- Ikä
- 36
todellakin, Wangers.. What A Fuck?? Piece of Pete..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja kaiken lisäksi kaki jutteli lähinnä kaarlon kanssa niin tää heittelee noita typeriä välikommentteja vessasta:wall: . raivostuttava kanttura:curs:Sorella: "Mä en halua kommentoida noihin seksijuttuihin, etten vaan joudu lööppeihin. Mähän oon opettajakin." Voi jumalauta, lehmä oli viikon talossa ja joutui jo vierailemaan kyttikselläkin. :lol2:
Pieni reality-check voisi olla Sorballe paikallaan.
Katsoin tuon brittien 7. tuotantokauden, eikä tuo voittaja-Pete ole tuollainen koko ajan. Hermostuessaan laukoo tuota "wankersiä", toki huumeiden vetämisellä on osa syytä. :D Aika tylsä loppupeleissä tai ainakin yksiulotteinen. Luoja tosin on hyvittänyt kaveria 12 tuumaisella kypärällä. :D
ei tod. Jenni ulos
sekö tekee jostain koppavan että ei yhessä päivässä rupea sellaisen parhaaksi kaveriksi jonka kanssa kemiat ei kerta kaikkiaan vaan synkkaa. Enkä yhtään ihmettele ettei ne sorsan kanssa synkkaakkaan. Jenni kuitenkin, vaikka ei missään tapauksessa mitään väärää tehnytkään, meni pyytämään anteeksi sorsalta ja oikein halauksen kera, mutta sekään ei riittänyt
Itse arvostan sellaista suoraselkäisyyttä ettei tarvitse näytellä parasta kaveria sellaisen kanssa josta ei pidä.
Ja bb:n uutisissa Sore sanoo että " mä en oo sellanen hienostelijatyyppi" sorella mietti vaatetustaan ja tyyliään :DHassua kun muilla talossa ihan normaalit kotivaatteet, niin Sor(me)ella pukeutuu joka päivä niin kuin olisi diskoon menossa.
Hassua kun muilla talossa ihan normaalit kotivaatteet, niin Sor(me)ella pukeutuu joka päivä niin kuin olisi diskoon menossa.
julkinen nöyryytys ei ole kovin kivaa.
Hassua kun muilla talossa ihan normaalit kotivaatteet, niin Sor(me)ella pukeutuu joka päivä niin kuin olisi diskoon menossa.