Big Brother 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo meinaakohan toi nyt tosissaan että muut rupeis tanssii ton pillin mukaan ja syömään tuolla jotain pelkkää tunaa ilman mausteita

Meinaa, eikä tee itse ruokaa talossa.

Toivottavasti tulee lisää lössiä. Vaikka zorbadella olikin perseestä, niin nyt toi porukka on turhan hyviä ystäviä keskenään. Perkele ku Henkka äänestettiin pois, nyt vasta ymmärrän sen ylivertaisuuden.

Kaarlon kommentit sorbuksen punaisen lihan syönnistä :D
Miettikää mikä sika mä oon, ku sanon näin. Mutta tehdäänkö toi herkullinen lihapata vasta maanantaina, kun voidaan tehdä se kokonaan lihaan? Kaarlo virnisteli ja sai kaikki nauramaan.

:D

Zorro has left the building. hooray! Tuo valkosipuli pelleily oli kyllä Zorrolta taas niin järkyttävän naiivia touhua...Saas nähdä mitä huomenna on luvassa.

Ihan oikein, ois voinu sanoo soikkelille ton vaikka päin naamaa. Mulle ei kyllä tulis mieleen alkaa vinkuu jostain toisten tekemästä safkasta että ei voi syödä. Enhän mäkään tietty kylässä ollessa aina kaikesta safkasta tykkää mutta totta helvetissä se safka syödään mitä tarjotaan ja tietty sanotaan vielä että "jumatsuikka ku on hyvää" vaikka oliski ihan perseestä.

edit: allergiat on tietty eriasia.

Ja se minua ihmetytti kaikkein eniten että miksei Sorella voinut itse tehdä omia ruokiaan jos kerran yleiset ruoat ei häntä miellyttäneet. Minusta silloin se on ainoa vaihtoehto, turha odottaa että koko muu jengi rupeaa tekemään hänelle omaa satsiaan saati muuttamaan koko ruokailutottumustaan yhden nirppanokan takia.

edit: allergiat on tietty eriasia.

Totta. Tässä tapauksessa vaan 30 vuotias nainen ei voi syödä valkosipulia, koska ei siitä tykkää. Mutta ymmärtäähän sen miten ikävästi se narskuu hänen hampaissaan. Ei vittu sanon minä.. On tosiaan ämmää kohdeltu kuin pumpulissa.

Vielä kaikille viimeisen kerran.
390797.jpg

ps. Meillä ei tule ikävä sinua.

Ihanaa kun Sorella lähti.

Huomista jännätessä kakat housuissa. Iik.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom