessa hieman punainen lanka hukassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom