Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Olis muuten melko tiukkaa ollut et olis hankkiutunut sika-influenssaan tonne ja pistänyt vituiks koko BB-kauden :D
Ois kieltämättä aika kova homma... päästettäisköhän tarttunutta ees ulos sieltä? :D

Muro-Esa osaa kyl tilannetajun. "Puhuttaisko vaikka säästä?" ja sit se neljä ylähammasta-virne päälle. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei jumalauta tota Terttua. En jaksais kauaa, puhuu ihan pehmoisia.
Todellakin! Ihan vitun ärsyttävää tommonen "mä oon vanhempi kuin sinä, joten sinä et tiedä mistään mitään". Ja sitten se vielä selitti siellä päiväkirjahuoneessa jotain, että asioista voi kiistellä, mutta ei tartte mennä henkilökohtaiseksi. Vaikka itse oli koko ajan vaan jauhanut, kuinka se tuija? (vai mikä se nyt on) ei ymmärrä mitään yms. Okei, kyllä niitä makkaroita varmaan voi syödä, mutta tartteeko siitä ruveta tolla tavalla paasaamaan ja dissaamaan muita, jos ne on eri mieltä! :curs:

Tällä hetkellä kyllä mummo on ärsyttävyyslistalla kirkkaasti ykkösenä. Muut ei sitten taidakaan olla kovin ärsyttäviä. Aso olis muuten, mutta se vetää niin överiksi, että se on jo vitsi. Noi homotkinhan vaikuttais kaikki melkein normaaleilta ihmisiltä, kukaan ei oo lähellekään samanlainen kuin viime vuoden Niko. :thumbs:

Joo on tää kyl... Homoja ja ulkomaalaisia enemmän kun heteroita suomalaisia joita kuitenkin valtaväestö edustaa.. :D

Ja tosta piti vie mainita et ootteko huomannu et aluks (about esittelyt ja eka jakso) jokainen tyyppi tuntuu olevan ihan päästään vialla ja jotenkin outoja, sit ne muuttuu ihan normaaleiks (tosin julkisuustyrkkyjä kyl suurin osa) :D

Aso, hyvä ku heti ku ei kaverille tytöt lämpene eikä pullonpyörityksessä oikeen iske (niinku ilmeestäki jo huomas) nii itketään exän perään. Voi parkaa :D Muuten herja kaveri ku vetää nii överiks

Terttu, itteeki ärsyttää aina toi et "oon vanhempi ja tiiän miten hommat hoidetaan" -asenne, ja ei siinä mitää jos on oikeessa mutta jos sitä käytetään vaan verukkeena nii.... :curs: (tosin toi mamma vaikuttaa et ois nähny aika paljon maailmaa mutmut..)

BB finaalinelikko veikkaus:
Ragnar (melko varma voittaja ;D)
Kätlin (bb-kadi 2)
Sampo (bb-Niko pari tuotantokautta sitten / monkeymika 2)
Lotta
(jos ei tulis lisää porukkaa)

Vappu
Varttu.jpg

Terttu
632534.jpg

Esa A:lla laskelmointi-ilme päällä koko ajan.

Huomasin kans. Ei pystyis olla ton ihmisen seurassa kun ei tiedä yhtään mitä se ajattelee. Sama outo "hymy" ihan koko ajan.

Vappu
Varttu.jpg

Terttu
632534.jpg

Eikö muka oo tota Tertun pärstää muokattu? :eek: Ei nimittäin näytä yhtään Tertulta.

BB finaalinelikko veikkaus:
Ragnar (melko varma voittaja ;D)
Kätlin (bb-kadi 2)
Sampo (bb-Niko pari tuotantokautta sitten / monkeymika 2)
Lotta
(jos ei tulis lisää porukkaa)

Perusmukavat jannut, jotka ei aiheuta hirveitä kriisejä siellä menee väkisinkin loppuun. Itkupotkuraivareilla vain pääsee häätöäänestykseen.

Kahtoin eilen tuon koosteen ja pari kertaa ihmettelin kuka ihmeen jätkä tuolla takana vilahti, kun ei näyttänyt tutulta ja vasta ihan lopussa tuli selville, että siellähän on joku muukin Esa. Oli aika helvetin piilossa tuo kaveri, kun olen molemmat koosteet katsonut ja nyt vasta osu silmään tuollanenki.
Aika tylsää perusmeininkiä tämä bb ollut. Olisi joku edes hieman täysijärkisempi metsän mies sinne tungettu niin olisi jotain muitankin kuin pelkkiä homoja ja blondeja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom