Big Brother 2006

todellakin, Wangers.. What A Fuck?? Piece of Pete..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sorella: "Mä en halua kommentoida noihin seksijuttuihin, etten vaan joudu lööppeihin. Mähän oon opettajakin." Voi jumalauta, lehmä oli viikon talossa ja joutui jo vierailemaan kyttikselläkin. :lol2:
Pieni reality-check voisi olla Sorballe paikallaan.
ja kaiken lisäksi kaki jutteli lähinnä kaarlon kanssa niin tää :david: heittelee noita typeriä välikommentteja vessasta:wall: . raivostuttava kanttura:curs:

Katsoin tuon brittien 7. tuotantokauden, eikä tuo voittaja-Pete ole tuollainen koko ajan. Hermostuessaan laukoo tuota "wankersiä", toki huumeiden vetämisellä on osa syytä. :D Aika tylsä loppupeleissä tai ainakin yksiulotteinen. Luoja tosin on hyvittänyt kaveria 12 tuumaisella kypärällä. :D

Musta tuo kaveri vaikutti tuolla talossa paljon normaalimmalta ku tossa haastattelussa, just jos se hermostuessaan hokee wankers jne. Talossa se on kai pystynyt oleen aika lailla rauhassa.
Toi drama queen on aika skitso, voi luoja :lol2:

ei tod. Jenni ulos

sekö tekee jostain koppavan että ei yhessä päivässä rupea sellaisen parhaaksi kaveriksi jonka kanssa kemiat ei kerta kaikkiaan vaan synkkaa. Enkä yhtään ihmettele ettei ne sorsan kanssa synkkaakkaan. Jenni kuitenkin, vaikka ei missään tapauksessa mitään väärää tehnytkään, meni pyytämään anteeksi sorsalta ja oikein halauksen kera, mutta sekään ei riittänyt
Itse arvostan sellaista suoraselkäisyyttä ettei tarvitse näytellä parasta kaveria sellaisen kanssa josta ei pidä.

sekö tekee jostain koppavan että ei yhessä päivässä rupea sellaisen parhaaksi kaveriksi jonka kanssa kemiat ei kerta kaikkiaan vaan synkkaa. Enkä yhtään ihmettele ettei ne sorsan kanssa synkkaakkaan. Jenni kuitenkin, vaikka ei missään tapauksessa mitään väärää tehnytkään, meni pyytämään anteeksi sorsalta ja oikein halauksen kera, mutta sekään ei riittänyt
Itse arvostan sellaista suoraselkäisyyttä ettei tarvitse näytellä parasta kaveria sellaisen kanssa josta ei pidä.

Totta. Kyllähän 24/7 katsomalla tulee paras kuva Jennistä. Ehdottomasti hänen _täytyy_ pysyä talossa.

Kyllä taitaa Sordinholla olla kovat ajat edessä, saas nähä miten pokka pitää suorassa lähetyksessä tippumisen tapahtuessa, vai vetääkö ihan livenä itkupotku-raivarit ?

Jotenkin käy vähän naista jopa sääliksi, niin ärsyttävä kuin onkin mutta kyllä nämä pari viikkoa, julkinen nöyryyttäminen ja mahdolliset työnantajalta tulevat seuraamukset ovat varmaan pahempaa, mitä Soranen on "worst case scenario":issaan kelaillut. Toivottavasti ei nyt ihan lopullisesti pimahda tämän takia.

No, itsehän Sorsa on tuohon lähtenyt, ei sitä ketään sinne pakottanut.

Hassua kun muilla talossa ihan normaalit kotivaatteet, niin Sor(me)ella pukeutuu joka päivä niin kuin olisi diskoon menossa.

Mä olen miettinyt, että millainekohan opettaja Sorella mahtaa olla. Todella toivon, että se vetää tuolla talossa vaan jotain showta (joka on epäonnistunut pahasti) tai sit on pimahtamassa ja siitä johtuu kaikki tapahtuneet jutut. Vaikuttaa tosi epätasapainoiselta ihmiseltä/opettajalta. Kiinnostaisi oikeasti tietää, et miten oppilaat suhtautuvat tämän jälkeen opettajaansa.. :rolleyes:

Hassua kun muilla talossa ihan normaalit kotivaatteet, niin Sor(me)ella pukeutuu joka päivä niin kuin olisi diskoon menossa.

No olihan Sorellalla aikamoinen vaatekaappi mukana...:D tulee pian kiire, että ehtii käyttää niitä kaikkia...juu sääliks käy S:n oppilaita, julkinen nöyryytys ei ole kovin kivaa.

Juu, bb:n sivuilta:

tavarat, sorellan kengät:

lenkkarit – musta
kävelykengät – musta
kävelykengät – beige
tennarit – vaaleanpunainen
nilkkurit – valkeat korko
avokkaat – vaaleanpunaiset
avokkaat – valkoruskeat
avokkaat – musta
saappaat – mustat korko
lenkkarit – valkosiniset
nilkkurit – musta matalat
saappaat – ruskea korko

ja hei, ne on siellä pääosin sisätiloissa :lol2: mulla olis kengät millä mä oon sinne kävelly ja sandaalit jos käy pihalla. en viiti quotettaa kaikkia sorellan vaatteita, ku olis tullu niiin pitkä posti.

tänään tippuu, harmi. sen ärsyttävää sekoilua on ollu ihan viihdyttävää seurata.

tajusin just että oon paha ihminen koska odotan innolla sitä kun sorsa vetää itkupotkuraivarin ku lentää ulos tuolta. En haluaisi kuitenkaan haluaisi olla ilkeä. Aloitan kehitykseni paremmaksi ihmiseksi tänää klo 22.00

Ei se haastattelussa mitään kilahda. Vääntää tekohymyä ja hajoilee sitten kotonaan.

Sille voisi tarjota sipulipihvin lohdutukseksi putoamisesta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom