Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiku mitä vitun vittua!!

Iltalehti on homo!! :D Siis mä tosta otsikosta jotenkin oletin... Ja ei tota Asoo ainakaan 22.30 => ite nähny kertaakaan!

esa.gif

Tuo linkki pyörähti jommassakummassa threadissa jo aiemmin, mutta omaan silmään yhdennäköisyyttä tuohon Ragnariin on lähinnä vaaleat hiukset. Kasvot ei näytä juurikaan samalta.

Tän päiväsen jakson perusteella vois todeta, että talossa on kaksi todella kuivaa narttua. Tuija ja Nino.

siis oliko jollekin muka yllätys että ragnar on homppeli :S. niin kuin myös sampo ja nino. turha mitään bi juttuja höpöttää, mies jos on bi nii se on homo ja sillä selvä imo.

jokainen tietty saa olla mitä on, mutta aina pitää verhoutua ton bi jutun taakse. viimekaudella esim niko oli bi, höpö juttuja. miehillä varsinkaan ei voi olla mitään välimuotoja. homo on homo ja bi on homo mun silmissä. tuo läpällä limominenkin miesten kesken on niin vitun homoa ku olla ja voi, muka niin saatanan hauskaa. en ees läpällä vois tollasta tehä, ei riittäs mun huumori jos joku jätkä tulis läpällä nuoleen. samantien uittasin paljussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom