Big Brother 2006

Mä en ainakaan aijo äänestää ketään. Vielä. Säätän roponi finaaliin, riippuen tietysti onko siellä ketään kivaa enää jäljellä.
Hena on ärsyttänyt mua ihan alusta asti. Ne sen kummeli-läpät, mikkihiirihousut ja se koko "lihakseton bodari" olemus, hyh. Say no more.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ainakaan aijo äänestää ketään. Vielä. Säätän roponi finaaliin, riippuen tietysti onko siellä ketään kivaa enää jäljellä.
Hena on ärsyttänyt mua ihan alusta asti. Ne sen kummeli-läpät, mikkihiirihousut ja se koko "lihakseton bodari" olemus, hyh. Say no more.

Komppaan kaikessa. En äänestele ennenkuin on tosi kyseessä. Silloinkin annan vain yhden äänen sille kenen haluan voittavan.

Mitä Henaan tulee, sen kroisos-käytös oli vain piste i:n päälle, vuorehuippu siinä paskaläjässä mitä Hena noin yleisesti "miehenä" edustaa.

Mä muuten UNOHDIN katsoa eilen BB:n :D Olin niin täpinöissäni tässä koneella jostain muusta asiasta [no ok, katselin bodareiden kuvia] että aika meni kuin siivillä ja katsoin kelloa vasta 23.30... Näinkin voi tapahtua, mutta todistuipa ainakin se että ilman BB:täkin voi elää ;)

Eikä siellä vissiin mitään kovin mielenkiintoista eilen tapahtunut kun tänne ei tullut kirjoituksia...?

Mä en kans ymmärrä mitä annettavaa miralla on katsojille muuta kuin sitä ainaista ruikutusta joka alkaa pikkuhiljaa jo VITUTTAAN! Henaa on sentään "hauska" seurata kun se mokaa ittensä kaikille katsojille :)

Ei henasta ole pidettävä mutta paljon enemmän sillä on annettavaa katsojille. I rest my case.

Mä en kans ymmärrä mitä annettavaa miralla on katsojille muuta kuin sitä ainaista ruikutusta joka alkaa pikkuhiljaa jo VITUTTAAN! Henaa on sentään "hauska" seurata kun se mokaa ittensä kaikille katsojille :)

Ei henasta ole pidettävä mutta paljon enemmän sillä on annettavaa katsojille. I rest my case.

Mistä sitä oikeestaan voi tässä vaiheessa tietää? Joku tuolla aiemmin kirjoitti, että reality antaa väärää kuvaa Mirasta, kun näytetään vaan niitä ruikutusjuttuja. En toki tiedä kuinka paljon se vääristää muita, mutta.. Melkein väitän, että se, että Hena putoaa, vaikuttaa kilpailijoihin enemmän kun se että Mira putoaisi. Senkin puolesta Henri ulos. On kiva nähdä, mihin suuntaan tilanteet ja suhteet kehittyvät.

Niin no toi on vähän kakspiippuinen juttu. Mirasta on annettu aika märisijän kuva, mutta toisaalta, se voisi olla jotain muutakin jos tajuaa vähentää valittamista. Hena taas on aikamoinen pelle 24/7, jos ei egoile niin sitten on muuten vain ihan luuserin oloinen. Mira jos tippuu niin Henasta voi olla enemmän mielenkiintoa, mutta toisaalta Henalle olisi hyvä opetus se että lentäisi tuolta ulos, loppuis kukkoilu lyhyeen.

Mistä sitä oikeestaan voi tässä vaiheessa tietää? Joku tuolla aiemmin kirjoitti, että reality antaa väärää kuvaa Mirasta, kun näytetään vaan niitä ruikutusjuttuja. En toki tiedä kuinka paljon se vääristää muita, mutta.. Melkein väitän, että se, että Hena putoaa, vaikuttaa kilpailijoihin enemmän kun se että Mira putoaisi. Senkin puolesta Henri ulos. On kiva nähdä, mihin suuntaan tilanteet ja suhteet kehittyvät.

No on tässä jo 2vko jaksettu kuunnella sen marinaa niin miten se nyt yht äkkiä muuttuis? Sitä kuvaa jota reality antaa katson minä sohvalla ja en tod jaksa kuunnella 15min joka ikinen kerta sen pillitystä.

Niin no toi on vähän kakspiippuinen juttu. Mirasta on annettu aika märisijän kuva, mutta toisaalta, se voisi olla jotain muutakin jos tajuaa vähentää valittamista. Hena taas on aikamoinen pelle 24/7, jos ei egoile niin sitten on muuten vain ihan luuserin oloinen. Mira jos tippuu niin Henasta voi olla enemmän mielenkiintoa, mutta toisaalta Henalle olisi hyvä opetus se että lentäisi tuolta ulos, loppuis kukkoilu lyhyeen.

tuohan nyt riippu aivan henkilöstä kuka noin sanoo. varmasti miran puolella olevat sanoo(tai henan inhoajat) että mirasta annetaan väärä kuva jotta hena saatas pois tuolta. henan kannattajat varmaan sanoo että henasta on annettu paska kuva illan ohjelmissa verrattuna mitä se on oikeasti jne.....

äänestin eka kerran tälle vuodelle ja plussa helähti henalle:D. vaikka tiedän että se tippuu mutta pakko se on nyt kuitenkin jotain toivoa elätellä.

No on tässä jo 2vko jaksettu kuunnella sen marinaa niin miten se nyt yht äkkiä muuttuis? Sitä kuvaa jota reality antaa katson minä sohvalla ja en tod jaksa kuunnella 15min joka ikinen kerta sen pillitystä.

Ei mullakaan 24/7 ole. Säkö meinaat, että ne ihmiset on samanlaisia nyt siellä talossa sitten joulukuuhun asti?

En mäkään jaksa sitä Miran vinetystä, mutta nyt tuntuis että se jotenkin yrittää päästä porukkaan enemmän mukaan. Eli ei voi tietää mihin tilanteet kehittyy. Toisaalta kattoishan sitä poikien "tappelua" myös mielellään. Aivan sama mulle tässä vaiheessa, ainakin niin sama että en aijo äänestää, joten sinänsä turha inistä lopputuloksesta.

Äsken keskustelivat nettisaiteista, yms. Kaki kysyi muilta, että kuka on käynyt Pakkotoisto.com:ssa. Muut sitten kyselivät, että mikä se on, johon Kaki, että "se on sellanen paikka, josta saa tietoo kaikista doupeista ja huumeista." :jahas:

Äsken keskustelivat nettisaiteista, yms. Kaki kysyi muilta, että kuka on käynyt Pakkotoisto.com:ssa. Muut sitten kyselivät, että mikä se on, johon Kaki, että "se on sellanen paikka, josta saa tietoo kaikista doupeista ja huumeista." :jahas:

:hyper: oliko mirakin keskustelussa mukana. se nyt 100varmasti tietää mikä mesta tämä on.

:hyper: oliko mirakin keskustelussa mukana. se nyt 100varmasti tietää mikä mesta tämä on.

Olihan tuo siinä, mutta ei juuri kommentoinut asiaa. Myönsi kyllä paikan olevan tuttu, kysyttäessä. Aika hiljainen ollut muutenkin tänään, taitaa uumoilla lähtevänsä ulos talosta illalla.

Kaki ulos talosta!

;)

Mun mielestä se ei mennyt ihan noin vaan Kaki sanoi jotain ihan asiallista. Sitten joku kysyi doupista ja Kaki sanoi että siitäkin saa tietoa jos haluaa. Ihan positiivisesti sanoi ensin, kertoi että jos jotain haluaa tietää niin vastauksen löytää.

Ihan niinku olisin kuullut tuon enneki sulta :zzzz: Keksi välillä jotain uutta

Äläpä sínäkään jooko lähde tuollaiselle lapselliselle 'valitan valittamisesta'-linjalle. Vastaukseni oli Tähtitytölle, ja tämän threadin tarkoitus on mikä on. Olen jo aiemmin yhden kerran aiheesta kirjoittanut, täällä on oikeus kehua/haukkua mieli/inhokkikilpailijoitaan niin paljon kuin haluaa, ja keskustella muutenkin ohjelmasta.

Pitäisi mennä jo kerrasta perille. Ei mun tarvi piilotella mitään mielipiteitäni tässä ketjussa koska tämä on juuri siihen tarkoitettu. Menee aika överiksi koko keskustelu jos aletaan joka toiselle keskustelijalle kommentoimaan että 'älä aina valita siitä Miran valittamisesta, Kaarlon junttiudesta, Tatun äijäilystä jne jne jne'.

Keskitytään ihan vaan tähän itse aiheeseen...

:david: :zzzz: Myös täältä suunnalta...

Ei kai MissEvilEve tunne syvällä sisimmässään vetoa Henaan ja pura angstiaan sen takia.

Sehän tiedetään että naiset aina rakastuvat renttuihin.

Ei kai MissEvilEve tunne syvällä sisimmässään vetoa Henaan ja pura angstiaan sen takia.

Sehän tiedetään että naiset aina rakastuvat renttuihin.

LOL :lol2:

En sentis. Meiksi ei kuulu siihen naisryhmään jotka pitävät rentuista :) Mitään vetoja ei kyllä ole, eikä angstejakaan sen suuremmin, mutta pakko kyllä myöntää että minun elämäni aikaisen televisiohistorian ärsyttävin realitykisaaja.

Haukutaan ja tsempataan ihan rauhassa niitä keitä halutaan, ei kannata alkaa liian syvälliseksi ja tuhlaamaan aikaansa pohtimiseen miksi kukin kenestäkin pitää tai ei pidä :)

Mielestäni kummatkin äänestyksessä olevat henkilöt olivat eilen paljon siedettävämpiä kuin ennen. Hena oli ihan kunnolla eikä sikaillut. Mira ei valittanut yhtä ärsyttävästi kuin ennen. Huomaa, että äänestysuhka vaikuttaa kumpaankin. Tosin ei Hena oikeastaan niin hirveästi ärsyttänytkään ennen kroisostehtävää. Mirakin on paljon mukavampi kun ei ole missään koettelussa (slummitehtävä, yksin koko ajan, riitele...).

Edellisessä jaksossa sain sellasen kuvan, että Mika on vähän ärsyyntynyt Sariin. Ku Sari sano asiantuntevasti tiuskasten, että "raasta niitä housuja täältäkin", niin Mika sano vähän vittuuntuneena, "Joojoo, mutta anna mä teen ihan järjestyksessä ekaks tästä!" (tai jotain vastaavaa). Sari haukkuu ihan kunnolla Mikaa sen laiskuudesta, pinnallisuudesta ja itserakkaudesta vaikka ei itsekään mikään täydellinen ole. Mika taas ei ole haukkunut talossa oikein ketään.

Vituttaa ku jotkut luulee olevansa niin paljon parempia, että näkee oikeutenaan haukkua ja arvostella toista ihmistä päin naamaa ja vielä pitkän aikaa. Kyllä voi huomautella mutta ei nyt ihan suoraan haukkua ihan maton alle, kun ei nyt Mika mitään pahaakaan tuolla ole tehnyt.

Edit.
Haukutaan ja tsempataan ihan rauhassa niitä keitä halutaan, ei kannata alkaa liian syvälliseksi ja tuhlaamaan aikaansa pohtimiseen miksi kukin kenestäkin pitää tai ei pidä :)

Jep. Kyllä tässä itse kukin on puollustellut/kehunut/haukkunut samoja henkilöitä jo usempaan kertaan. Vähän ihmetyttää kun MissEvilEve joutuu koko ajan puollustamaan hyvin perusteltuja mielipiteitään. Kyllä täällä saa sanoa omat (samat) mielipiteensä vaikka kymmeneen kertaan. Turha viestien määrään kiinnittää huomiota. :) :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom